شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41369 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کدام سری از گوشی های سامسونگ بهتر است؟
    06 آبان 1400 - 9:04
    شناسه : 189560
    0

    علاوه بر کیفیت بالا و قیمت گوشی سامسونگ، توجه به سلایق و بودجه‌های مختلف خریداران برگ برنده‌ی سامسونگ می‌باشد. توانایی‌ای که کمتر تولید کننده‌ای از پس آن برآمده.

    پ
    پ

    111 4 - کدام سری از گوشی های سامسونگ بهتر است؟ -

    سامسونگ نامی آشنا و محبوب است. تبلیغات گوشی سامسونگ از تلویزیون گرفته تا زمین‌های ورزشی مدام در برابر چشم‌مان خود‌نمایی می‌کند. دلیل محبوبیت سامسونگ نه تبلیغاتش بلکه تضمین کیفیت آن است؛ تا جایی‌که هر خریدار موبایل اول سراغ سری‌های مختلف گوشی‌ سامسونگ می‌رود. اما این سری‌ها باهم چه تفاوتی دارند و کدام بهتر است؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را با هم مرور کنیم.

    معرفی‌ سری‌های گوناگون گوشی سامسونگ

    علاوه بر کیفیت بالا و قیمت گوشی سامسونگ، توجه به سلایق و بودجه‌های مختلف خریداران برگ برنده‌ی سامسونگ می‌باشد. توانایی‌ای که کمتر تولید کننده‌ای از پس آن برآمده.

    Galaxy A

    سری‌ A گوشی‌های سامسونگ برای اولین بار در سال 2014 معرفی شدند. موبایل‌ها و تبلت‌های این سری جزء بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ محسوب می‌شوند. از سال 2014 تاکنون 7 نسل مختلف از گوشی‌های سری Galaxy A روانه بازار شده. با توجه به قیمت گوشی سامسونگ A و قابلیت‌هایی که در اختیار خریدار قرار می‌گیرد، این سری جزء محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ می‌باشند.

    Galaxy M

    تولیدات سری M جزء گوشی‌های ارزان قیمت قرار می‌گیرند. سامسونگ با راه‌اندازی خط تولید سری M گام بزرگی در جهت جذب مشتریان تازه برداشت. مدل‌های پیشرفته‌تر این سری،‌ در دسته‌ی گوشی‌های میان‌رده قرار دارند.

    نقطه‌ی قوت گوشی‌های سری M به صورت مختصر ظرفیت بالای باتری و دوربین‌های چند لنزی‌ست. مسئله‌ای که این سری را به سری‌ A تا حد ادغام نزدیک‌ کرده است.

    Galaxy S

    اولین گوشی سری S در سال 2010 معرفی و به فروش رسید. این سری جزء پیشرفته‌ترین گوشی‌های جهان می‌باشد، که از نظر قیمتی با آیفون در رقابت هستند. قابلیت‌های موجود در مدل‌های جدید این سری، مانند Galaxy S21 گوی سبقت را از رقیب تاریخی‌اش گرفته.

    Galaxy Z

    معرفی این سری فوق پیشرفته به اسکار سال 2020 باز می‌گردد. زمانی که سامسونگ با تکنولوژی صفحه‌ی افقی تاشو‌اش چشم جهان را خیره کرد. تاکنون دو مدل از این گوشی‌ها معرفی شده‌اند؛ Galaxy Z Flip و Galaxy Z Fold. سخت‌افزار قدرتمند، صفحه‌ی تاشو و قدرت بالای نرم‌افزاری وجه مشخصه‌ی سری Z می‌باشد. از نظر قیمتی سری Z جزء گوشی‌های گران‌قیمت بازار محسوب می‌شود.

    Galaxy Note

    گلکسی نوت‌ها فبلت و گوشی‌های گران قیمت سامسونگ هستند که وجه مشخصه‌ی همه‌ی آن‌ها کاربرد قلم می‌باشد. بزرگی صفحه‌ی نمایش و پشتیبانی نرم‌افزاری از کاربرد قلم، باعث شده این گوشی محبوب متخصصانی باشد که به دنبال تبلتی کوچک‌تر با قابلیت‌های کامل یک گوشی هستند.

    اگر بخواهیم در میان سری‌های گوشی سامسونگ که تاکنون عرضه شده‌اند، دست به مقایسه بزنیم؛ گلکسی نوت در بالای لیست از نظر محبوبیت و قدرت قرار می‌گیرد. با این حال باید توجه داشته‌‌‌ باشیم این سری از گوشی‌ها بیشتر مناسب افرادی‌ست که نیاز به طراحی یا یادداشت‌برداری‌های مدام با گوشی‌شان دارند.

    در رتبه‌ی دوم این ارزش‌گذاری، بی‌شک گوشی‌های سری S قرار می‌گیرند. سخت‌افزار‌های قدرتمند، سرعت پردازش، کیفیت بالای لنزهای دوربین، قابلیت‌های نرم‌افزار همه در بالاترین سطح قرار دارند. خرید گوشی سامسونگ سری S ارزش زیاد هزینه کردن را دارد.

    قیمت گوشی سامسونگ سری Z بسیار بالا می‌باشد، به همین دلیل علی‌رغم تکنولوژی خیره‌کننده هنوز جزء پر فروش‌ترین‌های سامسونگ قرار نگرفته.

    اگر پایین بودن قیمت گوشی سامسونگ را ملاک انتخاب قرار دهیم، با توجه به تکنولوژی‌های به کار رفته در سری A،‌ این گوشی‌ها می‌توانند بهترین انتخاب خریدار باشند؛ به ویژه مدل‌های جدید این سری که جزء بهترین‌های بازار هستند.

