×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

در این ایام حرفه جوجه کشی با توجه به بالا رفتن مقدار استفاده گوشت و وابستگی مستقیم آن به تغذیه و خوراک انسان، به یک حرفه برای در آمد زایی تبدیل گردیده و کاربران در ظرفیت های کم و زیاد قادر خواهند بود به تولید و تکثیر جوجه پرندگان گوناگون مشغول شوند. ایجاد جوجه توسط  دستگاه جوجه کشی انجام میگردد و بر اساس میزان گوناگون تولیدات جوجه، این دستگاه ها در گنجایش های گوناگون تحت عنوان های خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی ساخته میگردند و کارخانجات گوناگونی در سر تا سر ایران با ساخت دستگاه جوجه کشی به اشتغال مشغول هستند. کمپانی های ایرانی که به صورت شرکتی و کارخانه ای مشغول به تولید هستند، از برترین برندهای ساخت و پخش کننده این دستگاه ها در دنیا میباشند و انواع دستگاه‌های جوجه کشی در گنجایش های گوناگون را ساخته و روانه بازار می‌کنند. خوشبختانه ایران در زمینه تولید این تجهیزات و ماشین آلات موفق عمل کرده و حتی به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی نیز صادر میکند. صنعت جوجه کشی با منبع درآمدی بسیار آسوده میباشد و از آن جا که این صنعت به کشور های خارجی نیاز و احتیاجی ندارد، جز مشاغل خانگی پر درآمد به شمار می آید. کابران می‌توانند تنها و فقط توسط یک دستگاه ویژه جوجه کشی یک صنعت داخلی را آغاز و به خیلی آسان کسب درآمد بپردازند. از امتیازات این شغل نیاز نبودن به تجربه اولیه و سرمایه بالا میباشد. شما میتوانید با توجه با بودجه خود، ظرفیت گنجایش دستگاه و مقدار تولید جوجه خود را انتخاب نمایید.

جوجه کشی - درآمد با دستگاه جوجه کشی و ماشین جوجه کشی -

امتیازات دستگاه‌های جوجه کشی شرکتی

در شرکت ها و کارخانجات، دستگاه‌های جوجه کشی در دو گروه دستگاه خانگی و دستگاه صنعتی تحت برند های کارخانه سازنده ساخته و عرضه می‌گردند. فرق این دو دستگاه در گنجایش آن‌ها از نظر تعداد تخم‌های نطفه دار چیده شده در دستگاه میباشد. کمپانی های معتبر به علت بدست آوردن خشنودی کاربران خود از برترین اجناس در ساخت دستگاه‌های جوجه کشی بهره می برند. شرکت های سازنده، این دستگاه‌ها را از جنس ضد زنگ ساخته و روانه بازار می‌کنند که به خاطر رطوبت موجود در دستگاه؛ دچار زنگ زدگی زدگی نگردند. همچنین لازم به ذکر است که باعث میشود بدنه دستگاه جوجه کشی استحکام بالاتری پیدا کند و دچار خوردگی نشود و از هر نوع ضربه و احتمال تنش به تخم‌های نطفه دار پیشگیری به عمل آید. بدنه داخلی دستگاه‌های جوجه کشی عرضه شده توسط کارخانجات از جنس های آلویمنیوم، گالوانیزه، ای بی اس ، پی وی سی و… می‌باشد که همگی در مقابل رطوبت مقاوم هستند. این دستگاه‌ها در هر اندازه و گنجایشی توانایی کنترل خواهند داشت و گردش تخم‌ها، مقدار رطوبت مورد احتیاج و میزان دمایی دستگاه قابل کنترل میباشد و توسط دستگاه به صورت کاملا اتوماتیک و هوشمند انجام میگردد.

کارخانجات بروز و معتبر سازنده های دستگاه جوجه کشی توانایی بسیار بالایی به محصولات ساخته شده خود اعطا کرده است، این امر موجب فرق دستگاه های شرکتی نسبت به دیگر دستگاه‌های جوجه کشی دست ساز، که به صورت غیر اصولی ساخته میشوند، شده است . دستگاه‌های هوشمند حساسیت بالایی در تنظیم دما و رطوبت درون دستگاه دارند و هر گونه اشکال و بروز دستگاه را نمایش میدهند. علاوه بر آن دستگاه‌های شرکتی معتبر از سیستم تنظیم ولتاژ بهره میبرند. بنابراین در زمان بالا رفتن ولتاژ، دستگاه‌های جوجه کشی صدمه نخواهند دید، در کل بهتر است حتما برای ماشین جوجه کشی از محافظ برق معتبر استفاده کنید.

