×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دکتر افشین طاهری اعظم - ّمعرفی بهترین جراح ارتوپد ایران، دکتر افشین طاهری اعظم - بهترین جراح ارتوپد ایران

دکتر افشین طاهری اعظم نامی بسیار شناخته شده در زمینه جراحی‌های ارتوپدی به خصوص جراحی‌های مربوط به هیپ، لگن و زانو می‌باشد. به جرات می‌توان گفت ایشان یکی از موفق‌ترین جراحان ایرانی و بهترین جراح ارتوپد ایران هستند که همزمان تمامی ویژگی‌های یک پزشک حاذق از جمله، تجربه بالا، تحصیلات عالی، دقت و ذکاوت، تکنیک به روز و توانایی تشخیص به موقع و زود هنگام را دارا می‌باشند.

با دیدن سوابق تحصیلی درخشان آقای دکتر، به دانش کافی و تخصص بالای ایشان پی خواهید برد. ایشان بورد تخصصی ارتوپدی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران با کسب رتبه دوم کشوری دریافت نمودند و پس از آن دوره‌های فلوشیپ آرتروپلاستی، آرتروسکوپی هیپ و جراحی تعویض مجدد هیپ و زانو را در مراکز علمی برجسته جهان با موفقیت سپری کردند. این مراکز عبارتند از:

  • دانشگاه Graz اتریش
  • دانشگاه MHH آلمان
  • مرکز OCM مونیخ
  • اندوکلینیک هامبورگ
  • دانشگاه توماس جفرسن فیلادلفیا
  • دانشگاه Magdeburg آلمان

​​​​دکتر افشین طاهری اعظم در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی هستند و در انجمن‌ها و کمیته‌های شناخته شده‌ بسیاری در ایران و جهان فعالیت مستمر دارند.

ایشان بعنوان سخنران، عضو هیئت و داور انجمن‌های زیر می‌باشند:

  • انجمن جراحان زانو و لگن آمریکا (AAHKS)
  • انجمن جراحان ارتوپدی آمریکا (AAOS)
  • انجمن هیپ اروپا (EHS)
  • انجمن ارتوپدی POTA
  • انجمن AO
  • عضو هیئت علمی انجمن Asia Pasific Arthroplasty Society
  • عضو هیئت رئیسه کمیته جهانی فلوشیپ های سیکات (Sicot Fellowship Committe)
  • عضو هیئت رئیسه کمیته جهانی سیکات Subspeciality
  • انجمن جراحان مفصل ران ایران

آقای دکتر در مجلات علمی معتبری همچون Musculoskeletal Regeneration و EC Orthopaedics داوری کردند و دارای مقالات و کتب پژوهشی و آموزشی متعددی هستند.

دکتر طاهری اعظم در چه زمینه ‌هایی جراحی انجام می‌دهند؟

دکتر طاهری اعظم در حال حاضر در بیمارستان‌های عرفان سعادت‌آباد، عرفان نیایش و فرهیختگان تهران جراحی انجام می‌دهند و به درمان مشکلات ارتوپدی به ویژه مشکلات مربوط به ناحیه هیپ، لگن و زانو می‌پردازند. دکتر طاهری اعظم جراح ارتوپد قهاری هستند که از پس عمل‌های سخت و پیچیده زیادی برآمده‌اند. بیش از ۱۰ هزار عمل موفقیت‌آمیز در کارنامه ایشان ثبت شده است.

دکتر افشین طاهری اعظم 2 - ّمعرفی بهترین جراح ارتوپد ایران، دکتر افشین طاهری اعظم - بهترین جراح ارتوپد ایران

تعویض مفصل لگن

عمل جراحی تعویض مفصل لگن یکی از موفقیت‌های بزرگ علم پزشکی به حساب می‌آید که انسان‌های زیادی را از عذاب دردهای شدید لگنی نجات داده است. این عمل معمولا بر روی بیمارانی که از انواع آرتروز و دررفتگی مادرزادی لگن رنج می‌برند، انجام می‌شود.

آقای دکتر با توجه به شناخت کافی که از جدیدترین متدهای روز دنیا دارند، بهترین شیوه عمل و تیم حرفه‌ای ایشان نوع بیهوشی را برایتان در نظر خواهند گرفت. بعد از تعویض مفاصل دامنه حرکتی‌تان بسیار بسیار بهتر خواهد شد.

 

تعویض مجدد مفصل لگن

اگر قبلا یکبار جراحی تعویض مفصل لگن را انجام داده‌اید و به دلایل مختلفی همچون لق شدگی، عفونت، ساییدگی، دررفتگی و یا شکستگی مجددا دچار مشکل شدید، ممکن است به عمل دیگری نیاز داشته باشید. اگر به دنبال یک فوق تخصص ارتوپد زبده و با تکنیک در این زمینه می‌گردید، دکتر طاهری اعظم بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. چرا که ایشان در زمینه درمان بیماری‌ها و جراحی‌های لگن تخصص بسیار زیادی دارند و در این زمینه به شهرت خوبی دست یافته‌اند.

