شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • به کودکان شیر پرچرب بدهیم یا کم چرب
    07 آبان 1400 - 16:14
    شناسه : 189642
    0

    طی تحقیقاتی که دانشمندان انجام داده اند متوجه شده اند که فرضه اینکه به کودکان زیر دوسال شیر کم چرب بدهید اشتباه است و نیاز به  تجدید نظر در این باره است.

    پ
    پ

    - به کودکان شیر پرچرب بدهیم یا کم چرب - شیر مناسب

    یکی از سوالاتی که برای والدین همیشه مطرح است  این است که شیر مناسب برای کودکانشان کدام است؟ شیر کم پرب به فرزندمان بدهیم یا کم چرب ، امروز قصد داریم بهترین شیر برای کودکان را با هم مقایسه و به سمع و نظر شما برسانیم.

    طی تحقیقاتی که دانشمندان انجام داده اند متوجه شده اند که فرضه اینکه به کودکان زیر دوسال شیر کم چرب بدهید اشتباه است و نیاز به  تجدید نظر در این باره است.

    به گزارش شما آنلاین ، در این پروژه که حدود 3 ماه زمان بر بوده است 50 کودک 4 تا 7 سال به طور تصادفی به جای لبنیات معمولی ، لبنیات کم چرب یا پر چرب دریافت کرده اند.

    برای اولین بار دانشمندان چاقی ترکیب بدن فشار خون کودکان را به طور جامع اسندازه گیری کرده اند، تا اثرات مصرف لبنیات را بر ان ها زیر نظر داشته باشند.

    دکتر ترز اوسالیوان که رییس این تیم تحقیقاتی است در این باره می گوید نتایج تفاوت آن چنانی بین چاقب و یا سلامت قلب و عروق در دو گروه نشان نداد.

    دکتر ترز طبق خاطر نشان کرد قبلا تصور می کردیم که کودگان خورد سال به دلیل میزان چربی کمتر اشباع شده و چگالی کمتر روی انرژی بهتر است از محصولات لبنی کم چرب استفاده شود تا به نوبه خود ابه جلوگیری از چاقی و خطر مرتبط با بیماری های قلبی عروقی کمک کند.

    طبق  اخبار امروز دکتر ترز نتایج این دانشمندان که دکتر ترز سرپرستی آن ها را بر عهده دارد نشان می دهد که کودکان با خیال راحت می توانند محصولات لبنی پرچرب را بدون نگرانی از چاقی یا اثرات نامطلوب قلبی مصرف کنند.

    با توجه این ازمایشات می تواند با خیال راحت گفت که مصرف شیر و یا لبنیات کم چرب و نیم چرب هیچ گونه مشکلاتی را برای کودکان به وجود نمی آورد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.