×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

مردمست - قتل مستانه نریمان در ورامین / او را نمی شناختم ! -

مرد مست پسر ایرانی را به قتل رساند. مرد مست با چاقو دست به قتل زد. مرد مست دستگیر شد. مرد مست به اتهام قتل عمدی برایش کیفرخواست صادر شد.دوست مرد مست به اتهام شرکت در درگیری منجر به قتل از خود دفاع کرد.

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از دی‌ماه سال ۹۹ به دنبال درگیری خونین در ورامین آغاز شد. در آن درگیری که چند نفر در آن شرکت داشتند پسر ۳۰ ساله ای به نام نریمان چاقو خورده و به بیمارستان منتقل شد. اما نریمان ساعتی بعد  به خاطر شدت خونریزی  و برخورد چاقو با قلبش روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد .

شواهد نشان می‌داد نریمان در درگیری مستانه با پسری به نام فرشاد کشته شده است .

پلیس به ردیابی فرشاد پرداخت اما ردی از وی به دست نیاورد.شواهد نشان می داد وی پس از درگیری با موتور گریخته است.

ماموران به بازجویی از چند مرد افغان پرداختند که شاهد جنایت بودند و توانست با استعلام شماره پلاک موتور فرشاد وی را در حاشیه ورامین ردیابی و بازداشت کند. وی به درگیری خونین در حالت مستی اعتراف کرد.

فرشاد گفت: آن شب  همراه دوستم به ورامین رفته و با هم مشروب خورده بودیم. در حال بازگشت  به خانه بودیم که برای استراحت در منطقه ای از ماشین پیاده شدیم. من آنجا چند مرد افغان  را دیدم که کنار آتش نشسته بودند و با هم مشروب میخوردند .

من قبلا آنها را ندیده و هیچ خصومتی با آنها نداشتم. ولی چون حال طبیعی نداشتم بی دلیل به آنها اعتراض کردم و گفتم قصد دارم با پلیس تماس بگیرم. سر همین موضوع  با هم درگیر شدیم .آنها فحاشی کردند و همان موقع نریمان  به هواخواهی از مردان افغان وارد دعوا و با من درگیر شد.اوبا سنگ به سرم زد که خون روی صورتم جاری شد .من عصبانی شده بودم و کنترلی بر رفتارم نداشتم که  به روی او  چاقو کشیدم و یک ضربه به دست  نریمان  زدم.

او و دوستانش به سمت من و دوستم حمله ور شدند که  یک ضربه  دیگر به  سینه نریمان زدم و فرار کردم. اما من قصد کشتن او را نداشتم و هنوز هم نمی دانم چرا دعوا شروع شد.من واقعا از مرگ او پشیمان هستم.

وی  به دنبال بازسازی صحنه جرم پرداخت و به اتهام قتل عمدی برایش کیفرخواست صادر شد.

او  در حالی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد که  اولیاء دم برایش حکم قصاص خواستند و گفتند حاضر به گذشت نیستند.

وقتی فرشاد روبه روی قضات ایستاد ادعای تازه ای را مطرح کرد.

وی گفت:من قبول دارم مشروب خورده و مست بودم اما قصد قتل نریمان را نداشتم. من اصلا او را نمی شناختم و انگیزه ای برای درگیری با او نداشتم.

من وقتی دیدم مردان افغان  مشغول خوردن مشروب هستند به اعتراض کردم و با آنها درگیر شدم ولی همان موقع نریمان به هواخواهی آنها با من درگیر شد. او به بهانه ای با من درگیر شد تا  خودش مشروب مردان افغان را از آنها بگیرد .او به طمع هم پیاله شدن با مردان افغان درگیری را راه انداخت وبا من شروع به دعوا کرد.

وی ادامه داد:من یک ضربه چاقو به دستش زدم اما وقتی با هم گلاویز بودیم یکباره هر دو روی زمین افتادیم و چاقو ناخواسته به سینه اش فرو رفت و موجب مرگ او شد.من  با دیدن خون ترسیده بودم  که گریختم.

سپس دوست فرشاد به اتهام شرکت در درگیری منجر به قتل از خود دفاع کرد و گفت:من در قتل دستی نداشتم و فقط می خواستم با میانجگری دعوا را تمام کنم. اما وقتی نریمان خونین روی زمین افتاد سوار موتور شدم و همراه فرشاد گریختم.

درپایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.