×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اگر از علاقمندان ساعت هستید، احتمالا چیزهایی در مورد برند ساعت هابلوت شنیده اید. هابلوت یکی از جنجالی ترین و بزرگ ترین برندها در دنیای ساعت است. ساعتی که هنرمندان ایرانی مثل مهران مدیری یا امیرعباس گلاب و حتی ورزشکارانی مثل علی کریمی یا علی دایی بدست دارند. اگر قصد شناخت و خرید ساعت هابلوت را دارید، بدون این شک این سوال را در ذهن خود دارید که آیا ساعت هابلوت واقعا ارزش خرید دارد؟

پاسخ این سوال صد در صد مثبت است؛ ساعت های هابلوت ارزش خرید دارند. این ساعت ها بر اساس مفهوم فیوژن طراحی می شوند، به این معنا که در تمامی آن ها شاهد ادغام شدن بی نظیر دو عنصر کیفیت و کارایی خواهید بود. برند هابلوت یکی از نوآورترین برندهای بازار است و هر کدام از ساعت های خود را به طرزی ماهرانه و لاکچری برای یک رویداد خاص طراحی نموده است.

زمانی که قصد خرید ساعت را دارید، بی شک یکی از اولین مواردی که به آن دقت می کنید، قیمت ساعت است. ساعت های هابلوت ساعت هایی بسیار لوکس و گران قیمت می باشند. چنانچه پای کیفیت درجه یک در میان باشد، هزینه دیگر مسئله مهمی نیست. در این گزارش قصد داریم مهم ترین نکاتی که هنگام خرید ساعت هابلوت لازم است مدنظر قرار دهید را در قالب یک راهنمای جامع بررسی کنیم.

با خرید ساعت هابلوت به جمع مصرف کنندگان مشهور این برند خواهید پیوست

011 - راهنمای بررسی ساعت برند هابلوت - ساعت هابلوت

۵ دلیل برای اثبات ارزش خرید ساعت هابلوت

بسیاری از کلکسیونرها و ساعت بازان دنیا معتقدند که ساعت های هابلوت بسیار گران قیمت است. کافی ست چند نمونه از این ساعت ها را بررسی کنید و به عینه قیمت بالای آن را مشاهده کنید که برای عموم افراد، هزینه ای سنگین و غیر قابل پرداخت می باشد. با این حال کارایی و کیفیت ساعت های هابلوت معادل قیمتی است که برای آن ها می پردازید.

در ادامه نکاتی را برای خرید ساعت هابلوت برای شما مخاطبان ساعت دوست آورده ایم. پس اگر شما هم یکی از طرفداران ساعت هابلوت هستید، در ادامه این گزارش همراه ما باشید.

  1. کیفیت ساخت بالا

ساعت های هابلوت در زمینه مهندسی مواد پیشگام هستند. این برند در تمام ساعت های خود از متریال های با کیفیت استفاده می کند.

بسیاری از موادی که در ساخت ساعت های هوبلو Hublot استفاده شده، سابقه استفاده در صنعت ساعت سازی را ندارند و این نشان از استثنایی بودن این مواد دارد. برند هابلوت متریال های سنتی و متداول را با ترکیبات پیچیده، به موادی درجه یک و ویژه تبدیل می کند که مختص این برند است.

به عنوان مثال هابلوت فقط از طلا در ساعت های خود استفاده نمی کند. این برند طلا را با ترکیباتی جدید مخلوط می کنند و متریال هایی جدید می سازند که استحکام آن از طلا بیشتر است. به عنوان مثال می توان به ساعت Magic Gold از برند هابلوت اشاره کرد که اولین ساعت طلای جهان بود که در برابر هر گونه خش مقاوم بود.

002 - راهنمای بررسی ساعت برند هابلوت - ساعت هابلوت

هابلوت همچنین از سرامیک و فیبر کربن استفاده می کند. این مواد، موادی با دوام بسیار بالا هستند و به کار بردن آنها در صنعت ساعت سازی، به تخصص و مهارت بالایی نیاز دارند. ساعت Hublot Big Bang Unico Sapphire یک ساعت منحصر به فرد است که حاصل مهندسی مواد در هابلوت می باشد؛ یک ساعت شفاف و درخشان که با تکه های کریستال یاقوت کبود طراحی شده است.

