×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

حقوق کارمندانی که واکسن کرونا تزریق نکنند - حقوق کارمندانی که واکسن کرونا تزریق نکنند کسر می‌شود - حقوق

جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان با بیان اینکه کارمندانی که واکسن تزریق نکنند اجازه کار نخواهند داشت گفت: کسر یک سوم از حقوق و انفصال از خدمت در انتظار این دسته از کارکنان است.

محمود قاسم‌نژاد در برنامه گفت‌وگوی خبری استمرار روند واکسیناسیون در استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: کارمندانی که واکسن تزریق نکنند اجازه کار نخواهند داشت.

جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان عنوان کرد: از روز شنبه اول آبان ۱۴۰۰ حضور کارمند در محل کارش منوط به این است که وی حداقل یک دوز از واکسن خود را دریافت کرده باشد در غیر این صورت بایستی از ورود آن کارکنان به محل کار جلوگیری به عمل آید.

قاسم‌نژاد با تاکید بر اینکه برای افرادی که شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند و از واکسیناسیون خودداری به عمل آورند مجازات‌هایی هم پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: در مرتبه اول نسبت به این دست از کارکنان به شکل اخطار کتبی بدون درج در پرونده اقدام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در مرحله دوم مجازات‌ها، توبیخ کتبی با درج در پرونده در انتظار کارکنانی که به امر واکسیناسیون و شیوه‌نامه‌ها توجه لازم را ندارند خواهد بود، اذعان کرد: کسر یک سوم از حقوق یا فوق‌العاده شغل یا عناوین مشابه حداکثر به مدت یکماه گام سوم برخورد با این دسته از کارکنان است.

جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان با اشاره به اینکه در مرتبه چهارم انفصال موقت از خدمت حداکثر تا سه ماه نسبت به کارکنانی که به امر واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌ها بی‌توجه‌اند اعمال می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم کارکنان استان به موارد مطرح شده و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌ها توجه کافی را داشته باشند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.