×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

اسدالله عباسی - ۶۵ درصد مردم گیلان هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کردند -

به گزارش تسنیم، اسدالله عباسی در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونای گیلان با ابراز نگرانی از احتمال آغاز موج ششم کرونا در استان اظهار داشت: باید علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمهیدات لازم برای پیشگیری از مواجهه با موج جدید اتخاد شود.

استاندار گیلان با اشاره به اقتدار و نمایش جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دریای عمان افزود: با تلاش نیرو‌های سپاه و اجرای عملیات هلی برن در عرصه کشتی، عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران توسط آمریکایی‌ها ناکام ماند و افتخار دیگری برای کشور عزیزمان رقم خورد.

عباسی با تاکید بر اینکه باید با استفاده از ظرفیت نخبگان، افراد تربیون، بخشداران، فرماندهان و دهیاران، مردم را در جهت انجام واکسیناسیون ترغیب کرد افزود: بهبود شرایط فعلی نباید منجر به عادی‌ انگاری شود و همچنان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید در اولویت باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به بازگشایی حضوری مدارس و دانشگاه‌ها متناسب با شرایط هر منطقه خاطرنشان کرد: آموزش مجازی تهدید جدی برای افت تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان است از این رو باید عدالت آموزش نیز رعایت شود.

عباسی با تاکید بر لزوم تقویت اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و نیز استفاده از ماسک پس از واکسیناسیون ابراز داشت: نزدیک به ۸۸ درصد جامعه هدف گیلان دز نخست واکسن و ۶۴.۵ دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند که در خصوص دز دوم باید با تلاش مضاعف به ۸۰ درصد برسیم.

استاندار گیلان خواستار تبیین بیشتر اقدامات پیشگیرانه توسط کارشناسان بهداشتی برای مردم از طریق برنامه‌های مختلف شد و تاکید کرد: تزریق دز سوم واکسن کرونا برای کادر درمان و افراد بالای ۶۰ سال بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی با جدیت پیش رود‌.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.