×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

نگاهی به کفش مجلسی زنانه

یکی از محصولات پرطرفدار در خرید و فروش کفش عمده، پاافزار های مجلسی زنانه است. مغازه های کفش فروشی همیشه میزان زنانی است که برای خرید این نوع ماموش ها مراجعه می کنید. این پاپوش ها همان حکم کفش های رسمی در استایل اداری آقایان را دارند. در ادامه می خواهیم شما را با ۷ مدل از این کفش ها آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

اولین درس شیک پوشی

شیک پوشی و خوش استایل بودن، خواسته همه زنان است. زنان به داشتن ظاهر زیبا، بیشتر از مردان اهمیت می دهند. از نوع میکاپ و آرایش بگیرید تا انتخاب کیف و کفش، خانم ها هیچ فرصتی را برای جذاب تر شدن از دست نمی دهند. اما زیبایی هم قانون و قاعده خاص خود را دارد.

شیک پوشی بیشتر از هر چیز، به هماهنگی استایل فرد با محیط اطرافش بستگی دارد. شاید یک کیف براق دستی برای شرکت در مهمانی و جشن عروسی مناسب باشد، اما این کیف نمی تواند زیبایی شما را در خیابان تضمین کند. شاید انتخاب یک پیراهن مردانه برای خواب، استایل جذاب و چشم نوازی به زنان بدهد اما بدون شک همین انتخاب برای محیط های دیگر، نامناسب یا بهتر است بگوییم مسخره می باشد.

در نتیجه همیشه باید به میزان هماهنگی خود با محیط دقت کرد و پوشاک خود را به تناسب آن محیط و شرایط انتخاب کرد.

شبک پوشی با کفش های مجلسی

کفش ها همیشه نقش مهمی در سلامت و زیبایی ظاهر ما داشته اند. انتخاب یک پا افزار مناسب دغدغه خیلی از بانوان است. ما امروز به سراغ کفش هایی رفته ایم که می تواند برای مراسم ها و ضیافت ها مناسب باشد.

اگر به یک مهمانی دعوت شدید و می خواهید مانند یک ستاره در میان جمع بدرخشید، فکر پوشیدن کفش های اسپرت و روزمره را از سرتان بیرون کنید. مهمانی ها کفش های مجلسی زنانه می خواهند، درست مثل پاپوش های رسمی مردانه.

کفش مجلسی به پا افزاری گفته می‌شود که دارای پاشنه است. این پاپوش ها بر اساس سایز پاشنه و نوع طراحی آن، به مدل های مختلفی تقسیم می شوند. در ادامه قصد داریم چند مدل معروف و محبوب کفش مجلسی زنانه را با یکدیگر بررسی کنیم.

1 9 - راز جذابیت زنان شیک پوش لو رفت | معرفی 6 کفش پاشنه دار -

Platform Shoe

مدل Platform Shoe

از جمله مدل های مجلسی که در تولیدی های کفش عمده به تولید میرسد، Platform Shoe است. این مدل کفش زنانه با ظاهر فانتزی تولید می شود و بیشتر به درد دختران جوان می خورد.

Platform Shoe غالباً هم در پاشنه و هم در قسمت سرپنجه، بین ۳ تا ۲۰ سانتی متر ارتفاع دارد. این کفش ها می توانند جذابیت زنان را دوچندان کنند.

2 9 - راز جذابیت زنان شیک پوش لو رفت | معرفی 6 کفش پاشنه دار -

Kitten Heel

مدل Kitten Heel

برای خانم هایی که در کفش های پاشنه بلند راحت نیستند، مدل های ویژه ای طراحی شده است. یکی از این مدل Kitten Heel می باشد. این اسم در واقع به خاطر پاشنه کوتاه این پاافزار مجلسی به آن داده شده است.

پاشنه در مدل Kitten Heel حالت مخروطی شکل دارد و ارتفاع آن بیشتر از ۵ سانتی متر نمی شود. این پاپوش ها بیشتر توسط خانم های بزرگسال خریداری می شود که قصد دارند در عین زیبایی، راحتی را هم تجربه کنند.

3 10 - راز جذابیت زنان شیک پوش لو رفت | معرفی 6 کفش پاشنه دار -

Wedge

مدل Wedge

از دیگر مدل هایی که در تولیدی کفش عمده زنانه طراحی می شوند، می توان به Wedge اشاره کرد. این پا افزارها اگرچه برای شرکت در مهمانی ها و مجالس طراحی شده است، اما به دلیل راحتی و زیبایی در محیط داخلی منزل نیز می توان از آن استفاده کرد یا حتی با آن به کوچه و خیابان رفت. کفش Wedge پاشنه ای متوسط و قطور دارد که به حفظ تعادل زنان کمک زیادی می کند.

4 3 - راز جذابیت زنان شیک پوش لو رفت | معرفی 6 کفش پاشنه دار -

Sling back

مدل Sling back

Sling back یک مدل کفش مجلسی است که به منظور توسعه طراحی Kitten Heel ساخته شده است. این کفش ها نیز مناسب خانم هایی است که تمایل به پوشیدن پاپوش های پاشنه کوتاه دارند.

این مدل زیبا در قسمت مچ پا دارای یک بند سگکی است. این بند از پشت مچ پا عبور می کند و موجب چفت شدن پا در کفش می شود. اغلب نمونه های Sling back جلوباز هستند و سر انگشتان پا را در معرض دیده شدن قرار می دهند.

5 1 - راز جذابیت زنان شیک پوش لو رفت | معرفی 6 کفش پاشنه دار -

Open Toe Shoe

مدل Open Toe Shoe

جلو باز بودن تنها مشخصه مدل Sling back نیست. کفش های Open Toe Shoe نام خود را به طور مشخص از همین ویژگی دریافت کرده اند. رویه و سرپنجه این پاپوش های مجلسی، با یک نوار کامل به دو طرف کفش وصل می شود. این مدل جزء پرفروش ترین های بازار است. جذابیت این کفش در نمایش انگشتان، بغل و روی پا است و ارتفاع پاشنه آن نیز متوسط می باشد.

6 - راز جذابیت زنان شیک پوش لو رفت | معرفی 6 کفش پاشنه دار -

Gladiator Boot

مدل Gladiator Boot

چه کسی گفته است که بوت ها نمی توانند کفش مجلسی باشند؟. مدل Gladiator Boot یک پاافزار زنانه است که با الهام از کفش مبارزان رومی طراحی شده است. این چکمه زنانه دارای پاشنه ای کوتاه و کفی تخت است. بیشتر نمونه های تولید شده به عنوان Gladiator Boot، زیپی هستند و ممکن است از جنس چرم ورنی یا جیر باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.