پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دانلود اهنگ جدید – بهترین اهنگ های روز دنیا
    22 مهر 1400 - 9:37
    شناسه : 188997
    0

    در این مقاله از ایزی پی سی تصمیم به معرفی برخی از سبک ها و ژانر های موسیقی داریم. پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید و با بهترین ژانر ها و پرطرفدار ترین ها آشنا شوید.

    پ
    پ

    1 5 - دانلود اهنگ جدید - بهترین اهنگ های روز دنیا -

    یکی از بیشترین جست و جو ها در گوگل و سایر موتور های جست و جو دانلود اهنگ جدید می باشد. این روز ها تمامی افراد روزانه موزیک ها و ترانه های بسیاری را دانلود و یا گوش میکنند. ترکیب متن و موسیقی که یکی از بهترین اختراع های بشر می باشد، روح انسان رو جلا داده و شاد می نماید. حتی می توان گفت اهنگ و موسیقی تبدیل به یکی از نیاز های اساسی بشر گردیده است.

    در این مقاله از ایزی پی سی تصمیم به معرفی برخی از سبک ها و ژانر های موسیقی داریم. پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید و با بهترین ژانر ها و پرطرفدار ترین ها آشنا شوید.

    سبک موسیقی پاپ در دانلود اهنگ جدید

    به گفته ویکیپدیا فارسی:

    موسیقی پاپ (که در اصل به معنی موسیقی عامه‌پسند (popular) می‌باشد) یک سبک از موسیقی عامه‌پسند است. و معمولاً در مقابل موسیقی کلاسیک و فولک (محلی) قرار می‌گیرد و از آن‌ها متمایز است. با این حال هنرمندان این سبک در سبک‌های ترنس، هاوس، مَش آپ، ریمیکس، موسیقی الکترونیک، راک، هیپ‌هاپ، دنس، ریتم اند بلوز (R&B) و کانتری هم می‌توانند فعالیت داشته باشند و این باعث می‌شود که تبدیل به سبکی انعطاف‌پذیر شود. شاخه‌های زیادی مانند موزیک ترنس، هاوس، هارد ترنس و… از سبک پاپ سر چشمه گرفته می‌شود.

    پس با دانلود اهنگ جدید از ژانر پاپ موسیقی میتوانید از لحظات خود بسیار لذت ببرید.

    2 5 - دانلود اهنگ جدید - بهترین اهنگ های روز دنیا -

    سبک رپ

    این سبک از موسیقی در سال های ۱۹۶۰ توسط سیاه پوستان امریکایی در محله های حاشیه‌ای و غالباً فقیرنشین ابداع گردید. در ابتدا رپ نوعی سلاح مبارزه برای جوانان سیاه پوست بر علیه تبعیز های نژادی و سایر مشکلات بود. البته بعد ها با گسترش رپ ، علاوه بر موضوع فوق ، موضوعات دیگری نیز در رپ نفوذ کرده و استفاده گردید. البته همچنان نیز رپ در امریکا لحن تند و اعتراض آمیز خود را حفظ کرده است اما دیگر درباره مباحثی که در ابتدای تولد خود میپرداخت سخنی به میان نمی آورد.

    رپ در ایران و سایر کشور ها نیز بسیار پرطرفدار میباشد. البته اکثر طرفداران این نوع از دانلود اهنگ جدید ، جوانان و نوجوانان می باشند.

    سبک موسیقی راک

    به گفته ویکی پدیا:

    موسیقی راک گونه‌ای موسیقی عامه‌پسند است که در دهه ۵۰ میلادی تحت عنوان راک اند رول شکل گرفت و در دهه ۶۰ و بعدتر به طیف گسترده‌ای از سبک‌های موسیقی، به ویژه در بریتانیا و آمریکا گسترش یافت. موسیقی راک تحت تأثیر ژانرهایی نظیر فولک و بلوز است و تأثیراتی از موسیقی جاز و کلاسیک را نیز در خود گنجانیده‌است. راک اند رول و راکابیلی نفوذ عمده‌ای در موسیقی راک داشتند. نام راک کوتاه شده عبارت راک اند رول است و از فعل to rock در زبان انگلیسی به معنای جنباندن و تکان خوردن می‌آید و در سال ۱۹۶۰ که موسیقی راک انگلیسی توسعه یافت.

    واژه «موسیقی راک» عمومی و مردمی‌تر شد. از اواخر دهه ۱۹۶۰ میلادی نام راک اند رول صرفاً به موسیقی دهه ۵۰ و ۶۰ اطلاق شده ولی نام راک همچنان به‌عنوان نام فراگیر این‌گونه (که شامل راک اند رول هم می‌شود) به‌کار می‌رود. موسیقی راک با توسعه و گسترش سبک خود و تداخل با موسیقی انگلیسی و نفوذ آن، و علی‌رغم محدودیت‌ها و شرایط اجتماعی، یک پدیده فرهنگی بین‌المللی شد. موسیقی راک، شامل انواعی از سبک‌های مختلف و متنوع است که از مقبولیت عمومی گسترده‌ای برخوردار هستند.

    از خواننده های راک ایرانی می توان به رضا یزدانی ، کاوه یغمایی کاوه آفاق ، کیوسک و … اشاره نمود.

    3 6 - دانلود اهنگ جدید - بهترین اهنگ های روز دنیا -

    ژانر جاز در دانلود اهنگ جدید

    ژانر جاز نیز مانند رپ از ابداع های سیاه پوستان آمریکا می باشد. با فراگیری جاز در سراسر دنیا، این موسیقی تأثیر زیادی روی فرهنگ‌های موسیقایی ملت‌ها، مناطق و محل‌های مختلف، همچنین رشد بسیاری از سبک‌های شاخص دیگر داشت. جاز نیواورلینز که از اوایل دههٔ ۱۹۱۰ به وجود آمد، ترکیبی از دسته‌های دوره‌گرد سازهای بادی برنجی، رگتایم، موسیقی بلوز با بدیهه‌سازی‌های فراوان است.

    جلي رول مورتون، كلمن هاوكينگ، لوئيس آرمسترانگ، بيلي هاليدي، جان كولتران، نت كينگ كول، ماليس ديويس، مايكل وايت، كرميت رافينز، ديزي گيلسژاي، اليس مارساليس، وينتون مارساليس، نورا جونز از هنرمندان معروف و محبوب jazz در دنیا می باشند.

    در این مقاله به معرفی همین ۴ سبک از موسیقی کفایت میکنیم. البته سبک های دیگری نیز بسیار پرطرفدار می باشند نظیر:

    • متال
    • بلوز
    • کانتری
    • الکترونیکا
    • دانلود اهنگ جدید کلاب
    • کلاسیک
    • و …

    منبع مقاله:

    ایزی پی سی

     

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.