پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خسارت ۵۰ میلیارد تومانی باران به گیلان
    01 آبان 1400 - 19:45
    شناسه : 189362
    0

    مدیر کل مدیریت بحران گیلان با اشاره به اینکه بارش های روزهای پایانی هفته گذشته ۵۰ میلیارد تومان خسارت به این استان وارد کرده است، گفت: ۲۷۰ میلی متر باران طی دو روز در گیلان بارید.

    پ
    پ

    سیل سیلاب - خسارت ۵۰ میلیارد تومانی باران به گیلان -

    به گزارش «بامردم» به نقل از مهر: امیر مرادی با اشاره به آخرین میزان خسارت‌های ناشی از سیلاب دو روز گذشته، گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی تمام اقدامات پیشگیرانه در سطح استان انجام شده بود.

    وی به آماده باش همه دستگاه‌های خدماتی عضو مدیریت بحران استان گیلان اشاره کرد و افزود: بر اثر بارش باران ۴۵ محور روستایی دچار آبگرفتگی شده بود.

    مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان در ادامه با بیان اینکه احتمال تخریب ۳۰ پل ارتباطی نیز پیش بینی شده بود، گفت: با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته دستگاه‌ها و نیروهای در سطح استان در حال آماده باش بودند.

    وی با اشاره به خسارت‌های وارده به زیرساخت‌های راه بر اثر بارش شدید باران، اضافه کرد: بر اثر بارش باران با توجه به برآورده های صورت گرفته حدود ۵۰ میلیارد تومان خسارت به حوزه زیر ساختی وارده شده است.

    مرادی با تأکید بر ضرورت تسریع در پرداخت خسارت‌ها برای بازسازی، ترمیم و ساخت زیرساخت‌های آسیب دیده، افزود: با توجه به در پیش بودن بارش‌های بعدی باید این زیرساخت برای تسهیل در عبور و مرور مردم بازسازی شود.

    وی با بیان اینکه در دو روز گذشته بیش از ۲۷۰ میلی متر باران در شرق و غرب استان گیلان باریده است، گفت: با توجه به اینکه رودخانه‌های استان گیلان گنجایش چنین باران‌هایی را ندارند و قطعاً بارش مجدد چنین باران‌هایی خسارت بار خواهد بود.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.