×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

11 1 - معرفی تجهیزات گیمینگ -

موس گیمینگ

وقتی صحبت از خرید موس گیمینگ  (مخصوص بازی)  به میان می آید، باید به دنبال محصولی باشید که هنگام بازی با در دست گرفتن موس به شما حس خوبی بدهد و همچنین دارای ویژگی های مناسبی باشد. در هنگام خرید موس بازی، علاوه بر سرعت بالا و عملکرد خوب باید به ارگونومیک بودن بدنه نیز دقت کنید تا در هنگام بازی به مشکلی دچار نشوید. ویژگی های یک موس مناسب، این است که باید دارای یک سنسور قدرتمند باشد که در هنگام بازی، بتواند در برابر کلیک محکم و ضربات فیزیکی مقاومت کند. همچنین با توجه به سن و سال، اندازه و حالت دست گیمر، موس گیمینگ در انواع و ابعاد مختلف طراحی و ساخته شده است. به همین جهت در هنگام انتخاب و خرید ماوس گیمینگ می‌بایست یک سری نکات و اصول را مدنظر قرار دارد.  برای گیمرهای حرفه ای، یک موس مناسب با ماندگاری بالا و کیفیت خوب می تواند به معنی برنده شدن بازی در هنگام موقعیت های حساس باشد. به جز موس مخصوص گیمینگ موارد که می تواند دارای اهمیت برای بازی باشد شامل: اینترنت خوب، کامپیوتر مخصوص گیم است که گیمرها به آن نیاز دارند.

خرید موس گیمینگ بی سیم یا باسیم

به‌ طور کلی اکثر ماوس‌های گیمینگ به‌ صورت سیم‌ دار طراحی و ساخته می‌شوند. به دلیل اینکه موس های گیمینگ بی سیم  مشکلاتی نظیر کندی سرعت و پایدار نبودن اتصال را داراست که شرکت های سازنده سعی در برطرف نمودن این مشکلات و استفاده از قطعات قوی تر و طراحی با کیفیت نمونده است که با موجب افزایش قیمت بسیار بالای این موس ها شده است . و ما به شما خرید موس گیمینگ با سیم را پیشنهاد میکنیم.

کیبورد گیمینگ

انواع مختلفی از صفحه کلیدهای کامپیوتر در بازار وجود دارد که هر کدام با توجه به نیاز و تقاضای کاربران تولید شده اند. کاربردی ترین کیبوردهای کامپیوتر عبارتند از کیبورد گیمینگ، بی سیم یا وایرلس و چراغ دار که در ابعاد کوچک با عنوان مینی کیبورد و ابعاد معمولی مورد استفاده قرار می گیرند. شکل و موقعیت ماوس نسبت به صفحه کلید از نکات مهم برای ماوس کامپیوتر است و چندین طرح ارگونومیک در دسترس است. در ادامه نکاتی که جهت خرید کیبورد گیمینگ باید به آن توجه کنید گفته می شود.

کیبورد کامپیوتر می‌تواند بر اساس تعداد دکمه‌هایی که دارد فول سایز، دارای دکمه‌های مولتی مدیا، دارای دکمه‌های میانبر یا TKL یا Ten Key Less باشد که به این معنیست که دکمه‌های سمت راست که مختص به نامبرپد هستند در آن وجود نداشته باشد. اگر شما یک گیمر هستید،  و قصد خرید کیبورد گیمینگ را دارید

کیبورد گیمینگ

کیبوردهای گیمینگ غالباً از دسته کیبوردهای مکانیکی هستند. همانطور که گفتیم، کیبورد‌های مکانیکی از یک مکانیزم مکانیکال برای فشردن دکمه‌ها استفاده می‌کند و انواع مختلفی دارد، اما در کل همه آنها از قطعه‌هایی مانند پایه دکمه، فنر و رویه آن تشکیل می‌شود. کیبوردهای گیمینگ قابلیت‌هایی از جمله نورپردازی RGB و دکمه‌های اضافه ماکرو را نیز به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید با تنظیم آن‌ها دستوراتی که در بازی با چند دکمه و ترتیب خاصی از فشردن آن‌ها فعال می‌شوند و در بازی شما پرتکرار هستند را تنها با فشار یک دکمه فعال کنید.

کیبورد‌های مکانیکی عمر بیشتری نسبت به کیبورد‌های ممبران دارند و کلیک‌ها را بسیار سریع‌تر ثبت می‌کنند که می‌تواند تعداد کلیک‌های شما روی کیبوردتان را در یک زمان مشخص بالاتر ببرد. کیبوردهای مکانیکی برای فعالسازی دکمه‌ها و دستورات نیازی به فشرده شدن کامل دکمه ندارند و به این دلیل زمانی که مشخصات کیبوردهای مکانیکی را بررسی می‌کنید خواهید دید که برای دکمه‌های آن دو عدد که یکی میزان فشرده شدن ماکسیموم دکمه است و دیگری مقدار فشرده شدن مورد نیاز دکمه برای فعالسازی دستور است ذکر می‌شود.

هدفون گیمینگ

یکی از بهترین ابزارهایی که هر گیمر برای لذت ‌بردنِ از بازی می‌تواند در اختیار داشته باشد هدست گیمینگ است. اما از میان هدست‌های گیمینگ مختلفی که در بازار هستند،  اگر قصد خرید هدست گیمینگ را دارید باید هدستی را انتخاب کنیم که  دارای طراحی زیبا، سبک و راحت، صدای فراگیر یا لااقل استریو برای شنیدن صدای پا و تیر دشمن، میکروفن با کیفیت و بدون نویز و همچنین نور RGB برای سِت‌کردن هدست با سایر لوازم گیمینگ از جمله ویژگی‌های مهم هر هدست مخصوص بازی حرفه‌ای هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.