سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • صابون لیفت ابرو
    27 مهر 1400 - 14:54
    شناسه : 189197
    0

    از آنجایی که زیبایی این تکنیک نحوه کشیدن موهای ابرو و بالا کشیدن صورت است، تکنیک صابون ابرو را می‌توان از نظر جهت انجام داد. اولین روش شامل بالا رفتن و مسواک زدن ابروها به صورت عمودی است و در نتیجه همه چیز واقعا پرپشت و بزرگ می شود.

    پ
    پ

    لیفت ابروهای حالت های ایستاده  کاملا سلیقه ای هستند و متناسب با صورت شما هستش. اگر مدل ابروهایتان را دوست ندارید و می‌خواهید حالت ابروهای خود را تغییر بدهید، لیفت ابرو بدون مواد شیمیایی و بدون تزریق و جراحی و کاملا طبیعی است و مناسب افرادی است که ابروهای نامرتب یا افتاده وبی حالت دارند و با این روش تقویتی ابروها بصورت منظم و هاشور خورده به نظر می‌رسند و تارهای ابرو به سمت بالا ایستاده و ابرو پهن تر دیده می‌شود و جای خالی ابرو ها پر می‌شوند و هیچ آسیبی به ابروها زده نمی‌شود بلکه ابرو ها تقویت می‌شوند.

    شما تاکنون اصطلاح “صابون لیفت ابرو” را در سراسر آموزش های آرایش و در پست های اینستاگرام از افراد تأثیرگذار و متخصصان زیبایی دیده اید، اما درواقع به چه معناست؟ در حالی که برخی از این عبارت ها برای توصیف ظاهر ابرو به خودی خود استفاده می‌کنند، “صابون ابرو” در واقع به روش خاصی برای اصلاح ابرو اشاره دارد. این دقیقا همان چیزی است که به نظر میرسد استفاده از صابون به جای ژل ابرو هرچقدر هم که عجیب به نظر می‌رسد اما بسیاری از آرایشگران به دلیل نگه داشتن قوی تر مو، سادگی و قیمت مناسب، صابون را ترجیح می‌دهند. به عنوان مثال، آرایشگر سوئدی لیندا هالبرگ را در نظر بگیرید، که یکی از محبوب ترین آموزش های ابروهای صابونی در یوتیوب را دارد و در سراسر جوامع زیبایی به دلیل طاق های قوی خود شناخته شده است. او می‌گوید که نگه داشتن ابروها با صابون همیشه یک تکنیک رایج در میان هنرمندان گریم بوده است، اما رونق رسانه های اجتماعی آن را در سال ۲۰۱۶ به جریان اصلی رساند و از آن زمان تاکنون ازبین نرفته است.

    صابون لیفت ابرو - صابون لیفت ابرو -

    بهترین روش برای صاف کردن ابرو چیست؟

    از آنجایی که زیبایی این تکنیک نحوه کشیدن موهای ابرو و بالا کشیدن صورت است، تکنیک صابون ابرو را می‌توان از نظر جهت انجام داد. اولین روش شامل بالا رفتن و مسواک زدن ابروها به صورت عمودی است و در نتیجه همه چیز واقعا پرپشت و بزرگ می شود.

    یکی دیگر از بزرگترین روند های ابرو در دهه، این ابروهای ساختار یافته، برجسته(و مسلماً گاهی اوقات کامل) موها را به ارتفاع کاملی می رساند.

    نکته بسیار مهم این است که  ابرو هارا نکشید، چون اگر ابروهای ریز یا ابروهای نازکی دارید می‌توانید موهای ابرو را بیرون بکشید و قبل از اینکه از صابون استفاده کنید، از مداد ابرو استفاده کنید.

    بهترین روش این است که ابروهای خود را به آرامی با یک قرقره شانه بزنید و هرگونه شکاف را پر کرده و آن را به دلخواه مخلوط کنید.

    نکته دیگر این است که به ابروهای خود استراحت دهید و از آن روزانه استفاده نکنید البته خودتان میتوانید تشخیص دهید که ابروهای شما خشک شده است.

    ابروهای زیبا و بزرگ جدیدترین مد این روزها است. ما اینجا هستیم تا همه چیز را راجب صابون ابرو درمقابل ژل ابرو بدانیم و کدام یک از این دو تکنیک می‌تواند به شما ابروهایی را ببخشد که به نظر می‌رسد توسط یک متخصص درمان شده است.

    صابون لیفت ابرو 0 - صابون لیفت ابرو -

    صابون لیفت ابرو چیست؟

    این روزها ما بیشتر و بیشتر به دلیل موجه اصطلاح صابون ابرو را می‌شنویم!یکی از راه های دستیابی به ابروهای شگفت انگیز استفاده از صابون است.وقتی صابون روی ابروهای خود استفاده کنید، می‌توانید به ظاهری کاملا آراسته دست پیدا کنید.

    ژل ابرو چیست؟

    ژل ابرو یکی دیگر از محصولات برای حفظ ابروهای شما است. مانند ریمل مژه و ابرو است و شبیه صابون های ابرو، زیرا برای شکل دادن به ابروها و قرار دادن آنها برای حداقل زمان استفاده می‌شود.

    کدام یک بهتر است؟

    ژل ابرو مدتی است که برای ابرو نامنظم یا پراکنده راه حل است، اما صابون های ابرو در واقعا همان چیزی است که برای ابروهای پرپشت و دقیق مناسب است و کسانی که دارای ابروهای نامنظم اضافی هستند ممکن است موافق باشند که ابروهای صابونی بهترین حالت را ارائه می‌دهند. اگر صابون ابرو مناسب تهیه کنید، واقعا در تمام طول روز ابروهایی منحصر به فرد، پرپشت خواهید داشت.

    اگر تنها چیزی که در مورد صابون ابرو می‌بینید تاثیر نرم و کرکی آنها در اینستاگرام است، احتمالا از معایب آن آگاه نیستید.

    معایب صابون ابرو:

    صابون درصورت استفاده روی صورت، به ویژه پوست های حساس می‌تواند باعث ایجاد اختلال و سوزش در پوست شود و این به دلیل ph قلیایی و سایر عوامل محرک مانند رایحه است.

    شما میتوانید صابون ابرو را از فروشگاه اینترنتی البا خریداری کنید

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.