×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

post - گیلان چهارمین استان پرتردد کشور در نیمه نخست سال -

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان گیلان طی نیمه نخست امسال، اظهار کرد: طبق آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار نصب شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان طی این مدت هفت میلیون و ۳۰۷ هزار و ۵۴۱ وسیله نقلیه وارد استان شده است.

وی با بیان اینکه در مدت مذکور هفت میلیون و ۲۸۳ هزار و ۳۶۶ وسیله نقلیه از استان خارج شده است، افزود: مقایسه آمار ورود – خروج استان در مدت مشابه سال گذشته نشان دهنده یک درصد افزایش در ورود به استان و یک درصد کاهش در خروج از استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان تصریح کرد: همچنین آمار ورود – خروج استان در مدت مشابه سال ۹۸ نشان دهنده ۳۲ درصد کاهش در ورود به استان و ۳۵ درصد کاهش در خروج از استان است.

مرادی، با بیان اینکه طی مدت مذکور بیشترین میزان ورودی از طریق محور رامسر – چابکسر با تعداد دو میلیون و ۵۵۸ هزار و ۵۷۲ وسیله نقلیه بوده است، خاطرنشان کرد: پس از آن محور آزادراه قزوین – رشت با دو میلیون و ۵۰۴ هزار و ۸۰۰ وسیله نقلیه بیشترین ورودی به استان را داشته است. همچنین بیشترین میزان خروجی از استان از طریق محور چابکسر – رامسر با تعداد دو میلیون و ۶۰۹ هزار و ۸۰۰ وسیله نقلیه می باشد.

وی استان گیلان را چهارمین استان پرتردد کشور در نیمه نخست سال جاری دانست و بیان کرد: طی این مدت متوسط تردد در ساعت ۵۰۴ وسیلعه نقلیه بوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.