×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

محمد رحمتی - بازگشایی مدارس متوسطه اول از اول آذرماه/ تمامی کارکنان مدارس مکلف به تزریق واکسن هستند -

به گزارش «بامردم» به نقل از فارس؛ محمد رحمتی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمامی تمهیدا در خصوص بازگشایی مدارس در گیلان اتخاذ شده است، اظهار کرد: گیلان همواره یکی از کانون‌های مهم شیوع کرونا در کشور بوده است ولی با این حال این ویروس در این استان به کنترل نسبی رسیده و شرایط برای بازگشایی مدارس در گیلان فراهم است.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس از از ۱۵ آبان ماه در گیلان گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا کلاس‌های متوسط دوم از ۱۵ آبان ماه حضوری بوده و شرایط برای برپایی کلاس‌های درس با تعداد کمتر از ۳۰۰ دانش آموز فراهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته به منظور بازگشایی مدارس ابتدایی در گیلان افزود: کلاس‌های درس مدارس متوسطه اول از اول آذر ماه بازگشایی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شود.

رحمتی با تأکید بر لزوم واکسیناسیون تمامی معلمان و دانش آموزان در گیلان بیان کرد: گیلان یکی از استان‌های برتر در حوزه واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان است به طوری که اغلب معلمان و دانش آموزان واکسینه شدند ولی با این حال همه کارکنان مدارس مکلف به تزریق واکسن هستند و اگر کسی واکسن نزده باشد باید هر هفته دو بار تست پی سی آر بدهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.