×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

هزینه بلیچینگ دندان را نادیده بگیرید و همین حالا برای سفید کردن دندان خود اقدام کنید؛ چرا که این اقدام بیش از هر مزیتی موجب افزایش روحیه و نشاط فردی خواهد شد. مسلماً دندان خصوصاً تعدادی از دندان‌ها که هنگام خندیدن نمایان می‌شود، می‌بایست تمیز و سفید باشد تا در زمان لبخند زدن و خندیدن احساس خجالت نداشته باشید.

بر اساس تحقیقات به عمل آمده دندان‌ها به مرور زمان و با استفاده از مواد غذایی مختلف، عدم رسیدگی به موقع و… تغییر رنگ داده و به سمت زرد شدن خواهند رفت. بدون شک این رخداد بسیار ناراحت کننده بوده و می‌بایست بهترین راه چاره را برای درمان انتخاب کرد.

image 15678e7b10b2749643159528fb6c4c9252cb42ee - بلیچینگ دندان چیست؟ (هزینه بلیچینگ دندان 1400) -

بلیچینگ دندان چیست ؟

سفید کردن دندان که در اصطلاح دندانپزشکی به بلیچینگ شهرت دارد، یک راهکار کاملاً مؤثر و مطمئن است که رنگ دندان‌ها را سفید کرده و نسبت به سایر راهکارها کم‌هزینه‌تر می‌باشد. این نوع از خدمات دندانپزشکی در تمامی کلینک‌های تخصصی ارائه می‌شود، اما ممکن است قیمت بلیچینگ دندان در کلینک‌ها متفاوت باشد. بنابراین اگر قصد انجام بلیچینگ دندان را دارید، لازم است بهترین کلینک دندانپزشکی را انتخاب کنید.

پس ادامه‌ی مطلب را با دقت دنبال کنید تا بهترین کلینک تخصصی دندانپزشکی را بشناسید.

قیمت بلیچینگ دندان در سال ۱۴۰۰

مزایای سفید کردن دندان از هزینه آن بیشتر است! قیمت و هزینه بلیچینگ دندان در سال ۱۴۰۰ بسیار مقرون بصرفه است.

اگر چه بسیاری از افراد این ادعا را باور ندارند، اما حقیقت این است که هزینه بلیچینگ دندان ۱۴۰۰ در برابر مزیت‌هایی که دارد بسیار بسیار ناچیز خواهد بود. این روش درمانی که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار بسیار حائز اهمیت بوده و مزیت‌های فوق العاده‌ای دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اولین و مهم‌ترین مزیت بلیچینگ تأثیر مثبتی است که بر زیبایی دندان و تشکیل یک خط لبخند جذاب دارد. لبخند شما پس از انجام بلیچینگ در یک کلینیک خوب سفید و درخشان خواهد بود، به همین جهت بسیار پرطرفدار نیز هست.
  • از دیگر مزایای بلیچینگ دندان می‌توان به طول عمر بالای آن در صورت رسیدگی و مراقبت‌های دهان و دندان اشاره کرد. به همین جهت استفاده از این روش درمانی زیبایی طرفداران بسیار زیادی دارد.

بنابراین به وضوح روشن است که با استفاده از این راهکار درمانی خط لبخندی جذاب، تمیز و درخشان به وجود خواهد آمد که حس اعتماد به نفس را در جمع‌های کاری یا دوستانه افزایش می‌دهد. به همین جهت اقدام به استفاده از این راهکار بدون نگرانی بابت هزینه بلیچینگ دندان، توصیه‌ی موکد بسیاری از متخصصین برای زیبایی دندان است. می‌پرسید چرا؟ در ادامه به تفصیل پاسخ خود را دریافت خواهید کرد.

image 32d60fc77ca6336dfce3656ee3d1e00d16666d7e - بلیچینگ دندان چیست؟ (هزینه بلیچینگ دندان 1400) -

روش های سفید کردن دندان (بلیچینگ دندان)

بدون تردید یک متخصص دندانپزشکی با تجربه و دانش بالا در جلسه‌ی مشاوره توضیحات کافی را درباره روش‌های مرسوم انجام سفید کردن دندان‌ها به مراجعه کننده خواهد داد. در ایران و جهان برای انجام بلیچینگ دو راهکار معرفی می‌شود که به روش خانگی یا بلیچینگ در مطب مشهور است. در روش خانگی دندانپزشک مواد مخصوص را به وسیله‌ی یک قالب پیش ساخته روی دندان‌ها قرار می‌دهد که در مدت زمان مناسب موجب سفید شدن دندان‌ها شود. در روش بلیچینگ در مطب هم متخصص خود کار سفید کردن دندان‌ها را در یک جلسه درون کلینک انجام خواهد داد که سرعت بیشتری از روش خانگی خواهد داشت. هزینه بلیچینگ دندان به روش خانگی نیز کمتر از انجام این روش درمانی در مطب می‌باشد، به همین جهت طرفدار زیادی دارد.

به هزینه بلیچینگ دندان اهمیت ندهید!

