×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

t3 1634464303 photo ٢٠٢١ ١٠ ١٧ ١٣ ٢٠ ٢٧ - لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان یکی از افتخارات کشور بوده است -

سردار محمد عبدالله پور در این بازدید با بیان اینکه رزمندگان گیلانی در همه بحران‌ها حفاظ نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: رزمندگان گیلانی از ابتدای دوران دفاع مقدس با حضور خود در جبهه‌های حق علیه باطل با خون‌های پاک خود مانع از جدایی یک وجب از خاک مقدس جمهوری اسلامی شده و وجود هشت هزار شهید هم گواه بر همین مسئله است.

وی لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان را یکی از افتخارات گیلان دانست و گفت: لشکر عملیاتی۱۶ قدس گیلان یکی از افتخارات کشور و این استان بوده و در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است که این امر نشان دهنده اوج وفاداری جوانان گیلانی به انقلاب است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر مناسب بودن اقدامات لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در مرزهای شمال غربی کشور بیان کرد: جمهوری اسلامی یکی از امن‌ترین کشورها در خاورمیانه است به این دلیل همواره استکبار در تلاش برای به مخاطره انداختن این مرزها بوده و در این بین نقش مرزبانان و به ویژه لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در مرزهای شمال غرب کشور بسیار تاثیر گذار است.

در این بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نیز فرمانده سپاه قدس گیلان را همراهی می‌کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.