×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

3333 700x384 1 - دانلود کارت ویزیت لایه باز - خرید کارت ویزیت لایه باز

دانلود کارت ویزیت لایه باز

یک کارت کوچک که یک شخص را در ارتباط با تجارت خود مشخص می کند ، به مشتری ، مشتری احتمالی و غیره داده می شود.

یک کارت ویزیت خوب باید تصویر کلی کسب و کار شما را ارائه دهد ، که همیشه آسان نیست ، با توجه به ابعاد کارت فقط ۶ سانت در ۹سانت . بنابراین چگونه می توانید در چنین فضای کمی پیام را به گوش دیگران برسانید؟

انتظار نداشته باشید کارت ویزیت شما بتواند کل داستان شرکت شما را بیان کند. آنچه شما باید از آن انتظار داشته باشید این است که تصویری حرفه ای را برای مردم به خاطر بسپارید. رنگ ، عبارت و بافت کارت ویزیت شما تأثیر زیادی در جذابیت آن و توانایی آن در انتقال تصویر شرکت شما دارد. هنگام طراحی کارت خود از عقل سلیم استفاده کنید. اگر تجارت شما اسباب بازی ها و بازی های کودکان را به بازار عرضه می کند ، ممکن است سعی کنید از رنگ ها و کلمات روشن و اصلی که با خط کودک نوشته شده است استفاده کنید. از طرف دیگر ، اگر از خدمات مشاوره مالی استفاده می کنید ، می خواهید کارت ویزیت شما حرفه ای و قابل اعتماد باشد ، بنابراین به ظاهر سنتی مانند چاپ سیاه در زمینه خاکستری ، بژ یا سفید پایبند باشید.

البته طراحان حرفه ای ادعا می کنند که کارآفرینان نباید به تنهایی اقدام به طراحی کارت ویزیت کنند ، اما بسیاری از صاحبان مشاغل با نقدینگی چاره دیگری ندارند. بهترین اقدام شما؟ مراجعه به سایت وب کاران در بخش دانلود کارت ویزیت میتوانید بیش از ۱۰۰۰ مدل کارت ویزیت لایه باز با سلیقه خود دانلود کرده و بدون دردسر و دقدقه آن را برای خود ویرایش کنید اما به طور کلی نکات زیر را در نظر داشته باشید:

از لوگوی خود به عنوان پایه استفاده کنید. آن را بزرگترین عنصر روی کارت کنید.

ساده بگویید. اطلاعات زیادی را روی کارت جمع نکنید.

موارد ضروری-نام ، عنوان ، نام شرکت ، آدرس ، شماره تلفن و فکس و آدرس پست الکترونیکی خود را وارد کنید-و مطمئن شوید که نام و نام تجاری شما بلافاصله قابل شناسایی است.

مطمئن شوید که حروف به راحتی قابل خواندن هستند.

به یک یا دو رنگ بچسبید.

مطمئن شوید که خواندن آن آسان است.

پس از تهیه کارت ویزیت ، از آنها حداکثر استفاده را ببرید:

همیشه بیش از یک کارت به مردم بدهید (بنابراین آنها می توانند آن را به دیگران بدهند).

کارت خود را در تمام مکاتبات خود قرار دهید.

همیشه کارت ها را همراه خود داشته باشید ، در کیف کارت ، تا تمیز و مرتب باشند.

444 - دانلود کارت ویزیت لایه باز - خرید کارت ویزیت لایه باز 88 - دانلود کارت ویزیت لایه باز - خرید کارت ویزیت لایه باز 77 - دانلود کارت ویزیت لایه باز - خرید کارت ویزیت لایه باز 66 - دانلود کارت ویزیت لایه باز - خرید کارت ویزیت لایه باز 55 - دانلود کارت ویزیت لایه باز - خرید کارت ویزیت لایه باز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.