شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • درآمد زایی با آموزش سئو وبین سئو
    04 آبان 1400 - 11:12
    شناسه : 189468
    0

    سئو سایت جز پردرآمدترین شغل های دیجیتال مارکتینگ براساس آمار سایت the digital school  است. دلیل اصلی اینکه درآمد سئو در دنیا و مخصوصا در ایران بسیار زیاد است؛ ایجاد ترافیک هدفمند برای سایت های مهمی مثل زومیت و دیجیکالا و وبین سئو و بیتوته است.

    پ
    پ

    image b070b6b47b9534453c960406e4c15fa2e8a0b394 - درآمد زایی با آموزش سئو وبین سئو -

    سئو سایت جز پردرآمدترین شغل های دیجیتال مارکتینگ براساس آمار سایت the digital school  است. دلیل اصلی اینکه درآمد سئو در دنیا و مخصوصا در ایران بسیار زیاد است؛ ایجاد ترافیک هدفمند برای سایت های مهمی مثل زومیت و دیجیکالا و وبین سئو و بیتوته است.

    بازار کسب و کارهای ایران بعد از کرونا دچار شوک شدید شد چرا که همه به دنبال دیجیتالی شدن کسب و کارشان رفته اند و همین مسئله باز هم باعث اقبال زیاد به سئو شد.حالا دیگه کسب و کارها به فکر طراحی سایت هستند و سایت طراحی شده هم نیاز به بازاریابی اینترنتی دارد که پای سئو به وسط می اید.

    سئو چیست؟

    سوال مهمی که هر کسی بعد از طراحی سایت بهش میرسه! سئو چیه که اینقدر مهمه! میخام بهت بگم اگر سایت داری و هنوز نمیدونی سئو چیه حتما همراهم باش.

    SEO مخفف عبارت انگلیسی Search Engine Optimization است که به معنای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو است.

    به نقل از مدیر وبین سئو محمد نصیری

    حضور در نتایج برتر موتور جستجو گوگل را سئو می گویند. کسب و کارها برای افزایش سهم بازار خود حتما باید به سمت سئو سایت بروند و خود یادگیری سئو هم می تواند برای شما بسیار درآمد زا باشد.  به گفته سایت آموزش سئو وبین سئو لیستی از روش های کسب در امد از سئو سایت را در ادامه مطلب باهم مرور می کنیم.

    روش های کسب درآمد از سئو

    آموزش سئو

    پذیرش اجرای پروژه سئو

    مشاوره سئو

    تحلیل سایت های رقبا

    مشاوره لینک سازی

    تدوین استراتژی سئو سایت

    بهینه سازی سورس سایت

    درآمدزایی با آموزش سئو به گفته وبین سئو

    آموزش مقوله بسیار پیجیده و مهمی است که شما می توانید از آن کسب در آمد کنید. اما نکاتی را هم باید در نظر بگیرید. برای نمونه شما می توانید همانند وبین سئو آموزش سئو پیشرفته را ارائه کنید و این آموزش می تواند به صورت دوره آنلاین یا وبینار و یا دوره های حضوری خصوصی و نیمه خصوصی باشد.

    حالا می توانید آموزش سئو را به صورت پکیج های فیزیکی همراه با جزوات مورد نیاز برای مشتری خود ارسال کنید. روش بعدی اینکه در تایم های مشخص شروع به برگزاری وبینار آموزشی کنید مثل کاری که در وبین سئو برای آموزش سئو و آموزش تولید محتوا بارها و بارها انجام داده ایم.

    اما این مسئله را در نظر بگیرید که بهترین روش برای نمایش تسلط خودتان اجرای سئو سایت برای عبارت آموزش سئو در سایت خودتان است. محمد نصیری این مسئله را به خوبی درک کرده و فعالیت های مورد نیاز را ابتدا بر روی صفحه آموزش سئو وبین سئو و آموزش تولید محتوا وبین سئو انجام داده است تا بازار هدف خودش را گسترده تر از گذشته کند.

    کسب درآمد با اجرای سئو سایت

    خب اگر شما هم مثل محمد نصیری مشاوره سئو خوبی را به کسب و کارهای مختلف ارائه کرده باشید مطمئنا پروژه های زیادی برای سئو سایت به شما پیشنهاد می شود. حتما با خودتان می گویید رزومه کاری می خواهند آن را چکار کنیم! من به شما میگویم اگر فرصت دارید حتما بر روی سایت خودتان کار کنید و اگر فرصت ندارید حتما شروع کنید به انجام پروژه سئو برای دیگران با قیمت های بسیار بسیار کم برای اینکه رزومه برای خودتان داشته باشید. اگر همین امروز شروع کنید بهتر از فردا است.

    میزان درآمد کارشناس سئو در ایران

    به گفته سایت وبین سئو مرجع آموزش سئو ایران این مسئله بسیار به تجربه و تسلط کارشناس سئو بستگی دارد. اگر شما هم مثل محمد نصیری کارشناس سئو چندین سال تجربه داشته باشید می توانید درآمد قابل توجهی از سئو سایت داشته باشید. برای مثال درآمد یک سئو کار معمولی با مهارت متوسط از 6 میلیون تا 10 میلیون در ماه به صورت کارمندی است و اگر همین شخص مدیر سئو یک مجموعه باشد حداقل درآمدش 12 میلیون درماه است.

    مثلا یک سئو کار ماهر درآمد در ماه بین 30 تا 50 میلیون درماه است که از پروژه ها و مشاوره های سئو خود کسب می کند.

    قطعا هرچقدر تسلط و اطلاعات خود را در زمینه سئو بالا ببرید درآمد شما هم به نسبت آن مهارت ها و اطلاعات افزایش پیدا می کند.

    مدت زمان انجام پروژه سئو به نظر مهندس نصیری

    image 05bc9fa2a53ea0cbb86a005da2ea5b20b0cd0639 - درآمد زایی با آموزش سئو وبین سئو -

    پاسخ محمد نصیری کارشناس سئو وبین سئو به این سوال پرتکرار این است : ببینید سئو یک پروژه نیست و هیچ وقت به سئو یک سایت به صورت پروژه نگاه نکنید سئو یک پروسه است و وقتی شما قرارداد می بندید براساس توانایی و تجربه خود زمانی را برای رسیدن به اهداف مشخص شده تعیین می کنید. عوامل بسیار زیادی برای تعیین مدت زمان انجام سئو وجود دارد.

    به عنوان مثال همین عبارت آموزش سئو برای وبین سئو بسیار متفاوت است از فروش مانیتور یا هر حتی تور مشهد!! تمام مسائل در حوزه های مختلف متفاوت هستند.
    رقبا، میزان فعالیتشان، عمر دامنه هایشان و استراتژی های سئو و فروششان و… .

    اما عموما من حداقل زمان را برای اجرای یک پروژه سئو 9 ماه می دانم چرا که حتی اگر به اهداف مشخص شده هم رسیدیم باز برای اعتماد سازی و ماندگاری بیشتر تلاش کنیم.

    منبع:  سایت آموزشی وبین سئو

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.