جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتخاب ادمین اینستاگرام به جای خرید پیج اینستاگرام
    26 مهر 1400 - 1:14
    شناسه : 189127
    0

    این روز ها که اینستاگرام تبدیل شده به یک محل مناسب و فوق العاده پر بازده برای فروش محصول یا خدماتتان، چه بهتر که با انتخاب یک مجموعه حرفه ای در زمینه مدیریت پیج اینستاگرام و البته یک ادمین اینستاگرام، از رقبا پیشی بگیرید.

    پ
    پ

    11 4 - انتخاب ادمین اینستاگرام به جای خرید پیج اینستاگرام - ادمین اینستاگرام

    این روز ها که اینستاگرام تبدیل شده به یک محل مناسب و فوق العاده پر بازده برای فروش محصول یا خدماتتان، چه بهتر که با انتخاب یک مجموعه حرفه ای در زمینه مدیریت پیج اینستاگرام و البته یک ادمین اینستاگرام، از رقبا پیشی بگیرید.

     البته که کسب و کار جدیدی هم با عنوان خرید و فروش پیج در اینستاگرام بسیار باب شده است که به جز ضرر هیچ چیزی برای پیج شما ندارد؛ در ادامه تفاوت های این دو مورد را برایتان خواهیم گفت.

    انتخاب هوشمندانه ادمین اینستاگرام، فروش شما را افزایش می دهد!

    شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که چگونه؟ ما در ایران مایند با آموزش هایی که به ادمین اینستا می دهیم، مخاطبین هدفتان را شناسایی و به فالوور پیج تبدیل می کنیم.

    مثلاً یک پیج فروش پوشاک زنانه، قطعاً نیازی به فالوور هایی از جنس مذکر و یا نوجوان ندارد.

    حالا که ادمین این افراد را به فالوورتان تبدیل کرد، پروسه ی اعتماد سازی را پیش رو داریم که شامل تولید محتوای مداوم برای پیج اینستاگرام شماست.
    با این کار مخاطب مدام پیج شما را می بیند و نام برند شما در ذهنش نقش می بندد؛ در نتیجه ترغیب می شود از شما خرید کند.

    پس در نهایت ادمین اینستاگرام با انجام فعالیت های مستمر و برقراری ارتباط با مخاطبین فعلی و جدید و همچنین اعتماد سازی، فروش شما را افزایش خواهد داد.

    22 5 - انتخاب ادمین اینستاگرام به جای خرید پیج اینستاگرام - ادمین اینستاگرام

    با خرید پیج به جای مدیریت پیج اینستاگرام، نیامده حذف می شوید!

    اگر می خواهید یک شبه در اینستاگرام صاحب یک پیج پر از فالوور و لایک و ویو شوید، باید بگویم اشتباه آمده اید. این شبکه ی مجازی پر مخاطب، هیچ رقمه با دور زدن الگوریتم هایش کنار نمی آید.

    خرید پیج اینستاگرام یکی از پرخطرترین راه هاست. طبق اخبار منابع غیررسمی، اینستاگرام از طریق عوض شدن آیدی پیج، متوجه تغییر کاربری و خرید و فروش پیج می شود؛ به طبع، پس از متوجه شدن، مخالفت خود را با نشان ندادن محتوای پیج در اکسپلور و تاپ هشتگ ها ابراز می کند و پیجی هم که عاری از این دو مورد باشد، پیج نمی شود.

    اصلاٌ بیایید عاقلانه فکر کنیم؛ اگر یک پیج بازدهی خوبی خوبی داشته باشد چرا صاحب پیج باید آن را بفروشد؟

    پس حتماٌ تعداد فالور فیک پیج آن قدر زیاد است که صاحبش، اصطلاحاٌ عطایش را به لقایش بخشیده است.

    از طرفی هم اصلاٌ فرض کنیم فالوور ها واقعی هستند. شما خودتان وقتی یکهو یک پیج جدید با نام و عکس ناشناس در قسمت Home  ظاهر شود تعجب نمی کنید؟ من که همان جا آنفالوو خواهم کرد. چون با خودم فکر می کنم شاید اشتباهی دستم خورده و پیج را دنبال کرده ام.

    یک نکته ی مهم دیگر!

    اصلاً جنس مخاطبان شما یکی است؟ مثلاٌ شما یک سالن زیبایی دارید و می خواهید پیجی را که قبلاٌ محتوای دانستنی منتشر می کرده بخرید؛ مخاطبان این پیج نه رده سنی خاصی دارند و نه جنسیت خاصی! در صورتی که محتوای پیج شما برای خانم های 15 سال به بالا جذاب است. عملاٌ با خرید این پیج، الکی دلتان را خوش می کنید.

    به جای این که این راه های پر خطر را انتخاب کنید کافی است یک ادمین اینستاگرام انتخاب کنید و مدیریت پیج اینستاگرام خود را به یک شرکت حرفه ای بسپارید. ایران مایند با مدیریت پیج شما توسط چند نفر (ادمین، تولیدکننده محتوا، گرافیست، عکاس، تبلیغ نویس و… ) که حرفه ای هم هستند پاسخگوی نیاز شماست.

    اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که راه های پرخطر را به راه های اصولی ترجیح می دهید برایمان بنویسید آیا این مقاله توانست شما را قانع کند؟

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.