×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

رونالد کومان - رونالد کومان اخراج شد -

به گزارش ایسنا به نقل از اسپورت، تیم فوتبال بارسلونا بعد از شکست در ال‌کلاسیکو، در دیدار برابر رایووایکانو نیز تن به شکست داد.

 

سران این تیم اعلام کردند با رونالد کومان بعد از این دیدار قطع همکاری کردند و به این ترتیب کومان سرمربی سابق تیم ملی هلند از هدایت تیم آبی و اناری اخراج شد.

 

بارسلونا در دیدار بعدی خود در لالیگا باید به مصاف آلاوس و سپس در لیگ قهرمانان به مصاف دیناموکیف برود.

شاگردان پپ گواردیولا از رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس کنار رفتند.

 

به گزارش ایسنا، مرحله یک‌هشتم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها منچسترسیتی میهمان وستهام بود. این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد که در نهایت تیم لندنی ۵ بر ۳ به برتری رسید و راهی دور بعدی شد.

 

لیورپول با دو گل پرستون را شکست داد. اکومی مینامینو در دقیقه ۶۲ و دیووک اوریگی در دقیقه ۸۴ برای این تیم گلزنی کردند.

 

برنتفورد در حضور سامان قدوس هافبک تیم ملی فوتبال ایران توانست ۲ بر یک استوک سیتی را شکست دهد و راهی دور بعدی شود. قدوس در این دیدار یک اخطار گرفت.

 

تاتنهام نیز با تک‌گل لوکاس مورا برزیلی، برنلی را برد و لسترسیتی بعد از تساوی دو بر دو برابر برایتون، توانست در ضربات پنالتی این تیم را شکست دهد.

مجمع فوق العاده تیراندازی قرار است شنبه ۸ آبان برای بررسی کمیسیون ورزشکاران، مربیان و داوران تشکیل شود.

 

به گزارش ایسنا، مجمع فوق العاده فدراسیون تیراندازی قرار است شنبه ۸ آبان برگزار شود که دستور کار آن بررسی کمیسیون ورزشکاران، مربیان و داوران خواهد بود.

 

دوره ریاست علی دادگر در فدراسیون تیراندازی تیر ۱۴۰۰ به اتمام رسید و بعد از آن مسعود سلطانی‌فر وزیر سابق ورزش او را در ۲۱ تیر به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کرد. البته دادگر به عنوان کاندیدا برای پست ریاست این فدراسیون هم ثبت نام کرده و برخلاف رضا ملک محمدی دبیر سابق فدراسیون هنوز از سمتش کناره گیری نکرده است.

 

برگزاری مجمع تیراندازی در این شرایط ابهاماتی را به وجود آورده است؛ چطور یک کاندیدا می تواند مجمع فوق العاده برگزار کند و در خصوص انتخاب کمیسیون ورزشکاران، مربیان و داوران نقش داشته باشد.

 

از طرف دیگر شایعه شده که قرار است دادگر در این مجمع از روسای هیات ها و اعضای مجمع برای ادامه دوره سرپرستی رای بگیرد. البته این موضوع در دستور کار مجمع گنجانده نشده اما به گفته برخی از روسای هیات های تیراندازی این موضوع مطرح است که البته آنها امید دارند که این موضوع شائبه ای بیش نباشد.

 

علی دادگر، رضا ابوالحسنی، ابراهیم برخورداری، داود کرمی، کبری غیاثی، مرتضی قربانی، حسین زکی‌زاده، سیدرضا میر ابوطالبی، حبیب مقصودی، سعید محمدی دوست و رضا ملک محمدی برای احراز پست ریاست فدراسیون تیراندازی ثبت نام کرده‌اند.

کادر فنی تیم ملی کبدی مردان ۴۸ بازیکن را به نخستین اردوی آماده‌سازی جهت حضور در بازی‌های آسیایی دعوت کرد.

 

به گزارش ایسنا، نخستین اردوی تیم ملی کبدی مردان جهت آماده‌سازی برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین قرار است از فردا جمعه ۷ آبان در استان قزوین آغاز شود.

