شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • زنگ خطر افزایش اندک بیماران جدید مبتلا به کرونا در گیلان
    23 مهر 1400 - 17:34
    شناسه : 189045
    0

    معاون علوم پزشکی گیلان، افزایش اندک تعداد بیماران جدید را زنگ خطری برای ورود به پیک ششم بیماری دانست و تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه ماسک و فاصله گذاری اجتماعی ضرورت دارد.

    پ
    پ

    کرونا 2 - زنگ خطر افزایش اندک بیماران جدید مبتلا به کرونا در گیلان -

    دکتر انوش دهنادی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش نامحسوس بستری های مبتلا به کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: از حدود ۷۰ بستری در روز طی هفته گذشته به ۱۰۰ بستری در روز رسیدیم.

    وی از بستری شدن ۱۰۶ بیمار جدید کرونایی در استان گیلان طی شبانه روز گذشته خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر ۳۷۱ بیمار بستری در استان گیلان داریم که ۶۲ نفر بدحال هستند.

    معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افزایش اندک تعداد بیماران جدید را زنگ خطری برای ورود به پیک ششم بیماری دانست و تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه ماسک و فاصله گذاری اجتماعی ضرورت دارد.

    دهنادی مقدم، با بیان اینکه در همه جای دنیا ممکن است بین سه تا پنج درصد افراد واکسن زده نیز به کرونا مبتلا شوند، خاطرنشان کرد: مردم سعی کنند در مکان های تجمع به ویژه دورهمی ها کمتر حضور پیدا کنند.

    وی مهمترین علت افزایش بیماران مبتلا به کرونا را مسافرت های اخیر به گیلان دانست و متذکر شد: از هم استانی ها و مسافران به گیلان می خواهیم استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.