جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در این 7 وضعیت حتما با تعمیرکار جک درب پارکینگ تماس بگیرید
    22 آبان 1400 - 8:45
    شناسه : 190204
    0

    چنانچه مشاهده نمودید درب برقی پارکینگ شما که از نوع جک دار یا کرکره برقی است، دیگر مثل قبل عملکرد مناسب خود را ندارد؛ حتماً در این 7 وضعیت با تعمیرکار جک درب پارکینگ تماس بگیرید، تا مشکل را برطرف نماید:

    پ
    پ

    11 1 - در این 7 وضعیت حتما با تعمیرکار جک درب پارکینگ تماس بگیرید - تعمیر جک درب پارکینگ

    اگر در سطح شهر به درب ورود و خروج پارکینگ منازل، ادارات و … نگاهی بیندازید؛ متوجه می‌شوید که در اکثر این امکان استفاده از درب‌های اتوماتیک پارکینگی به‌ویژه درب پارکینگ جک دار و کرکره برقی بسیار رایج و متداول شده است؛ چراکه این درب‌ها هم امکان راحت‌تر باز و بسته شدن درب را برای افراد فراهم می‌کنند و هم اینکه باعث افزایش امنیت ساختمان می‌شوند.

    اما گاهی اوقات ممکن است به دلایل مختلفی نظیر استفاده بیش از حد از درب پارکینگ یا به‌ مرورزمان، این درب‌ها دچار مشکل شده و دیگر عملکرد مطلوب قبلی خود را نداشته باشند؛ بنابراین درصورتی‌که مشاهده کردید درب پارکینگ باز یا بسته نمی‌شود، ناگهانی باز و بسته می‌شود، نیمه باز می‌ماند و … تنها کاری که از دست شما برمی‌آید؛ این است که بلافاصله برای تعمیر جک درب پارکینگ یا کرکره برقی با یک تعمیرکار حرفه‌ای و باتجربه تماس بگیرید تا مشکل را بررسی و برطرف نماید.

    در صورت بروز کدام مشکلات برای درب برقی پارکینگی لازم است با تعمیرکار جک درب پارکینگ تماس بگیریم؟

    چنانچه مشاهده نمودید درب برقی پارکینگ شما که از نوع جک دار یا کرکره برقی است، دیگر مثل قبل عملکرد مناسب خود را ندارد؛ حتماً در این 7 وضعیت با تعمیرکار جک درب پارکینگ تماس بگیرید، تا مشکل را برطرف نماید:

    • اگر پایه‌های جک درب برقی پارکینگ دچار شکستگی شده باشد.

    معمولاً شکستگی پایه‌های جک درب‌های پارکینگ یکی از شایع‌ترین ایراداتی است که به وجود می‌آید و باعث اختلال در عملکرد درب برقی می‌شود. این شکستگی زمانی رخ می‌دهد که به‌صورت اتفاقی یک خودرو به درب پارکینگ برخورد کند که نتیجه این امر به‌احتمال زیاد شکسته شدن پایه‌های ابتدایی و انتهایی جک است که بر روی درب یا چهارچوب آن نصب شده.

    در صورت بروز این مشکل در ابتدا برق ورودی به جک برقی پارکینگ را موقتاً قطع کنید، پایه‌های جک را به صورت اول آن قرار دهید و در محل قبلی آن به طور دقیق نصب نمایید. اما باتوجه‌به اینکه این پایه‌ها باید دقیقاً در جای خودشان جوش بخورند و در غیر این صورت ممکن است باعث اختلال در زاویه باز و بسته شدن درب شوند؛ لذا بهتر است در این هنگام حتماً به‌منظور تعمیر جک درب پارکینگ و قطعات آن با یک تعمیرکار حرفه‌ای در این زمینه تماس بگیرید تا برای نصب صحیح جک اقدام کند.

    بنابراین پیشنهاد ما به شما در این وضعیت مراجعه به وب‌سایت جکوار نمایندگی تعمیرات جک و کرکره برقی است تا تکنسین‌های این مجموعه در اسرع وقت مشکل به وجود آمده را بررسی، عیب‌یابی و برطرف نمایند.

    22 1 - در این 7 وضعیت حتما با تعمیرکار جک درب پارکینگ تماس بگیرید - تعمیر جک درب پارکینگ

     

    • چنانچه در سیستم‌های برقی جک درب پارکینگ مشکلی به وجود آمده باشد.

    یکی دیگر از دلایل باز و بسته نشدن درست درب پارکینگ زمانی است که در سیستم برق منتهی به جک ایرادی به وجود آمده باشد. احتمال دارد فیوزی که تأمین‌کننده جریان برق جک است، آسیب دیده باشد یا اینکه سیم‌کشی انتقال دهنده این جریان برق دچار خرابی شده باشد که این قطع شدن‌ها مانع از عملکرد جک شده و درب پارکینگ نمی‌تواند باز و بسته شود. علاوه بر این موارد؛ جریان‌های برقی و فیوزهایی که در مدار فرمان وجود دارند هم در صورت خرابی و قطع شدن می‌توانند در عملکرد مطلوب درب پارکینگ اختلال ایجاد کنند. به‌هرحال باتوجه‌به اینکه از کار افتادن کارایی جک می‌تواند مانع از باز و بسته شدن درب پارکینگ شود؛ لذا لازم است به‌منظور عیب‌یابی این قطعات با یک تعمیرکار باتجربه در زمینه تعمیرات جک‌های درب پارکینگی تماس بگیرید.