درست است که عمل‌های مربوط به ناحیه هیپ سخت و دشوار به حساب می‌آیند، اما آشنایی آقای دکتر به تکنیک‌های خاص و داشتن تجربه بالا باعث شده تا اینگونه عمل‌ها را به راحتی و با موفقیت پشت سر بگذارند.

جراحی - ّمعرفی بهترین جراح ارتوپد ایران، دکتر افشین طاهری اعظم - بهترین جراح ارتوپد ایران

درمان سیاه شدگی سراستخوان ران

نکروز آواسکولار یا همان سیاه‌شدگی سراستخوان ران زمانی اتفاق می‌افتد که جریان خون به استخوان قطع شود. بدون جریان خون، سلول‌های استخوانی می‌میرند و تخریب مفصل استخوان را به بار می‌آورد. تشخیص سریع و درمان به موقع این بیماری موضوعی حیاتی به شمار می‌رود.

اگر درمان به درستی صورت نگیرد پس از مدتی امکان بروز آرتریت وجود دارد. این بیماری معمولا بر اثر عواملی مانند شکستگی لگن، در رفتگی مفصل ران و آسیب‌دیدگی متعاقب رگ‌های خونی و اختلال در گردش خون به سر استخوان ران ایجاد می‌شود. دکتر طاهری اعظم با توجه به وضعیت جسمانی و شدت بیماری شما بهترین درمان را از میان روش‌های کارآمدی همچون پیوند استخوان، ایجاد تونل استخوانی، استئوتومی و یا تعویض مفصل اتخاذ می‌کنند تا هر چه زودتر سلامت خود را به دست آورید.

تعویض مفصل زانو

اگر از آرتروز و یا آرتریت رنج می‌برید و درمان‌های دیگر برای شما موثر واقع نشده است، عمل تعویض زانو توسط پزشک حاذقی چون دکتر طاهری اعظم به شما کمک خواهد کرد تا دیگر درد نکشید. جراحی تعویض مفصل زانو معمولا دو ساعت به طول می‌انجامد. پیش از جراحی تیم بیهوشی قوی دکتر، بیهوشی عمومی یا بی حسی ستون فقرات (اپیدورال) را با توجه به وضعیت شما انجام می‌دهند. سپس دکتر برشی روی زانویتان ایجاد کرده و کشکک زانو را کنار می‌زند تا مفصل زانو و قسمت‌های آسیب دیده استخوان برداشته شوند.

پس از آن پروتز جدید زانو به آن اضافه شده و در آخر انعطاف‌پذیری و خم و راست شدن درست زانو مورد بررسی قرار گرفته و بخیه زدن و پانسمان کردن صورت می‌گیرد.

درمان شکستگی ران، لگن و زانو

یکی از رایج‌ترین مراجعه‌های هر متخصص ارتوپدی موردهای مربوط به شکستگی استخوان ران، لگن و یا زانو است. شاید در نظر اول این موارد ساده به نظر بیایند، اما باید دقت کرد که درمان به بهترین شکل ممکن انجام گردد تا فرد بعدا دچار آسیب‌های جدی دیگری نشود. در برخی از موارد بیمار نیاز به عمل جراحی دارد.

2جراحی - ّمعرفی بهترین جراح ارتوپد ایران، دکتر افشین طاهری اعظم - بهترین جراح ارتوپد ایران

در این خصوص تشخیص اینکه نیاز به جراحی دارید یا خیر را به آقای دکتر بسپارید. ایشان به هیچ وجه تا زمانی که ضرورتی وجود نداشته باشد شما را به پای اتاق عمل نمی‌کشد.

برخی از جراحی‌های مربوط به موارد شکستگی که توسط دکتر طاهری اعظم صورت می‌گیرد، عبارتند از:

  • ترمیم داخلی لگن با پیچ و پلاک
  • تعویض کامل مفصل ران یا لگن
  • پروتز مصنوعی
  • فیکساتور خارجی
  • میله داخل استخوان
  • قرار دادن پلاک در پا

جراحی تومور‌های استخوانی

عوامل ژنتیکی، پرتودرمانی و آسیب‌های استخوانی می‌تواند باعث به وجود آمدن تومورهای استخوانی در بدن شما شوند. خوشبختانه اغلب این تومورها خوش‌خیم و قابل درمان هستند. یکی از بهترین گزینه‌های درمانی تومورهای استخوان، چه خوش‌خیم باشد و چه بدخیم، جراحی است. نوع این عمل بر اساس محل تشکیل تومور استخوانی و میزان پخش آن توسط آقای دکتر انتخاب می‌شود.

5 - ّمعرفی بهترین جراح ارتوپد ایران، دکتر افشین طاهری اعظم - بهترین جراح ارتوپد ایران

برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت نوبت اینترنتی و خواندن مقالات ارتوپدی مفید و کاربردی می‌توانید از سایت دکتر طاهری اعظم دیدن نمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.