×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دریافت خدمات سئو سایت، پس از طراحی سایت لازمه رونق هر کسب و کاری است. خدمات سئو سایت به منظور افزایش بازدید و دیده شدن سایت توسط مخاطبان صورت می‌گیرد. از آنجاکه عمده کاربران وب از موتور جستجوی گوگل استفاده می‌کنند و سایت‌های مدنظر خود را با گوگل پیدا می‌کنند، بهتر است برای جلب بازدیدکننده و افزایش رتبه، وب سایت سئوی سایت را در راستای نتایج گوگل بهبود ببخشیم.

سئو سایت

اجرای روش‌های هوشمندانه به منظور افزایش رنک سایت در نتایج جستجوی گوگل، سبب می‌شود بازدید از سایت افزایش پیدا کند. به این فرآیند خدمات سئو سایت گفته می‌شود. موارد مؤثر بر سئو سایت‌ها را می‌توان به دو دسته کلی تقسیم کرد: سئو داخلی سایت و بهینه‌سازی خارجی. از موارد مهم و قابل توجه سئو داخلی سایت می‌توان به نحوه طراحی سایت، محتوای سایت و نیز کلمات کلیدی به کار رفته در هر محتوا اشاره کرد. طراحی سایت شامل کدنویسی، ساختار صفحه‌ها، سرعت لود، نحوه چیدمان محتوا در هر صحفه و… می‌شود.

در هر مورد سئو و بهینه‌سازی سایت شامل مراحل و تکنیک‌هایی می‌شود که در ادامه به بخشی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

image 885ab80a545335abc10cfb3b7d33f0aee71e8ca0 - خدمات سئو سایت -

انواع خدمات سئو سایت

سئو تکنیکال

اولین مرحله از پروژه سئو، سئو فنی یا همان تکنیکال است. در حقیقت می‌توان گفت از زمان طراحی سایت، سئو آغاز می‌شود. اگر فردی که سایت شما را طراحی می‌کند اطلاعات کافی در مورد سئو فنی داشته باشد و به صورت بهینه وب‌سایت شما را طراحی کند، مشکل چندانی نخواهید داشت. اما در هرصورت ضروری‌ ا‌ست یک متخصص سئو در اولین مرحله کدها و ساختار سایت‌ها را بررسی کند.

در این مرحله، موارد زیر اعمال می‌شود:

  • آنالیز سایت و پیدا کردن مشکل و ارور احتمالی
  • بهینه کردن کدها و تگ‌ها
  • بررسی موارد کلی‌ای مانند نقشه سایت و…
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • نشانه‌گذاری سایت با کدهای اسکیما

خدمات سئو سایت و تولید محتوا

پس از رفع نواقص احتمالی فنی، نوبت به محتوا می‌رسد. همانطور که می‌دانیم سئو و محتوا ارتباط تنگاتنگی دارند. در این مرحله موارد زیر مورد توجه واقع می‌شوند:

  • شناسایی و انتخاب کلمات کلیدی ارزشمند
  • تدوین استراتژی محتوا، تقویم و مشخص کردن ساختار محتوایی هر صفحه
  • تولید محتوای مداوم بر اساس استراتژی و رعایت تمام اصول سئو
  • مشخص کردن استراتژی لینک‌سازی داخلی
  • بهینه سازی و همچنین اصلاح محتوای قدیمی سایت

لینک‌سازی یا لینک بیلدینگ

این مرحله از مهم‌ترین خدمات سئو است. اگر استراتژی لینک‌سازی مناسب باشد، احتمال بهتر بودن رتبه سایتتان بسیار بالا خواهد بود.

این مرحله شامل موارد زیر است:

  • بررسی بک‌لینک‌های فعلی و حذف هر لینک مخرب
  • مشخص کردن استراتژی مناسب، آغاز لینک‌سازی و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی
  • تدوین و مشخص کردن برنامه رپورتاژ
  • خرید بک لینک

سئو لوکال یا سئو محلی

گوگل همیشه در تلاش است بهترین نتایج را به کاربران ارائه دهد. از این رو حتی موقعیت جغرافیایی کاربران را تشخیص داده و بعضی نتایج را بر اساس موقعیت کاربران به آن‌ها نمایش می‌دهد. با توجه به نکته ذکر شده اگر شما کسب و کار محلی‌ داشته باشید، ضروری است اطلاعات جغرافیایی خود را به گوگل ارائه دهید. به اقدامات انجام شده در این زمینه، سئو لوکال گفته می‌شود. یک رستوران سنتی را درنظر بگیرید که در یکی از مناطق تهران قرار دارد، اگر وب‌سایت این رستوران از سئو لوکال استفاده کرده باشد، هر کاربری که در آن منطقه در گوگل به دنبال رستوران سنتی بگردد، اطلاعات این رستوران را دریافت می‌کند.

