×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

سایت رسمی اعلام نتایج لاتاری آمریکا چیست؟ نتایج لاتاری ۲۰۲۳ کجا مشخص میشه؟

شرکت کنندگان لاتاری گرین کارت ایالات متحده آمریکا برای اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۳ به کجا باید مراجعه کنند؟ هر ساله افرادی که در لاتاری ثبت نام کرده اند، برای چک کردن نتیجه لاتاری دچار سردرگمی های زیادی می شوند و نمی دانند در کجا باید جواب لاتاری خود را ببیند.

پاسپورت - خبر جدید از سایت رسمی اعلام نتایج لاتاری 2023 آمریکا -

شرکت کنندگان لاتاری می توانند وارد سایت رسمی اعلام نتایج لاتاری شوند و جواب لاتاری خود را مشاهده کنند.

 

اعلام نتایج لاتاری؛ نتایج لاتاری ۲۰۲۳ کی اعلام می شود؟

نتایج لاتاری در ماه می میلادی یعنی اواسط اردیبهشت به شمسی اعلام خواهد شد. بنابراین نتایج لاتاری ۲۰۲۳ در اردیبهشت ۱۴۰۱ اعلام خواهد شد. شرکت کنندگان لاتاری ۲۰۲۳، پس از اعلام نتایج لاتاری می توانند تا تاریخ ۳۰ سپتامبر سال همان دوره ای که برنده شده اند یعنی ۲۰۲۳، با وارد کردن کانفرمیشن نامبر، سال تولد و نام خانوادگی خود به لاتین در سایت نتایج لاتاری از وضعیت خود در این قرعه کشی مطلع شوند.

آموزش مشاهده جواب لاتاری ۲۰۲۳

همانطور که گفته شد، برای اطلاع از نتیجه و چک کردن وضعیت خود می بایست در زمان اعلام نتایج لاتاری به سایت اعلام نتایج لاتاری کارت سبز به نشانی https://cartesabz.net/ مراجعه نمایید. این نکته را مد نظر داشته باشید که باید کانفرمیشن نامبر یا کد رهگیری خود را به همراه داشته باشید. این کد تایید ۱۶ رقمی پس از اتمام ثبت نام شما در لاتاری گرین کارت نمایش داده می شود. اگر کانفرمیشن نامبر خود را گم کرده باشید می توانید با استفاده از آدرس ایمیل و مشخصات شخصی خود، کد اختصاصی خود را بازیابی کنید.

لاتاری 1 - خبر جدید از سایت رسمی اعلام نتایج لاتاری 2023 آمریکا -

برندگان لاتاری گرین کارت ۲۰۲۳

برنده شدن در لاتاری فرصت بزرگی برای اخذ اقامت دائم آمریکاست. برندگان باید از مراحل بعد از قبولی در لاتاری آگاه باشند تا به بهترین شکل ممکن مدارک خود را تهیه و برای سفارت ارسال کنند. به این نکته توجه کنید که وقتی در لاتاری برنده شدید هم باز امکان رد شدن درخواست ویزای شما وجود دارد. برندگان لاتاری باید فرم ها و مدارک خود را بدون هرگونه اشتباهی و با گرفتن مشاوره از کارشناسان زبده این امر تکمیل کنند تا در روز مصاحبه با مشکلی مواجه  نشوند.

 

شانس برنده شدن در لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا و گرفتن ویزا چقدر است؟

برنده شدن در لاتاری، پس از ثبت نام اصولی و رعایت استانداردهای لازم کاملا به شانس افراد بستگی دارد. اداره مهاجرت آمریکا تعداد برندگان لاتاری را هر سال بیشتر از تعداد ویزا اعلام می کند تا به حد نصاب کشورهای شرکت کننده در این قرعه کشی برسد. شرکت کنندگان از کشور ایران نیز حدودا ۷% از ویزاهای موجود را دریافت خواهند کرد. پس از اعلام نتایج لاتاری و مشاهده جواب لاتاری می توانید برای انجام مراحل بعدی اقدام کنید.

لاتاری 2 - خبر جدید از سایت رسمی اعلام نتایج لاتاری 2023 آمریکا -

از آنجاییکه سهمیه ایران در لاتاری زیاد است هر سال ایرانیان زیادی برنده لاتاری می شوند. به عنوان مثال ۵۷۳۹ پرونده در لاتاری ۲۰۲۲، از ایران برنده لاتاری شدند. بنابراین ایرانی یکی از کشورهایی است که بیشترین تعداد برنده لاتاری را در میان سایر کشورهای جهان دارد. اما در مورد احتمال گرفتن ویزا بهتر است بدانید همه برندگان لاتاری با هر کیس نامبری احتمال دارد ویزا بگیرند. ویزا گرفتن و نگرفتن افراد کاملا به نحوه انجام مراحل بعدی و نظر آفیسر بستگی دارد. همانطور که می دانید هر کشوری می تواند ۷ درصد کل ویزاهای صادر شده را از آن خود کند. این درست است که تعداد برندگان لاتاری از ایران بیشتر از این حد نصاب است اما از آنجایی که شمار زیادی از برندگان ایرانی لاتاری اولا نتایج خود را چک نمیکنند، ثانیا به علت عدم آگاهی در مراحل بعدی دچار مشکلاتی می شوند. بنابراین اگر برنده لاتاری شدید، حتی با کیس نامبرهای بالا این را بدانید اگر به درستی و با کمک کارشناسان مجرب در این زمینه مراحل بعدی را پشت سر بگذارید، به احتمال خیلی زیاد می توانید ویزا بگیرید.

 

بعد از برنده شدن در لاتاری ۲۰۲۳ چه کنیم؟

بعد از برنده شدن در لاتاری، اولین کاری که باید انجام دهید بالا بردن اطلاعات و کسب آگاهی های لازم است. برای این امر، می توانید از  کارشناسان کاربلد مشاوره دریافت کنید. اشتباهات رایج برندگان لاتاری را بدانید و با آگاهی مراحل بعدی را شروع کنید.

مراحل بعدی پس از برنده شدن در لاتاری عبارتند از:

  • تکمیل فرم DS-260
  • تزریق واکسن
  • ترجمه و ارسال مدارک
  • تعیین وقت و چکاپ توسط پزشک معتمد سفارت
  • مصاحبه

هر کدام از این مراحل بسیار حساس هستند و بروز اشتباه هر چند سهوی باعث به تعویق افتادن پروسه و یا در اکثر مواقع رد درخواست ویزای شما می شود. بنابراین در انجام هر مرحله دقت لازم را به عمل آورده و از تجربه سایرین خصوصا برندگان پیشین لاتاری یا کارشناسان متخصص کمک بگیرید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.