دلایل محکم و مختلفی وجود دارد که ثابت می‌کند هزینه بلیچینگ کاملاً مقرون به صرفه و عالی محسوب می‌شود، به طور کلی این روش درمانی زیبایی که در مقایسه با راهکارهایی مثل لمینت دندان، کامپوزیت دندان و… قیمت کمتری دارد، بسیار عالی و معقولانه است. به همین جهت اکثریت دندان پزشکان در مرحله‌ی اول برای زیبایی دندان بلیچینگ را توصیه می‌کنند، از جمله دلایل محکمی که برای عدم نگرانی بابت هزینه‌ها وجود دارد عبارت هستند از:

  1. بلیچینگ دندان‌ها در مطب طی یک جلسه انجام خواهد شد و هزینه‌های ناشی از رفت و آمد مکرر به کلینک حذف می‌شود.
  2. با استفاده از این روش کلیه‌ی دندان‌ها مثل روز اول سفید شده و هزینه بلیچینگ دندان به صورت واحدی محاسبه نخواهد شد.
  3. بلیچینگ طول عمر بالایی داشته و هزینه آن در مقابل مدت زمان ماندگاری به هیچ وجه چشمگیر نخواهد بود.

اما نکته مهم و حائز اهمیت این است که اگر بدنیال سفیدتر شدن دندان های خود هستید و مشکلی بابت هزینه بیشتر ندارید می توانید از درمان هایی مانند لمینت دندان طرح لبخند و یا کامپوزیت دندان استفاده کنید.

این روش ها با درمان بلیچینگ دندان متفاوت هستند و همچنین هزینه به مراتب بالاتری نیز دارند. برای آگاهی از قیمت لمینت دندان و همچنین اطلاعت بیشتر در خصوص لمینت دندان طرح لبخند حتما به لینک زیر مراجعه نمائید. قیمت لمینت دندان

image d81906f32747ec8fa209f35b04d0b173decf6851 - بلیچینگ دندان چیست؟ (هزینه بلیچینگ دندان 1400) -

کلینیک دندانپزشکی آیریک

بهترین خدمات دهی، بیشترین رضایت

همان طور که گفته شد، انتخاب یک کلینک تخصصی معتبر برای انجام بلیچینگ از قیمت بلیچینگ دندان بسیار بسیار مهم‌تر است. بنابراین با انتخاب کلینیک دندانپزشکی آیریک با اطمینان خاطر برای انجام این راهکار زیبایی اقدام کنید، چراکه این مجموعه توسط دکتر متخصص صادق آقاجری اداره می‌شود که تخصص و توانایی کافی برای کلیه‌ی خدمات دندانپزشکی را دارند. در کلینیک آیریک خدماتی از قبیل عصب کشی، روت کانال، ایمپلنت، لمنیت و… ارائه می‌شود که هیچ مراجعه کننده‌ای بدون پاسخگویی از مطب خارج نشود.

کلینیک دندانپزشکی آیریک که دارای کادری متخصص و مجرب می‌باشد، کلیه‌ی خدمات را ضمانت کرده و تمامی مراجعه کنندگان خود را راضی می‌کند. به همین جهت شما هم می‌توانید با اطمینان خاطر به کلینیک آیریک مراجعه کنید و برای سلامت دهان و دندان خود از متخصصین این مجموعه کمک بخواهید. اهمیت دادن به سلامت دندان موجب می‌شود که بدون درد دندان و مشکلات حاد به زندگی عادی و راحت خود ادامه دهید.

راه‌های دسترسی به کلینیک آیریک

image 156661c3c1bb34684566e000f25b89ecb069e95a - بلیچینگ دندان چیست؟ (هزینه بلیچینگ دندان 1400) -

این کلینیک تخصصی دندانپزشکی در تهران ، خیابان شریعتی، رو به روی میرداماد  واقع شده است، اما بیماران می‌توانند برای دریافت نوبت به صورت غیرحضوری یا تلفنی نیز اقدام نمایند. برای دریافت نوبت از این کلینک تنها کافی است وارد وبسایت این مجموعه به نشانی https://iricclinic.com  شوید و به صورت آنلاین نوبت دریافت نمائید. همچنین می‌توانید برای دریافت استعلام قیمت بلیچینگ دندان از طریق سایت نیز اقدام کنید، این وبسایت تخصصی در عصر کرونایی امروز موجب حفظ سلامتی افراد نیز خواهد شد. عموماً کلینک آیریک نوبت دهی را به گونه‌ای تنظیم می‌کند که محوطه کلینک شلوغ نشده و تدابیر کرونایی به خوبی رعایت شود، پس بدون نگرانی در این روزهای پرتنش برای درمان خود از همین حالا اقدام کنید.

در این وبسایت اطلاعات دقیقی درباره روش‌های درمانی مشکلات دهان و دندان ارائه شده که با مطالعه‌ی آن می‌توانید با آگاهی بیشتر برای درمان خود اقدام کنید. بدون شک تنها با یکبار استفاده از خدمات دندانپزشکی آیریک برای همیشه برای مراقبت و چکاپ دندان‌های خود آیریک را انتخاب کرده و این مجموعه درمانی را به سایر دوستان خود نیز معرفی خواهید کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.