×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

image eb011413b3e5c98a1f5ff36ecad0daebbc11c877 - معرفی 3 سریال جذاب و دیدنی که به تازگی از فیلیمو پخش می شوند -

سریال های ایرانی در شبکه نمایش خانگی عمری به بلندی یک دهه دارد. ساخت سریال در نمایش خانگی تقریبا از اواخر دهه هشتاد آغاز شد و حالا که در شروع قرن جدید هستیم تولید این سریال ها رونق بیشتری گرفته است. رشد VODها در چند سال گذشته باعث شده است تولید سریال و حق انتخاب برای مخاطب در اولویت ساخت سریال های ایرانی قرار بگیرد و فیلم سازان مطرحی در این عرصه فعالیت کنند. پلتفرم فیلیمو به عنوان بزرگترین VOD ایرانی در طول سال سریال های متنوع ایرانی را پخش می کند که در آرشیو غنی این پلتفرم نام های مختلفی را می توان تماشا کرد. با هم مروری داریم بر سه سریال پر مخاطب فیلیمو که سال گذشته منتشر شده است.

سریال جزیره

سریال جزیره مدتی است از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود؛ این مجموعه که اثری متفاوت از سیروس مقدم است به قلم علی طالب‌آبادی نوشته شده و قصه‌ای درام و اجتماعی را روایت می‌کند. منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری تهیه‌کنندگان این اثر هستند.

سریال جزیره مجموعه‌ای در ژانر درام-اجتماعی و خانوادگی محسوب می‌شود و در خلاصه داستان آن آمده: «جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم‌هایی است که سرنوشت خود را در آن جست‌وجو می‌کنند و دست مایه‌ای است برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آنها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می‌زنند.

image b0b7a6cc4968d58e01201cd249de6d53084f3e8a - معرفی 3 سریال جذاب و دیدنی که به تازگی از فیلیمو پخش می شوند -

این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در آن محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، مهدی احمدی، امیر کاظمی، رویا جاویدنیا، السا فیروز آذر، زهیر یاری، شهروز دل افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، شراره رنجبر، مژده دایی، مبیناسادات طبایی، قاسم یوردخانی، اکبر زنجانپور، بیتا فرهی، عزت الله رمضانی فر، امید روحانی، پوراندخت مهیمن، شیرین بینا، رضا رویگری، امیر مقاره و شادی مختاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال جیران

سریال جیران ماجرایی عاشقانه و تاریخی است. این داستان، دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می‌کند؛ زمانی که ناصرالدین شاه با جیران آشنا می‌شود و این آغاز یک عشق است. مجموع قسمت‌های این سریال تا حدود ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را برای مخاطب به تصویر می‌کشد.
سریال جیران جدیدترین اثر حسن فتحی، کارگردان به نام کشور در ژانر عاشقانه-خانوادگیست که یکی از عظیم ترین آثار شبکه نمایش خانگی در سال ۱۴۰۰ خواهد بود. ستارگان بسیاری در این سریال به ایفای نقش انداخته اند که از میان آن ها می توان به «بهرام رادان»، «پریناز ایزدیار»، «مریلا زارعی»، «رعنا آزادی ور»، «بابک حمیدیان»، «امیر جعفری» و «گلاره عباسی» نام برد. داستان سریال درمورد یکی از ندیمه های ناصرالدین شاه به اسم «جیران» است که پادشاه عاشق او می شود اما مسیر این عشق، مسیر راحت و آسانی نخواهد بود!

image 1eb6c58a821290ca60605f7b8689035c2d5b31aa - معرفی 3 سریال جذاب و دیدنی که به تازگی از فیلیمو پخش می شوند -

سریال به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می باشد. در این سریال بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، امیرعباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی و رضا داودوندی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال نیسان آبی

شما اگه نیسان آبی داشتی باهاش چی بار می‌زدی؟ می‌خواهید از داستان سریال نیسان آبی در فیلیمو سردربیاورید؟ پس باید بدانید که قصه این سریال، با عشق جمشید آغاز می‌شود، البته نه از آن عشق‌های معمول و مرسوم؛ او عاشق نیسان‌آبی است و دل‌بستگی عمیقی به آن دارد. همین دل‌بستگی هم موتور محرک سریال در قسمت‌های ابتدایی است که طبیعتا بر معرفی کاراکترها و شخصیت‌ها متمرکز است. جمشید و رضا دوستانی قدیمی هستند که بخش عمده‌ای از ماجراهای سریال در دنیای مشترک و مرتبط با روابط دوستانه آن‌ها شکل می‌گیرد.

image ccaf2d2eefde89959b039f5522dfc2e5ab604847 - معرفی 3 سریال جذاب و دیدنی که به تازگی از فیلیمو پخش می شوند -

سریال نیسان آبی جدیدترین سریال فیلیمو است که هادی بعد از ساخت آثار پرمخاطب سینمایی همچون «آینه بغل»، «رحمان ۱۴۰۰» و «من سالوادور نیستم» می سازد. فیلمنامه «نیسان آبی» را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی «نیسان آبی» نوشته کمیل روحانی به نگارش درآورده اند. نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار! جمشید روی نیسانش کار می کند و ریال روی ریال می گذارد تا چرخ زندگی اش بچرخد که البته سخت می چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغلی بهتر! البته قصه ها دست از سر زندگی جمشید و رضا برنمی دارند و مدام آنها را درگیر اتفاقاتی ریز و درشت می کنند، اتفاقاتی که گهگاه لحظات شیرینی می سازند و گاهی هم غمگین! نیسان آبی قصه جیب خالی است و پول، قصه عشق است و شیفتگی، قصه خیانت است و وفاداری و از همه مهمتر نیسان آبی قصه خانواده است و خانواده و خانواده…

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.