 

بر همین اساس فدراسیون کبدی بعد از برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی بزرگسالان، اسامی بازیکنان دعوت شده به این مرحله از اردو را اعلام کرد.

 

امیرحسین بسطامی، علیرضا میرزائیان، حیدرعلی اکرامی، رضا کتولی نژاد، محمدکاظم ناصری، معین حسینی، سبحان آقاخانی، آرش اکبری، امیرمحمد ظفردانش، ابراهیم حکیم شرف، رضا میرباقری، مجتبی رستمی‌نیا، امیر سخاوتمند، سیدمحمد حسینی، فرزاد رسایی‌کیا، محسن خادمی، علی آلبوفتیله، میلاد جباری، محمدرضا کبودرآهنگی، امیرحسین زاهدی، فرزاد آقایی، آرمین مینایی، مهرشاد چاقوی، غلامعباس کروکی، عمران مددی، افشین جعفری، حسن زهره‌وند، امید خجسته، امیرحسین اجلالی، وحید رضایی‌مهر، یاسر مرادی، میلاد احمدی، محمد قربانی، محمدصابر فرهادی، فرهاد رحیمی، علی پورقاسمی، محمد باباعلی، حسین محمدی‌زاده، امیرحسین علیزاده، محمدرضا محمدی، محمد نوری، محمدحسین اسلامی، دیاکو زمانی، احمدرضا عسگری، امیر مقدم، محمدعارف آزادنوبخت، حسن نوروزی، علی میرزایی  اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی کبدی است.

 

غلامرضا مازندرانی هدایت تیم ملی کبدی مردان را به عهده دارد. تیم ملی کبدی مردان در بازی‌های آسیایی جاکارتا با هدایت مازندرانی مدال طلا را به دست آورد.

 

همچنین نخستین اردوی تیم ملی کبدی زنان با هدایت شایلا جین قرار است از ۱۲ آبان استارت بخورد اما هنوز اسامی دعوت شدگان از سوی فدراسیون اعلام نشده است.

مهاجم بایرن مونیخ بعد از شکست سنگین برابر مونشن گلادباخ اعتراف کرد که تیمش بدترین نمایش را داشت.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، در جام حذفی آلمان یک نتیجه عجیب و دور از انتظار رخ داد.

 

بایرن مونیخ در دیدار برابر مونشن گلادباخ با ۵ گل شکست خورد.

 

توماس مولر بعد از بازی گفت: به استثنای مانوئل نویر همه ما نمایش کابوس واری داشتیم. تاکنون من بایرن را اینگونه بد ندیده بودم. واقعا سخت است که این نمایش بد را توضیح داد. باید دلایل این شکست را پیدا کرد.

 

او ادامه داد: ما هیچ عذر و بهانه ای نداریم. باید با این واقعیت مواجه شد و دلیل آن را پیدا کرد. شما می توانید درباره هر چیزی شک کنید و واقعا هم حق با شما است.

 

مولر در پایان گفت: من هیچ وقت با چنین شرایطی روبرو نشده ام. بعد از بازی این چنینی بسیار آسان است که از خود انتقاد کرد.

هیات اجرایی کمیته ملی المپیک سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی را تعیین می کند.

 

به گزارش ایسنا، جلسه هیات اجرای کمیته ملی المپیک یکشنبه هفته آینده در  سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می شود. مهمترین دستور جلسه این نشست، تعیین سرپست کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو چین است.

 

در این جلسه قرار است تعیین سرپرست کاروان بررسی و اعلام شود. پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی اصلی ترین گزینه برای این سمت است و او حتی در اولین جلسه سرپرستان بازی های آسیایی که به صورت آنلاین برگزارشد، حضور داشت.

 

بازی های آسیایی هانگژو ۱۰ تا ۲۵ سپتامبر (۱۹ شهریور تا ۳ مهر ) برگزار می شود.

 

محسن مهرعلیزاده رییس فدراسیون بین المللی ورز ش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی نیز مهمان این جلسه است.

 

قرار است رییس کمیته ملی المپیک نیز گزارشی از حضور خود در نشست انجمن کمیته ملی المپیک کشورها در یونان ارائه دهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.