دستگاه جوجه کشی خانگی یا کوچک

این دستگاه از لحاظ ساختار شکلی و گنجایش در انواع گوناگون عرضه میگردد. شما به عنوان یک فرد تازه کار در شروع می‌توانید انواع مدل های کوچک این دستگاه جوجه کشی خانگی که در ابعاد پایین هستند را تهیه کنید و تخم‌های نطفه‌دار را در آن چیده و منتظر تولید جوجه در پایان دوره پرنده مورد نظر باشید. روز تولد برای تمامی پرندگان متفاوت است که اغلب در راهنمای محصولات برای مصرف کنندگان ذکر شده است. عملکرد این دستگاه توسط برق شهری نیز میسر میباشد. لازم به ذکر است که برخی از مدل های رومیزی جدید نیز با باتری ماشین نیز روشن و شروع به کار میکنند. دستگاه های جوجه کشی خانگی برای تکثیر انواع جوجه پرندهگان زینتی و بومی مورد ایده آل و کارکرد آن‌ها حتی آسان تر از دستگاه‌های جوجه کشی صنعتی میباشد. در نتیجه کار کردن با آن‌ها به تجربه و علوم خاصی احتیاج نخواهد داشت. دستگاه خانگی جوجه کشی از نظر نحوه کارکرد کاملا بهینه و مصرف انرژی برق خیلی پایینی برای شما به همراه خواهد داشت.

هزینه دستگاه جوجه کشی

مبلغ این دستگاه به عوامل گوناگونی ربط خواهد داشت. جنس های به کار رفته در محصول از جمله: توانایی های آن، نحوه تنظیم دستگاه اینکه به شکل دستی یا کاملا هوشمند باشد، جنس و چگونگی مواد اولیه ساخت این دستگاه، نوع دستگاه از نظر صنعتی بودن یا نبودن آن، مارک سازنده و عوامل گوناگون دیگر مانند گنجایش ظرفیت تخم درون آن، در مشخص کردن قیمت این محصول تاثیر خواهند داشت. با بودن همه ی این عوامل سازندگان معتبر این صنعت انواع دستگاه‌های جوجه کشی را با کارکرد دقیق و به شکل اتوماتیک با هزینه بسیار مناسب روانه بازار میکنند. همانطور که گفته شد قیمت دستگاه جوجه کشی بر اساس برند سازنده ممکن است مقداری متفاوت باشد که با خواندن توضیحات هر ماشین جوجه کشی، میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

چگونه دستگاه جوجه کشی بگیریم؟

برای مشاهده کاتالوگ انواع دستگاه جوجه کشی ارزان و خرید آن می‌توانید از طریق سرچ در گوگل ، مارک های مختلف را مشاهده و محصول خود را تهیه کنید. شرکت ها و عرضه کنندگان معتبری هستند که نزدیک به بیش از ۱۰ سال سابقه عرضه دارند و جای هیچ نگرانی در تهیه و تامین آن نخواهید داشت. همچنین عرضه کنندگان معتبری هم هستند که برند انواع دستگاه‌های معتبر را جمع آوری و با بهترین قیمت، حتی پایین تر از قیمت کارخانه عرضه میکنند تا گزینه های بیشتری برای تهیه محصول خود داشته و تهیه کنید. کمپانی های معتبر تمامی محصولات خود را با یک سال ضمانت و پنج تا ده سال خدمات به توجه برند کارخانه سازنده به فروش می رسانند. بنابراین در صورتی که برند انتخابی شما معتبر و شناخته شده باشد اگر تا یک سال هر اختلالی در دستگاه‌های جوجه کشی نمایان گردد، بدون گرفتن مبلغی دستگاه تعمیر میشود. پس بهتر است به سمت برند های نا معتبر و دست ساز که هیچ تضمینی به گارانتی و فردای آن نیست، نروید. دستگاه های شرکتی و کارخانه ای خیال شما را از لحاظ گارانتی و بازدهی راحت میکند و بهترین گزینه از بابت تهیه و خرید برای شما کاربر گرامی هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. اصلان صالحی

    سلام ممنون کاملا مفید بود این مقاله

  2. امیر

    واقعا امروزه خیلی ها با جوجه کشی درآمد های خوبی دارن در صورتی که خیلی ها هنوز نمیدونن دستگاه جوجه کشی چه شکلیه

  3. احمدی

    تشکر عالی بود این مقاله جوجه کشی

  4. علی کاویانی

    ممنون میشم راجب هزینه های نگهداری طیور هم مطلب قرار بدین?

  5. گودرزی

    جوجه کشی نه تنها عالیه بلکه لذت زیادی هم داره این کسب و کار

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.