پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چطور جشن تولد بگیریم؟
    09 آبان 1400 - 22:52
    شناسه : 189696
    0

    برگزاری جشن تولد  باعث ثبت خاطرات و لحظات خوشی در ذهن هر آدمی می‌شود که تا پایان عمر از یاد نخواهد برد. اما برای برگزاری هر چه بهتر مراسم جشن تولد به چه باید توجه کنیم؟

    پ
    پ

    1 11 - چطور جشن تولد بگیریم؟ -

    چطور جشن تولد بگیریم؟

    اهمیت جشن تولد:

    تولد شروع زندگی هر موجودی است. خداوند ما را با اهداف مشخصی در این جهان، آفریده و هر بار که روز تولد فرا می‌رسد، به نوعی نشان‌دهنده این است که ما هنوز در عبودیت خداوند هستیم. روز تولد شانسی برای یادآوری یک رخداد بزرگ است. شانسی برای جشن گرفتن و سپاسگزاری از بستگان و دوستان، شانسی برای نشان دادن اینکه ما هنوز آنقدر سرزنده هستیم که تولدمان را جشن بگیریم.

    برگزاری جشن تولد  باعث ثبت خاطرات و لحظات خوشی در ذهن هر آدمی می‌شود که تا پایان عمر از یاد نخواهد برد. اما برای برگزاری هر چه بهتر مراسم جشن تولد به چه باید توجه کنیم؟ فرقی نمی کند جشن تولد ساده باشد یا با شکوه. برای هر نوع جشنی نیاز به اطلاعات و برنامه ریزی دقیق هست که  دانستن آنها به اجرای بهتر مراسم کمک خواهد کرد.

    2 11 - چطور جشن تولد بگیریم؟ -

    نکاتی برای اجرای مراسم تولد:

    دکور جشن تولد و تم تولد

    برای زیبایی هر جشن و مراسمی نیاز به طراحی دکوری هماهنگ با مناسبت مراسم وجود دارد. از قدیم برای جشن تولد تزیینات خاصی مثل بادکنک آرایی، کاغذ کشی، گل آرایی و مواردی از این قبیل وجود داشته است. اما امروزه علاوه بر آن انتخاب یک تم تولد مرسوم شده است. به این معنی که شما با توجه به علایق شخصی که تولد اوست، می توانید یک تم مناسب برای تولدش انتخاب کنید

    بادکنک آرایی جشن تولد

    برای تزیین تولد می توانید از بادکنک کمک بگیرید. حتی بادکنک به تنهایی می تواند  یک  نوع تم تولد باشد. مثلا اگر شخصی که تولد اوست، به رنگ آبی علاقه دارد می‌توانید خانه را با وسایل ساده مثل بادکنک هلیومی و کروم ، کاغذ رنگی ، رومیزی  خیلی چیزهای ساده دیگر که در آنها رنگ آبی بکار رفته است،تزیین کنید تا یک فضای شاد و دلنشین ایجاد کنید.

    1 11 - چطور جشن تولد بگیریم؟ -

    آتش بازی در برگزاری جشن تولد

    وجود آتش بازی و فشفشه از ضروریات برگزاری جشن تولد  نیست، اما موجب شادی و هیجان بیشتر می شود. حجم نور و جرقه و آتش همیشه چشم نواز و زیباست و عکس و فیلم ها را جذاب تر می کند، اما حواستان به این نکته ی مهم باشد که فشفشه ی انتخابی بی خطر باشد، مخصوصاً اگر برای تولد کودکان استفاده می کنید، باید مناسب سن کودک باشد و  موجب ترس یا آسیب دیدگی کودکان نشود.

    شمع آرایی جشن تولد

    شما مي توانيد با شمع آرايي جشن تولدتان را زيباتر و گرم تر كنيد و آن را در لیست موارد مربوط به  اجرای مراسم تولد قرار دهید، اما اين نكته را به خاطر داشته باشيد كه اگر به فكر برگزاري جشن تولد كودك هستيد، بهتر است شمع آرايي را فراموش كنيد، زيرا علاوه بر اين كه كودكان شمع ها را فوت مي كنند و نمي گذارند هيچ شمعي در جشن روشن بماند، ممكن است با شمع به خودشان يا ديگران آسيب بزنند.

    4 4 - چطور جشن تولد بگیریم؟ -

    گل آرایی جشن تولد

    همواره ديدن و بوييدن گل حسي از لطافت و شادابي و زيبايي به ما منتقل مي كند، به همين دليل است كه در مراسم شادي هميشه دوست داريم گل هديه بدهيم و يا خودمان در جشنمان گل طبيعي داشته باشيم. هنگام برگزاری جشن تولد در خانه و يا سالني ديگر، وجود گل طبيعي  ميتواند حال و هواي خوبي ايجاد كند، پس كمي گل آرايي در فضا، جشن تولدمان را زيباتر مي كند، اما وجود آن الزامی نیست  ولی توجه به آن به عنوان یک نکته در مورد اجرای مراسم تولد در خانه می تواند جذاب باشد.

    نکته آخر:

    نحوه ی  اجرا و برگزاری مراسم  تولد یکی از مهمترین بخش های جشن است، که شوق زیادی برای افراد ایجاد میکند. اما بهتر است که این تزیینات  زیاد هزینه بر و تجملاتی نباشد. با استفاده از ایده های خلاقانه در تم تولد و بادکنک آرایی ارزان  هم می توانید به خانه رنگ بوی جشن و شادی ببخشید.

    blank

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “چطور جشن تولد بگیریم؟”
    1. علاقه دارد مي‌توانيد خانه را با وسايل ساده مثل بادکنک هليومي و کروم ، کاغذ رنگي ، روميزي خيلي چيزهاي ساده.https://tehranshadi.ir/

      پاسخ
    2. زادروز تولد شما را صمیمانه تبریک عرض می کنم و عمری پر از سعادت و موفقیت و خوشبختی در کنار خانواده برایتان آرزو دارم.
      https://tehranshadi.ir/

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.