جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پلمب مؤسسه پزشکی غیرمجاز در رشت
    05 آبان 1400 - 1:08
    شناسه : 189519
    0

    جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و پلمب یک مؤسسه پزشکی غیرمجاز که اقدام به ارائه خدمات می‌کرد در شهرستان رشت خبر داد.

    پ
    پ

    - پلمب مؤسسه پزشکی غیرمجاز در رشت -

    به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا: سرهنگ حسین حسن‌پور در تشریح این خبر با تاکید بر اینکه سلامتی مردم از خطوط قرمز نیروی انتظامی است به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره و اظهار کرد: پلیس با هر نوع اقدامی که امنیت و سلامت مردم را در معرض خطر قرار دهد، قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند.

    وی افزود: با اقدامات ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان مشخص شد، فردی بصورت غیرمجاز نسبت به تاسیس یک مؤسسه پزشکی در شهرستان رشت اقدام و به مردم خدمات پزشکی ارائه می‌دهد.

    جانشین فرمانده انتظامی استان از اعزام ماموران پلیس به همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی و علوم پزشکی به آدرس محل مورد نظر خبر داد و گفت: در بازدید از این مکان، چهار دستگاه لیزر که بصورت غیرمجاز مورد استفاده قرار می‌گرفت، کشف شد.

    این مقام انتظامی از پلمب این مؤسسه و معرفی متهم ۴۲ ساله برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی خبر داد.

    سرهنگ حسن‌پور از مردم خواست در صورت مشاهده و کسب هرگونه اخبار پیرامون فعالیت غیرمجاز افراد سودجو، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.