تمامی ساعت های هوبلو از متریال های منحصر به فرد و خاص تولید شده اند. این برند نام فلزی که در ساعت های خود به کار می برد را Hublonium گذاشته است.

تمام محتویات و قطعات مورد استفاده در ساعت های هابلوت معمولا در کاتالوگ محصولات ذکر شده است. در مجموع هابلوت برندی ست که به مواد استفاده شده در ساعت های خود افتخار می کند.

  1. تاریخچه ی نوآوری

نکته ی جالبی که در مورد ساعت های هابلوت وجود دارد، سابقه ی دور و دراز این برند در تولید محصولات خلاقانه است. آنچه که برند هابلوت امروزه تولید می کند، ادامه روندی است که از گذشته شروع شده است.

  • عصر طلا و لاستیک

زمانی که هابلوت شروع به کار کرد، بنیانگذار این برند، کارلو کروکو (Carlo Crocco) قصد داشت ساعت هایی را به تولید برساند که هم قابل استفاده با لباس های رسمی باشند و هم بتوان آن ها را با لباس های معمولی استفاده کرد. او یک ملوان پر انگیزه بود و به دنبال ساعتی بود که هم بتواند در کشتی آن را به دست داشته باشد و هم در جلسات کاری مهم.

از نظر او بندهای چرمی در مواجهه با آب، کیفیت خود را از دست می دادند و ساعت های فلزی نیز مناسب مچ دست او نبودند و آن ها هم مشکلات خاص خود را داشتند. این مشکل سرآغاز یک نوآوری شد که منجر به تولید اولین ساعت هابلوت گردید.

کروکو اولین ساعت هابلوت را با طلا و بند لاستیکی ۱۰۰ درصد طبیعی ساخت. تولید این بند سه سال به طول انجامید. آنجا بود که اولین نقطه فروش ساعت هابلوت شکل گرفت.

استفاده از بندهای لاستیکی در ساعت سازی، امروزه کاملا متداول هستند، اما در واقع ایده اولیه آن به برند هابلوت باز می گردد. این نوآوری تنها نوآوری برند هابلوت نبود. هابلوت ساعت های مدرن زیادی را با نوآوری های جذاب روانه ی بازار کرده است. در واقع هر ساعت هابلوت یک نوآوری جدید است که ارزش خرید ساعت این ساعت را نشان می دهد.

  1. مهارت و چیره دستی در ساخت

مهارت در ساخت ساعت های فوق العاده، در واقع امضای برند هابلوت است. ظرافت و پرداخت های ابتکاری به کار رفته در ساعت های هابلوت گواه این موضوع است.

  • موتور منحصر به فرد

سیستم موتوری Unico نمونه ای از سیستم های موتور است که برند هابلوت در ساعت های خود پیاده سازی نموده و نمادی از مهارت و هنر طراحان این ساعتهاست.

ساعت های Calibre HUB 120، Calibre HUB 1201 و Caliber HUB 1201 و چند نمونه معروف از ساعت های هابلوت با این سیستم موتوری خاص حرکت می کنند. این موتور در واقع یک موتور مکانیکی داخلی است که به اندازه ده روز موجب ذخیره انرژی می گردد.

ساعت سازان متخصص تمام سیستم های موتوری هابلوت را با دست مونتاژ می کنند. حاصل این سطح از دقت همراه با مواد منحصر به فرد، ساعت هایی است که ارزش بسیار بالایی دارند.

  1. طراحی

طراحی ساعت های هابلوت همچون یک اثر هنری می باشد که نمادی از تلفیق خلاقیت و هنر در این برند است. طراحی هر ساعت هابلوت ابتدا از روی کاغذ شروع می شود.

پس از اتمام طراحی، یک سیستم موتوری برای ساعت طراحی می شود. در ادامه، نمونه اولیه برای آزمایش عملکرد ساعت ساخته می شود.

هر طرح از ساعت هابلوت داستان مخصوص خودش را دارد و هر ساعت به نوع خاصی به یک شخصیت یا یک رویداد مربوط می شود. در انواع این نمونه ها می توان آثاری از خلاقیت و منحصر به فرد بودن را دید.

از اولین طرح ارائه شده توسط کروکو گرفته تا ارائه سایر طرح های ترکیبی، هابلوت همواره حرفی برای گفتن داشته است.

