×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر

لیوان کاغذی

این روزها با شیوع ویروس منحوس کرونا بسیاری از افراد برای نوشیدنی های خود از لیوان کاغذی استفاده می کنند و همین مسئله نیز باعث شده استفاده از این محصول نسبت به قبل بیشتر شود. ظروف کاغذی در طرح ها و نقش های متنوعی تولید می شود. لیوان کاغذی دارای طرفداران زیادی شده و روز به روز بر تعداد مصرف کنندگان این محصولل افزوده می شود. دلیل این اتفاق تغییراتی است که در سبک زندگی انسان رخ داده است. امروزه انسانها تمایل دارند در بخش های مختلف زندگی خود (از جمله جشن ها و مراسم های شلوغ ، همایش ها و غیره) به جای ظروف شیشه ای یا چینی از لیوان کاغذی استفاده کنند.

لیوان کاغذی 6 - چرا از لیوان کاغذی استفاده می کنیم ؟ -

مزایای لیوان کاغذی

امروزه تولید لیوان کاغذی از اهمیت بالایی برخوردار است و در بخش های مختلف زندگی افراد زیادی جایگاه ویژه ای را کسب کرده است. پیش بینی می شود که تولید لیوان کاغذی در سال ۲۰۲۱ از ۲۵۲ میلیارد در سال به ۲۷۲ میلیارد در سال افزایش یابد. دلیل این اتفاق را می توان سهولت در استفاده، تجدید پذیر بودن و رشد بازار خدمات غذایی دانست. اگر بخواهیم به برخی از فواید و مزایای استفاده از آن اشاره کنیم، عبارتند از:

  • مقاومت در برابر حرارت
  • ظاهر زیبا و تنوع طرح و نقش
  • تجدیدپذیر بودن
  • معرفی برند شما بر روی محصولات کاغذی
  • مناسب برای نوشیدنی های گرم و سرد

کاربرد های لیوان کاغذی

محصولات کاغذی در انواع مختلفی تولید می شوند و در موقعیت های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به تنوع محصولات کاغذی، می توان در بخش های مختلفی از آن ها استفاده کرد. اگر بخواهیم به برخی از کاربردهای این محصول اشاره کنیم :

  • برای نوشیدنی های گرم و سرد، ذرت و سیب زمینی استفاده می شود.
  • برای پذیرایی در هتل ها، هواپیما و قطار استفاده می شود.
  • در فروشگاه های بزرگ و کوچک، مراکز تفریحی و کافی شاپ ها نیز، محصولات کاغذی به کار گرفته می شوند.
  • در کنار آب سردکن های دانشگاه ها، اداره ها و نهادهای مختلف قرار می گیرد.
  • در پروژه های مختلف تبلیغاتی از لیوان کاغذی برای معرفی برند آن شرکت استفاده می شود.

چاپ لیوان کاغذی

چاپ لیوان کاغذی یکی از صنعت های مدرن در کشور ما به حساب می آید که روز به روز بر تعداد طرفداران آن افزوده می شود. چاپ لیوان کاغذی در انواع مختلفی انجام می شود و در بخشی های زیادی به کار گرفته می شود. امروزه صنعت چاپ لیوان کاغذی پیشرفت زیادی کرده و آمار مصرف کنندگان آن در حال افزایش است.

لیوان کاغذی 5 - چرا از لیوان کاغذی استفاده می کنیم ؟ -

امروزه  با گذشتن از عصر صنعتی و توجه به محیط زیست، کشورهای مختلف فعالیت های زیادی در راستای حفاظت از محیط زندگی انسان انجام می دهند. چاپ لیوان کاغذی به جای ظروف پلاستیکی تجدید ناپذیر نیز یکی از هزاران فعالیتی است که در راستای طبیعت دوستی انجام می شود. جالب است بدانید یکی دیگر از دلایلی که افراد زیادی ظروف کاغذی را به ظروف پلاستیکی ترجیح می دهند، نگرانی آن ها از سرطان زا بودن و واکنش های شیمیایی ظروف پلاستیکی نسبت به حرارت است.

چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی

چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی یکی از روش های جذاب در پروژه های برندینگ است. به صورتی که مشتری می تواند طرح یا لوگو مورد نظر خود را سفارش دهد و از آن در موقعیت های مختلفی مثل همایش ها و سمینارها استفاده کند. اگر بخواهیم با یک مثال ساده، کارایی چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی را بگوییم، می توان به استفاده ی برندهای معتبر چای و زعفران از این روش اشاره کرد.

چاپ لیوان کاغذی

اکثر شرکت ها برای معرفی برند خود از لیوان های کاغذی تبلیغاتی استفاده می کنند و برند خود را بر روی لیوان چاپ می کنند تا بتوانند از این طریق نیز تبلیغاتی را برای خود داشته باشند. در واقع می توان گفت که لیوان کاغذی تبلیغاتی بعنوان بهترین وسیله جهت معرفی برند شرکت ها در همایش ها و سمینارها است.

چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی، فرصتی مناسب برای نشان دادن نام تجاری کسب و کارهاست. یک طرح تبلیغاتی شخصی بر روی فنجان کاغذی، می تواند بهترین راه برای برقراری ارتباط با جامعه محلی و بازاریابی باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.