    222 2 - کدام سری از گوشی های سامسونگ بهتر است؟ -

    بهترین گوشی‌ سامسونگ در سال 2021

    حالا که به صورت اجمالی سری‌های مختلف گوشی سامسونگ را بررسی کردیم. جدای از قیمت گوشی سامسونگ، بهترین‌های این برند از نظر کارشناسان را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

    گوشی سامسونگ گلکسی Galaxy S21 Ultra

    بی‌شک بهترین گوشی سامسونگ که در سال 2021 معرفی شده، گلکسی S21 است. صفحه‌ی نمایش این گوشی با کیفیت +QHD در نوع خود بی‌نظیر است. دوربین اصلی‌اش 4 لنز با قدرت بزرگنمایی 10 اپتیکال دارد. از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند. عمر باتری به صورت قابل توجهی بهبود یافته. و از نظر نرم‌افزاری قدرتمند‌ترین گوشی اندرویدی‌ست که تاکنون معرفی شده. باید ذکر کنیم قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا بسیار بالاست.

    گوشی سامسونگ Galaxy S21

    یک لنز کمتر در دوربین اصلی گوشی، اولین تفاوت S21 اولترا با گلکسی S21 می‌باشد. با این حال هنوز می‌توانید مطمئن باشید دوربین گوشی‌تان جزء قوی‌ترین‌های دنیاست. صفحه‌ی نمایش S21 کوچک‌تر است و رزولوشن‌اش +FHD‌ می‌باشد. سرعت پردازش به دلیل به کارگیری تراشه‌ی قدرتمند در این مدل بسیار بالاست؛ البته جنس بدنه از پلاستیک است.

    از نظر قیمت، ارزان‌تر از S21 اولترا می‌باشد. به همین دلیل فروش جهانی‌اش بالاتر است.

    گوشی سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra

    قیمت گوشی سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا همچنان بالاست. در بازار ایران بین 26 تا 27 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی نوت بسیار قدرتمند است. صفحه‌ی نمایش بزرگ با رفرش ریت 120 هرتز، ‌به علاوه‌ی پشتیبانی از قابلیت قلم، نوت 20 اولترا را محبوب حرفه‌ای‌ها کرده است.

     دوربین آن با قدرت‌ بزرگنمایی 5 برابری جزو بهترین‌های گوشی‌هاست. 12 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پردازنده‌ی اسنپدراگون 865 از دیگر نقاط قوت نوت 20 اولترا می‌باشد.

    گوشی سامسونگ Galaxy S20 Plus

    اگر بخواهید برای خرید بهترین گوشی سامسونگ کمتر هزینه‌ کنید، بهتر است سراغ S20 Plus بروید. البته همچنان این گوشی جزء گران‌ترین‌های بازار قراردارد. زمانی که در سال 2020 این گوشی معرفی شد، در نوع خود بهترین گوشی اندرویدی بازار با قیمت بسیار بالاتری بود.

    دوربین سلفی 10 پیکسلی در جلو  ودوربین اصلی دارای چهار لنز با قدرت بزرگنمایی بالا از امتیاز‌های گلکسی S20 می‌باشد. پردازنده‌ی اسنپدراگون 865، حافظه‌ی داخلی 12 گیگابایتی، ظرفیت بالای باتری، کیفیت بالای صفحه‌ی نمایش، تنها برخی از ویژگی‌های خیره‌کننده‌ی S20 Plus می‌باشند.

    333 2 - کدام سری از گوشی های سامسونگ بهتر است؟ -

    گوشی‌سامسونگ Galaxy Note 10 Plus

    درست است که از معرفی این گوشی حدود 3 سال می‌گذرد، اما هنوز جزء بهترین‌های سامسونگ است. با توجه به مدل‌های جدید که در این مدت معرفی شده‌اند، قیمت نوت 10 پلاس بسیار کاهش یافته، با این حال از نظر قیمت در میان گوشی‌های سامسونگ در بازار همچنان گران محسوب می‌شود.

    جالب است بدانید گلکسی نوت 10 پلاس، از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تفاوت چندانی با نسل‌‌های جدید نوت ندارد. پردازنده‌ی اسنپدراگون 855، صفحه‌ی نمایش با رفرش ریت 120 هرتزی، دوربین چهارگانه‌ی اصلی و دوربین 10 مگاپیکسلی سلفی همچنان با همان قدرت مدل‌های جدید برقرار است.

    با نگاهی اجمالی به لیست‌ بهترین‌ها چه گوشی‌های اندرویدی و چه گوشی‌های سامسونگ به صورت تخصصی متوجه می‌شویم، گوی سبقت محبوبیت در دستان سری‌ Galaxy Sست. با این حال نوت با ارائه‌ی امکانات ویژه، همواره شانه‌به‌شانه‌ی سری‌S  حرکت می‌کند. نکته‌ی قابل توجه در انتخاب بهترین سری، توجه به قیمت گوشی سامسونگ است. سری S از نظری قیمتی تنوع بیشتری دارد.

    با این‌که ‌گوشی‌های سری‌ A در لیست برترین‌ها جایی ندارند، برای خریداران با بودجه‌ی متوسط یا کم همیشه‌ مدل‌های قابل دفاعی ارائه کرده است.

    سخن پایانی

    سامسونگ برندی‌ست که به هزار و یک دلیل محبوب شده. طراحی ظاهری بی‌نظیر، سخت‌افزار قدرتمند و پیشگام، برنامه‌نویسی پیشرفته و تنوع قیمت،گوشی سامسونگ را در بازار رقابتی سربلند کرده. در این مقاله سعی کردیم پاسخی برای شناخت بهترین سری گوشی‌های سامسونگ پیدا کنیم. در نهایت آنچه که مهم است،‌ این است که با هر بودجه‌ای می‌توانید بهترین سامسونگ را تهیه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.