سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جدال شرکت های تولید ملزومات خوراکی برای طراحی لیبل های چشم گیر و فروش بیشتر
    17 آبان 1400 - 16:30
    شناسه : 190004
    0

    لیبل به راحت ترین شکل ممکن یک محصول را به شما معرفی می کند و دیگر نیازی به جست و جو در میان کالاهای مشابه برای پیدا کردن کالای مورد نظر خود نخواهد بود. این مسئله به یک مسئله جنجالی تبدیل شده است؛ درخواست چاپ لیبل به شدت بالاست و شرکت های تولیدی نیز از تیم های حرفه ای برای طراحی برچسب استفاده می کنند.

    پ
    پ

    01 3 - جدال شرکت های تولید ملزومات خوراکی برای طراحی لیبل های چشم گیر و فروش بیشتر -

    همه ما می دانیم که در دنیای امروز، تجارت و فعالیت های اقتصادی به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها چاپ لیبل و معرفی محصولات تولیدی است. در عصر مدرنیته و درست زمانی که ظاهر محصولات تولید شده توسط کارخانجات تغییر فاحشی یافته است نمی توان با عرضه فله ای و سنتی محصولات به یک رقابت واقعی در سطح ملی و بین المللی دست زد.

    امروزه بخش قابل توجهی از سرمایه شرکت ها برای امور خاصی همانند معرفی محصول، زیباسازی آن و تبلیغات کالا و خدمات به کار می رود. اگر بخواهید بدون توجه به این مسئله وارد بازار شده و به دنبال منافع اقتصادی کلان باشید قطعا سالیان سال طول می کشد تا خود را به دیگران معرفی کنید شاید هم هرگز موفق نشوید اما کافیست تا معرفی محصول، توجه به ظاهر محصولات عرضه شده و تبلیغات را بعد از تولید محصولات باکیفیت در راس اهداف خود قرار دهید. اینجاست که تفاوت را احساس خواهید کرد.

    02 3 - جدال شرکت های تولید ملزومات خوراکی برای طراحی لیبل های چشم گیر و فروش بیشتر -

    جنجال شرکت های تولیدی برای چاپ لیبل های متفاوت

    به یک سوپرمارکت مراجعه کنید و تفاوت لیبل ها و طراحی آنها در محصولات مختلف را مشاهده کنید. هر لیبل معرفی کننده یک محصول خاص است و در واقع شما با مشاهده همان لیبل به خوبی درمیابید که در حال خرید چه محصولی هستید. روی لیبل ها موارد دیگری نیز ذکر می شود که از جمله آن ها شرکت سازنده، تاریخ تولید و انقضا، علائم تجاری و علامت استاندارد و … است.

    لیبل به راحت ترین شکل ممکن یک محصول را به شما معرفی می کند و دیگر نیازی به جست و جو در میان کالاهای مشابه برای پیدا کردن کالای مورد نظر خود نخواهد بود. این مسئله به یک مسئله جنجالی تبدیل شده است؛ درخواست چاپ لیبل به شدت بالاست و شرکت های تولیدی نیز از تیم های حرفه ای برای طراحی برچسب استفاده می کنند.

    این حساسیت در بسیاری از مواقع به نفع شرکت های مورد نظر تمام می شود چرا که با افزایش مشتریان خود روبرو شده و این مسئله می تواند هزینه های ناشی از سفارش چاپ لیبل را جبران کند.

    03 3 - جدال شرکت های تولید ملزومات خوراکی برای طراحی لیبل های چشم گیر و فروش بیشتر -

    تاثیر چاپ لیبل بر روی افزایش فروش

    درست است که چاپ لیبل و چسباندن آن بر روی محصول با افزایش میزان مشتریان همراه است اما نباید این مسئله را فراموش کنید که جذب مشتریان دائم برای رونق کسب و کار از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد به همین علت نباید تصور کرد صرفا با چاپ لیبل های زیبا و جذاب می توانید کسب و کار خود را حفظ کنید. شما باید نکته ای که مباحث قبل بیان شده است را مد نظر قرار دهید که مسائلی همانند طراحی و چاپ لیبل بعد از توجه به کیفیت کالا مطرح می شوند.

    البته این را هم اضافه کنیم که مطالب فوق نباید ذهن شما را از روی اهمیت لیبل و برچسب های تجاری دور کند. یک مشتری برای اینکه با محصولات شما آشنا شود حداقل باید یکبار مبادرت به خرید محصولات شما نماید؛ اینجاست که اهمیت لیبل مشخص می شود اما اینکه بخواهد به یک مشتری دائم مبدل شود لازم است تا کیفیت محصولات شما را تایید کرده و بعد از آن با مشاهده لیبل های مخصوص شرکت شما مبادرت به خرید همان محصولات نماید.

    رضایت یک مشتری از کالای شما باعث می شود تا مشتریان دیگری را از طریق نقد و پیشنهاد به سمت شما معطوف نماید و این همان راز مهم پیروزی در کسب و کار و تجارت است. بنابراین در ابتدا از کیفیت کالاهای خود مطمئن شده و بعد از این مرحله، به ترتیب مبادرت به جست و جو برای یک طراحی زیبا، انتخاب یک پترن مناسب و سفارش آن نمایید. دقت کنید که انتخاب شرکت سازنده لیبل ها نیز در نتیجه کار موثر است و باید با دقت زیادی صورت گیرد.

    04 2 - جدال شرکت های تولید ملزومات خوراکی برای طراحی لیبل های چشم گیر و فروش بیشتر -

    سفارش چاپ لیبل

    چاپ لیبل به صورت سفارشی صورت می گیرد. در واقع شما باید لیبل انتخابی را سفارش داده و یکی از موارد چاپ لیبل همانند چاپ لیبل تیراژ بالا یا چاپ لیبل تیراژ پایین را انتخاب کنید. هزینه چاپ لیبل نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به میزان تیراژ و سفارش مشتری، کیفیت برچسب انتخابی، میزان رنگ های بکار رفته در چاپ برچسب، دستگاه لیبل زن و مواردی از این قبیل اشاره نمود.

    امروزه با پیشرفت های صورت گرفته در این زمینه امکان چاپ لیبل فوری و حتی چاپ لیبل ارزان با کیفیت مطلوب فراهم شده است. کافیست یک نگاه تخصصی به این موضوع داشته باشید و با آگاهی کامل در این زمینه گام بردارید.

    برای سفارش لیبل و همچنین طراحی لیبل با شرکت طراحی و چاپ سورن تماس بگیرید. قطعا شرکت سورن پرینتینگ به عنوان یکی از بهترین شرکت های داخلی در زمینه طراحی و چاپ لیبل، قادر است تا زیباترین برچسب های ممکن را برای معرفی محصولات شما طراحی و چاپ نماید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.