شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آلبا: بحران همچنان ادامه دارد
    10 آبان 1400 - 0:01
    شناسه : 189706
    0

    سرجی بارخوان با وجود تساوی ناامید کننده برابر آلاوس از عملکرد تیمش راضی به نظر می‌رسد.

    پ
    پ

    62072795 - آلبا: بحران همچنان ادامه دارد -

    سرجی بارخوان با وجود تساوی ناامید کننده برابر آلاوس از عملکرد تیمش راضی به نظر می‌رسد.

    به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، بارسلونا در دیدار برابر آلاوس با تساوی یک بر یک متوقف شد. آبی اناری ها که بعد از اخراج کومان با هدایت سرجی بارخوان به میدان رفتند نتوانستند در این بازی هم به پیروزی برسند تا نتایج ناامید کننده تیم ادامه داشته باشد.

    بارخوان سرمربی موقت بارسلونا بعد از بازی گفت: بازیکنان کار اصلی را انجام می دهند و ما اینجا هستیم تا تنها به آنها کمک کنیم. من امیدوارم و به کارم ادامه می‌دهم. کاری که باید انجام بدهم این است که اعتماد به نفس را به بازیکنان برگردانم.

    او ادامه داد: بازیکنان بارسلونا احساس بدی از نتایج کسب شده در فصل جاری دارند با این حال وظیفه خود را به خوبی به انجام می دهند. در بازی امشب عملکرد خوبی داشتیم و فرصت های زیادی را هم خلق کردیم.

    سرمربی موقت بارسلونا ادامه داد: بهتر از آلاوس بازی کردیم. متاسفانه گل تساوی را دریافت کردیم. نباید در چنین بازی هایی اشتباه کرد و قطعا اشتباه، تاوان دارد.

    بارسلونا با این تساوی ۱۶ امتیازی شد و در رده نهم جدول رده بندی باقی ماند تا اختلافش با رئال مادرید صدرنشین به ۸ امتیاز افزایش پیدا کند.

    مهاجم آرژانتینی بارسلونا که به تازگی از دوران آسیب دیدگی رهایی یافته بود دوباره مصدوم شد.

    به گزارش ایسنا و به نقل از الموندو، سرخیو آگوئرو یکی از خریدهای بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی بود. این بازیکن آرژانتینی هنوز برای بارسلونا به میدان نرفته بود که مصدوم شد و بازی های زیادی را از دست داد.

    او به تازگی از دوران آسیب دیدگی رهایی یافته بود که باز هم مصدوم شد.

    در دیدار دیشب (شنبه) آبی اناری ها برابر آلاوس آگوئرو برای زدن توپ بلند شد که سقوط بدی داشت و نتوانست به بازی ادامه دهد. او به خاطر تپش قلب زیاد در بیمارستان بستری شده است.

    باشگاه بارسلونا هنوز درباره آسیب دیدگی این مهاجم توضیح نداده است.

    بارسلونا با تساوی نا امید کننده ای که برابر آلاوس به دست آورد ۱۶ امتیازی شد و در رده نهم جدول رده بندی باقی ماند.

    در صدر جدول رده بندی لالیگا رئال مادرید قرار دارد که ۲۴ امتیازی است. سوسیداد هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم است.

    بارسلونا با تساوی برابر آلاوس رکورد بدترین شروع تاریخ خود در لالیگا را تکرار کرد.

    به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، نتایج کابوس‌وار بارسلونا در فصل جاری ادامه دارد. آبی اناری ها در هفته دوازدهم لالیگا به مصاف آلاوس رفتند. با وجود آنکه ممفیس دپای این تیم را پیش انداخت اما آبی اناری ها در نهایت گل تساوی را دریافت کردند تا دو امتیاز دیگر را هم از دست بدهند.

    بارسلونا در ۱۱ بازی‌ای که در فصل جاری به میدان رفته تنها ۱۶ امتیاز کسب کرده است.

    شبکه آماری اوبتا اعلام کرد که بدترین شروع تاریخ بارسلونا در لالیگا به فصل‌های ۲۰۰۱-۲۰۰۲ و ۲۰۰۲-۲۰۰۳ برمی‌گردد که تیم بعد از ۱۱ بازی تنها ۱۶ امتیاز کسب کرد و آبی اناری ها در فصل جاری هم این رکورد بد را تکرار کردند تا ثابت شود که تیم در بحران واقعی به سر می‌برد.

    بارسلونا در ۱۱ بازی خود در فصل جاری ۴ پیروزی، ۴ تساوی و سه شکست داشته و یک بازی عقب افتاده هم دارد.

    آبی اناری ها با ۱۶ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارند و با تیم صدرنشین، ۸ امتیاز اختلاف دارند.

    مدافع بارسلونا تاکید کرد که با وجود تغییر سرمربی تیم همچنان در بحران به سر می‌برد.

    به گزارش ایسنا وبه نقل از مارکا، تغییر سرمربی در بارسلونا باعث نشد که این تیم از بحران خارج شود. آبی اناری ها در هفته دوازدهم لالیگا به مصاف آلاوس رفتند و با تساوی یک بر یک متوقف شدند.

    آلبا بعد از بازی گفت: تساوی نتیجه بدی است. اینکه نمی توانیم سه امتیاز را کسب کنیم ناامید کننده است. گل زدن به آلاوس برای ما سخت بود و این شرایط آزار دهنده است. آلاوس در یک ضد حمله سریع به ما گل زد. آنها این ضد حمله را بسیار خوب انجام دادند و اصلا نفهمیدیم چه شد.

    او ادامه داد: کومان و بارخوان دو مربی متفاوت هستند. با وجود اخراج کومان ما همچنان در بحران به سر می بریم. فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم. از هواداران تشکر می کنیم که همچنان به حمایت از ما می پردازند. امیدواریم این شرایط به پایان برسد.

    بازیکن تیم فوبتال استقلال می‌گوید تیمش به هماهنگی نسبی رسیده است.

    به گزارش ایسنا، آرش رضاوند بعد از برتری یک بر صفر تیمش برابر تراکتور در هفته نخست لیگ برابر اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم. تیم ما فرصت‌های خوبی را داشت و می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

    وی افزود: بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدواریم بتوانیم هر بازی نتیجه خوبی را بگیریم و در آخر هرچه خدا بخواهد همان می‌شود.

    او درباره اینکه در خط میانی استقلال بازیکنان زیادی دارد، گفت: بله تعداد ما زیاد است. تیم ما روند خوبی دارد و به هماهنگی نسبی رسیدیم. این امتیازات اول فصل بسیار مهم است چون امتیاز گیری از تیم‌ها در نیم فصل دوم سخت است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.