    33 1 - در این 7 وضعیت حتما با تعمیرکار جک درب پارکینگ تماس بگیرید - تعمیر جک درب پارکینگ

    • درصورتی‌که یکی از جک‌های درب برقی پارکینگ به‌صورت کامل باز نشود.

    یکی دیگر از ایرادات متداول جک‌های پارکینگی که بسیار جدی و مشکل‌ساز است نصفه یا نیمه باز شدن یکی از جک‌های نصب شده بر روی درب پارکینگ بوده که این مشکل اغلب در جک‌های الکترومکانیکی بیشتر دیده می‌شود و علت آن را باید در سیستم برقی جک جستجو نمود. احتمال دارد سیمی که به انتهای این جک وصل می‌شود و مسئول بازکردن جک درب پارکینگ است، به‌صورت نیمه قطع شده یا آسیب دیده باشد. همچنین ممکن است بروز مشکل در خازن و استارتر جک برقی یا وجود اختلال در سیستم برد و مدار فرمان جک، علت نیمه باز شدن جک‌های درب پارکینگ باشد که در این صورت لازم است بلافاصله برای سرویس، عیب‌یابی و تعمیر این قطعات با یک تعمیرکار متخصص و کاربلد در این زمینه در ارتباط باشید.

    • اگر ریموت کنترل درب برقی پارکینگ دچار خرابی شود.

    معمولاً یکی از اصلی‌ترین مشکلات رایج مربوط به جک درب پارکینگ خراب شدن یا از کار افتادن ریموت کنترل است که در این صورت درب پارکینگ به‌درستی باز و بسته نمی‌شود؛ بنابراین اگر این مشکل برایتان اتفاق افتاد، دقت کنید که زمان زدن چراغ‌های ریموت کنترل، آیا چراغ اصلی آن روشن می‌شود یا خیر؟ درصورتی‌که مشخص شد چراغ ریموت کنترل روشن نمی‌شود یا نور ضعیفی دارد، لازم است نسبت به تعویض باتری‌های ریموت کنترل اقدام نمایید. اما چنانچه هنگام مشاهده نمودن نور کامل چراغ ریموت، متوجه شدید این قطعه به‌خوبی کار نمی‌کند و از ادامه ارسال دستورات مختلف به درب جلوگیری می‌کند، باید به‌منظور تعمیر این قطعه و بررسی مشکل با کارشناسان یک نمایندگی معتبر تعمیر درب‌های پارکینگی تماس بگیرید.

    • چنانچه فلاشر درب برقی پارکینگ خراب شود.

    زمانی که فلاشر درب پارکینگ خراب می‌شود و از کار می‌افتد، باید لامپ آن تعویض شود. این تعویض می‌تواند باعث بروز مشکل در عملکرد جک درب پارکینگ شود. اگر از لامپ با توان بالاتر از استاندارد برای فلاشر درب استفاده شود، مرکز کنترل دستگاه دچار آسیب می‌شود. از طرفی باید هنگام بستن فلاشر به محل هماهنگ شدن درپوش آن دقت شود. لازم است درپوش به‌درستی در محل اصلی آن قرار گیرد تا آب به داخل ساختار دیجیتالی جک برقی نفوذ نکند؛ لذا به‌منظور تعمیر فلاشر یا تعویض لامپ و سیم‌کشی آن باید از خدمات نمایندگی‌های جک درب پارکینگ از جمله مرکز تعمیرات جکوار استفاده نمایید.

    44 - در این 7 وضعیت حتما با تعمیرکار جک درب پارکینگ تماس بگیرید - تعمیر جک درب پارکینگ

    • اگر جک‌های بازویی درب کرکره برقی پارکینگ دچار خرابی شوند.

    معمولاً بر روی کرکره برقی درب پارکینگ جک‌های بازویی نصب می‌شود که این قطعات عملکرد راحت درب پارکینگی را برای افراد فراهم می‌کنند و دیگر نیازی نیست شما با نیروی فیزیکی زیاد درب پارکینگ را باز و بسته نمایید. درصورتی‌که مشاهده نمودید، عملکرد درب کرکره‌ای پارکینگ به‌خوبی صورت نمی‌گیرد، احتمالاً جک‌های بازویی آن دچار خرابی شده‌اند و نیاز به تعمیر دارند و در این حالت شما برای بررسی مشکل باید با تعمیرکار حرفه‌ای در این زمینه در تماس باشید.

    • درصورتی‌که موتور کرکره برقی درب پارکینگ خراب شود.

    یکی از دلایل بالا نرفتن کرکره برقی وجود مشکل در موتور آن است و باتوجه‌به اینکه ساختار درب‌های کرکره‌ای پارکینگی تخصصی و پیچیده است، باید در خصوص تعمیر کرکره برقی و قطعات آن، مشکل به وجود آمده توسط یک تعمیرکار باتجربه بررسی و عیب‌یابی شود که شما در این زمینه می‌توانید به وب‌سایت رسمی جکوار نمایندگی تعمیرات انواع درب‌های برقی پارکینگی از جمله درب کرکره‌ای مراجعه نمایید.

    جکوار در تهران یکی از مراکز معتبر در نصب و تعمیر جک درب پارکینگ میباشد ، در صورت بروز هر یک از این مشکلات میتوانید با کارشناسان جکوار تماس  بگیرید .

    منبع :  jacvar.com

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.