در این مرحله از خدمات سئو سایت موارد زیر رعایت می‌شود:

  • ثبت کردن موقعیت در نقشه گوگل
  • تعیین هدف و استفاده از عبارت‌های محلی در داخل سایت
  • بررسی و مدیریت نظرات و امتیازات کاربران

image 2870329257bf45cb2f9af9bf8fa7f295e9a844aa - خدمات سئو سایت -

هزینه سئو سایت

یکی از موارد مهم و تعیین‌کننده در پروژه‌های سئو تعرفه هزینه‌ها و خدمات است. عوامل زیادی در تعیین هزینه خدمات سئو سایت مؤثر است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع خدمات و سطحی که به آن نیاز دارید.
  • میزان رقابت در کلمات کلیدی موردنظر.

در نتیجه امکان تعیین یک قیمت ثابت وجود ندارد. تعیین قیمت در ابتدا مستلزم این است که یک آنالیز کلی روی سایت شما صورت بگیرد و با توجه به شرایط هزینه‌ها محاسبه شود. طبیعتا هرچه تنوع خدماتی که مورد نیاز شماست بیشتر باشد و همچنین رقابت در کلمه کلیدی موردنظر بیشتر باشد، هزینه‌ها بالاتر می‌روند. همچنین شما می‌توانید از یک متخصص سئو فقط مشورت بگیرید، در این صورت هزینه‌ها پایین‌تر می‌آید اما اعمال تمام نکات به عهده خودتان خواهد بود.

image 16f386bbca6aa30261d53432f2cf148032ec1dd1 - خدمات سئو سایت -

خرید بک لینک

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، خرید بک لینک از پربحث‌ترین موضوعات در سئو است و همچنین نظرات متفاوتی در مورد تاثیر آن بر سئو وجود دارد. بسیاری از وبلاگ‌ها در ازای مبلغ مشخصی حاضرند بک لینک شما را در نوارهای جانبی خود جای بدهند. گرفتن بک لینک از این طریق بسیار آسان است، اما بنا به سه علت بهتر است سراغ این روش نروید. این سه دلیل، ریسک بالا، هزینه زیاد بدون تضمین تاثیر و ناهماهنگ بودن بک لینک‌ها است.

ریسک بالا: بک لینک‌ها عموما به سه دسته تقسیم می‌شوند: کلاه سفید که به روش صحیح و بدون جریمه گفته می‌شود، کلاه خاکستری یعنی با ریسک اندک، کلاه سیاه با ریسک بالا و نقض آشکار قوانین گوگل. با توجه با آنچه گوگل تعریف کرده است، لینک‌های پولی بین روش کلاه سیاه و کلاه خاکستری هستند.

هزینه زیاد بدون تضمین: قیمت‌های درج بک لینک در وبلاگ‌هایی که بازدید زیادی دارند بسیار بالا است و علی‌رغم هزینه صرف شده، ضمانتی برای اخذ نتیجه مطلوب وجود ندارد.

ناهماهنگ بودن بک لینک‌ها: قطعا در وبلاگی که به ازای دریافت پول بک لینک شما درج شده، برای سایت‌های دیگر نیز این امکان وجود دارد. به سبب این موضوع ممکن است لینک شما در میان لینک‌های مشکوکی قرار بگیرد که گوگل به آن نظر مثبتی ندارد. هرچند وب‌سایت شما مشکلی نداشته باشد، اما این احتمال وجود دارد که بخاطر وب‌سایت‌های مجاورتان سایت شما نیز جریمه شود.

سخن پایانی خدمات سئو سایت

خدمات سئو سایت از مهم‌ترین و پیچیده‌ترین اقدامات در کسب و کارها است، در صورتی که به صورت جدی و مستمر پیگیر این خدمات باشید و با یک تیم حرفه‌ای همکاری داشته باشید، می‌توانید شاهد بهترین نتایج باشید و در صفحه اول جستجوی گوگل حضور پیدا کنید. با صرف زمان، هزینه و توجه در این حوزه، بعدها شاهد پیشرفت چند برابر و بازگشت تمامی موارد خرج شده خواهید بود. برای مشاوره می توانید با شماره ۰۹۱۴۹۷۴۷۱۴۲ تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.