  • علامت تجاری منحصر به فرد

صرف نظر از طراحی های خاص و منحصر به فردی که برند هابلوت انجام می دهد، می توان ویژگی های خاصی را در ساعت های هابلوت از سال ۱۹۸۰ تا ۲۰۱۹ مشاهده کرد. حکاکی خاص برند هابلوت با یک گودی قابل توجه، وجود نماد H با یک خط منحنی در میان آن و یک بدنه تراشکاری شده انجام شده است. طراحی متمایز ساعت های هابلوت از جمله ویژگی هایی است که خرید ساعت هابلوت را به یک خرید ارزشمند تبدیل میکند.

  1. پرستیژ و کلاس

ساعت های هابلوت به استفاده کنندگان این برند، اعتبار و شخصیت خاصی می بخشد. اگر می خواهید در استایل خود یک وجه تمایز قابل توجه ایجاد کنید، انتخاب ساعت هابلوت انتخابی عالی خواهد بود.

  • استفاده کنندگان مشهور ساعت هابلوت

کوبی برایانت یکی از این افراد می باشد که در تصویر زیر ساعت Hublot King Power Black Mamba را به دست دارد.

کوبی برایانت یکی از مشهورترین افرادی که ساعت هابلوت به دست می کند

003 1 - راهنمای بررسی ساعت برند هابلوت - ساعت هابلوت

ساعت های هابلوت در همه جا توسط افراد مشهور و قدرتمند استفاده می شوند و همین موضوع باعث اعتبار این برند شده است. از فوتبالیست ها و بسکتبالیست های مشهور گرفته تا سلبریتی ها و مدیر عاملان قدرتمند.

بنابراین شما می توانید با به دست انداختن ساعت هابلوت خود را وارد حلقه ی افراد مشهور و قدرتمند کنید و این موضوع بسیار جذاب است.

آیا خرید ساعت هابلوت یک سرمایه گذاری است؟

پاسخ به این سوال چندان ساده نیست. این موضوع در واقع به این بستگی دارد که قصد دارید با ساعت مچی خود چه کاری انجام دهید و هدفتان از این خرید چیست. بیایید دوباره به این ساعت های لوکس نگاهی داشته باشیم و اهداف خرید ساعت هابلوت را بررسی کنیم.

  • داشتن یک ساعت با دوام

ساعت مچی هابلوت از مواد با کیفیت تولید شده است و دارای طراحی خلاقانه و منحصر به فرد با سیستم های حرکتی ابتکاری می باشد. هابلوت در واقع سبک زندگی لاکچری را تبلیغ می کند و باید بدانید که این ساعت ها بسیار گران قیمت هستند و عموم جامعه قادر به خرید آن نمی باشند.

بنابراین اگر قصد شما از خرید ساعت هابلوت این است که یک ساعت با کیفیت و منحصر به فرد خریداری کنید، خرید شما یک سرمایه گذاری ارزشمند محسوب می شود.

  • فروش ساعت بعد از چند سال

اگر قصد شما از خرید ساعت هابلوت این است که بعد از چند سال با افزایش ارزش این ساعت آن را به فروش برسانید و به اصل پول تان همراه با سودش دست پیدا کنید، باید گفت که روش خوبی را برای سرمایه گذاری انتخاب نکرده اید؛ چرا که ارزش فروش مجدد ساعت هابلوت در مقایسه با ساعت های دیگر مانند Rolex پایین است. شما قرار است از ساعت خود لذت ببرید، بنابراین توصیه می کنیم که ساعت هابلوت را نیز به همین منظور خریداری کنید.

معرفی فروشگاه معتبر جهت خرید ساعت هابلوت

ساعت های هابلوت ساعت هایی بی نظیر با نوآوری فوق العاده در طراحی هستند. این ساعت ها به عنوان ساعت های لاکچری و گران قیمت شناخته می شوند با این حال ارزش خرید آن ها بسیار بالاست. با صرف نظر از کاری که می خواهید با ساعت خود انجام دهید بدون شک از خرید ساعت هابلوت سود زیادی خواهید برد. گالری ساعت همتی به عنوان یکی از ساعت فروشی های معتبر در تهران و ایران، انواع ساعت هابلوت در مدل های بیگ بنگ را در فروشگاه خود عرضه می کند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص این ساعت فروشی و محصولات هابلوت آن می توانید به سایت گالری ساعت همتی به نشانی  watch-hemati.com مراجعه کنید.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.