پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شناسایی استعدادهای بالقوه جوانان و تبیین راهبردهای آنان در اولویت ستاد شهرستانی خواهد بود
    19 آبان 1400 - 10:44
    شناسه : 190071
    0

    فرماندار لاهیجان گفت: باید توجه کرد که با کار سمبولیک مشکل ازدواج حل نمی‌شود، بلکه نیازمند برنامه ریزی و تغییر رویکرد نسبت به این موضوع هستیم.

    پ
    پ

    IMG 20211109 WA0038 0 - شناسایی استعدادهای بالقوه جوانان و تبیین راهبردهای آنان در اولویت ستاد شهرستانی خواهد بود -

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان: یونس محمودی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان لاهیجان حل مشکلات جوانان در حوزه های ورزشی، معیشتی و تحصیلی را متذکر شد و خاطرنشان کرد: هر آنچه که بتواند در شکوفایی استعدادهای جوانانمان در عرصه های ملی و بین المللی ایفای نقش کند باید در راهبرد توسعه قرار گرفته و مدیران اجرایی نیز هم راستا با اهداف کلان کشور ضمن بهره مندی از توانمندی بخش خصوصی، اهتمام لازم را به خرج دهند. در حال حاضر برنامه‌های مختلفی مانند گرامیداشت هفته ازدواج برگزار می‌شود. در این برنامه‌ها خروجی عینی مهم‌ترین اصل است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

    وی ادامه داد: هر سال این برنامه‌ها به طور مداوم تکرار می‌شود اما آن طور که باید نتیجه‌ای به همراه ندارد.

    فرماندار لاهیجان گفت: باید توجه کرد که با کار سمبولیک مشکل ازدواج حل نمی‌شود، بلکه نیازمند برنامه ریزی و تغییر رویکرد نسبت به این موضوع هستیم.

    محمودی فرماندار لاهیجان گفت: شناسایی استعدادهای بالقوه جوانان و ارائه راهبردهای موثر بین دستگاه‌های اجرایی به منظور شکوفایی آنان در حوزه‌های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی باید از اولویت‌های کار کرد مدیران باشد. وی تاکید کرد: دستگاه‌های اصلی عضو این کارگروه موظف هستند که در جلسه حضور پیدا کنند و دستگاه‌هایی که حضور ندارند باید علت عدم حضور خود را در جلسه بعدی گزارش دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.