×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

اسنپ و تپسی - خبر جدید از پرداخت جریمه اسنپ و تپسی / مسافران منتظر باشند؟ -

به گزارش «بامردم» به نقل از تجارت نیوز؛ در جلسه ستاد تنطیم بازار مقرر شد که هزینه‌های مازاد ناشی از افزایش قیمت شرکت‌های تاکسی‌های آنلاین یعنی اسنپ و تپسی به حساب مسافران بازگردد. این هزینه چگونه به مسافران پرداخت می‌شود؟

با اختلال در سامانه سوخت قیمت‌ کرایه‌های اسنپ و تپسی در برخی از استان‌های کشور از جمله تهران با افزایش چند برابری روبه‌رو شد. این افزایش قیمت باعث اعتراض بسیاری از مسافران این تاکسی‌های آنلاین شد.

با بالا گرفتن این اعتراض‌ها ستاد تنظیم بازار مقرر کرد که هزینه‌های اضافی ناشی از افزایش قیمت شرکت‌های تاکسی‌های اینترنتی اسنپ و تپسی به حساب مسافران بازگردانده شود.

این درحالی است که از سوی این دو شرکت تاکسی‌های آنلاین، تاکنون جزئیات دقیق و رسمی از چگونگی پرداخت و بازگرداندن این پول‌‌ها به حساب مسافران اعلام نشده است.

با اینکه ستاد تنطیم بازار این تصمیم را گرفته است که هزینه‌های اضافی باید به مسافران بازگردانده شود، ،پشتیبانی اسنپ در این باره به تجارت‌نیوز گفت: هنوز ابلاغیه‌ای به شرکت اسنپ اعلام نشده است.

پشتیبانی تپسی نیز می‌گوید: اگر قرار باشد که هزینه‌های اضافی به مسافران بازگردد، به مسافرانی که شامل این طرح باشند از طریق پیامک چگونگی بازگشت پول به آن‌ها اعلام می‌شود. در خصوص اتفاق اخیر نیز برای مسافرانی که در روز اختلال سامانه سوخت با تپسی سفر کرده‌اند پیامک ارسال شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.