سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین دوره ارز دیجیتال را با مدرسان پیشتاز بگذرانید
    25 آبان 1400 - 0:38
    شناسه : 190360
    0

    ارزهای دجیتالی نوعی پول غیر فیزیکی هستند که وجود خارجی ندارند، اما می‌توانند مورد معامله قرار گیرند. از آن‌ها می‌توان برای پرداخت هزینه خدمات استفاده کرد و نوعی اعتبار محسوب می‌شوند.

    پ
    پ

    01 6 - بهترین دوره ارز دیجیتال را با مدرسان پیشتاز بگذرانید -

    فناوری اطلاعات به شکل غیر قابل کنترلی در حال پیشرفت است. همه چیز در حال دیجیتالی شدن است و در این میان پول نقد هم در امان نماند. ارزهای دیجیتالی که چند سالیست نام‌شان را در بازار ارز می‌شنویم نیز از دنیای فناوری اطلاعات سر بر آورده و امروزه بخش بزرگی از بازار جهانی را از آن خود کرده است. این ارزهای دجیتالی توانستند غوغایی در نظام پول بانکی و متمرکز ایجاد کرده که گروه گسترده‌ای از مردم را به سمت خود کشانده است.

    ارزهای دجیتالی نوعی پول غیر فیزیکی هستند که وجود خارجی ندارند، اما می‌توانند مورد معامله قرار گیرند. از آن‌ها می‌توان برای پرداخت هزینه خدمات استفاده کرد و نوعی اعتبار محسوب می‌شوند. ارزهای دیجیتالی با استفاده از فناوری‌های مدرن مثل رایانه محاسبه می‌شوند. این پول‌های دیجیتالی شده با استفاده از فناوری‌هایی مثل تلفن‌های هوشمند، کارت‌های اعتباری و صرافی‌های آنلاین مبادله می‌شوند.

    در سال 2009 شکل متفاوتی از ارز دیجیتالی به نام بیت کوین به دنیا معرفی شد و توانست یک انقلاب بزرگ در بازار جهانی به راه بیندازد. هر چند که بیت کوین تنها رمز ارز دیجیتالی نیست و تاکنون بیش از 1000 رمز ارز ایجاد و به دنیا معرفی شد. زمانی که رمز ارز بیت کوین توسط شخصی با نام مستعار ساتوشی ناکوماتو ایجاد و به بازار ارز وارد شد، بازار جهانی با یک فرآیند جدید و غیر قابل پیش‌بینی روبه‌رو شد. امروز حدود یازده سال از ایجاد رمز ارز بیت کوین می‌گذرد و با توجه به اینکه بازار ارزهای دیجیتالی هم پر رونق شده، تعداد کسانی که در این حوزه سرمایه‌گذاری می‌کنند نیز افزایش یافته است.

    بازار ارز، بازار پر رونقی است و می‌تواند افراد را به درآمد‌های کلان و چشمگیر برساند، اما نیاز به آگاهی و علم دارد. اما علم در حوزه ارزهای دیجیتال را از کجا می‌توان به دست آورد؟! با شرکت در بهترین دوره ارز دیجیتال که توسط آکادمی مدرسان پیشتاز برگزار می‌شود. با توجه به اینکه تعداد افراد متقاضی سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال افزایش یافته، این آکادمی یک سوپر دوره ارز دیجیتال را مطابق با استانداردهای سازمان فنی و حرفه‌ای تدوین کرده و برگزار می‌کند.

    ارز رمزنگاری شده چیست؟

    حال که رمز ارزها حسابی ذهن‌تان را مشغول کرده و دوست دارید بیشتر درباره آن‌ها بدانید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتها همراه‌مان شوید. کریپتوکارنسی‌ها یا همان ارزهای رمز نگاری شده شاخه‌ای از پول‌های دیجیتالی هستند که به عنوان دارایی معامله می‌شوند. این سکه‌های دیجیتالی بر روی فناوری بلاک‌چین ساخته شده‌اند، یک فناوری دفتر کل غیر متمرکز که یک رکورد دائمی و تغییرناپذیر از تراکنش‌های تقسیم شده بین گره‌های مختلف را ارائه می‌دهد.

    02 6 - بهترین دوره ارز دیجیتال را با مدرسان پیشتاز بگذرانید -

    طرفداران رمز ارزهای دیجیتال اینگونه ادعا می‌کنند که سرمایه‌گذاری در این حوزه به آن‌ها استقلال بیشتری می‌دهد. هر واحد از رمز ارز جدید توسط رایانه‌هایی ایجاد می‌شوند که معاملات پیچیده را حل می‌کنند، فرآیندی که به آن ماینینگ یا استخراج گفته می‌شود.

    قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین ارز دیجیتال بیت کوین است که در سال 2009 راه اندازی شد. امروزه هزاران سکه دیجیتال برای خرید و فروش در دسترس هستند، اما تعداد انگشت شماری، مانند بیت کوین و اتریوم در صرافی‌ها معامله می‌شوند. بازار رمز ارزها به طور پیوسته در حال نوسان هستند و ممکن است گاهی قیمت آن‌ها افزایش و یا کاهش یابند. فناوری بلاک‌چین نه تنها به ایجاد رمز ارزهای جدید کمک می‌کند، بلکه برای عملکرد شبکه کلی بسیار مهم است، زیرا تراکنش‌ها از این طریق ثبت و تأیید می‌شوند.

    توکن چیست؟

    توکن کلمه‌ای است که در ارزهای دیجیتال زیاد می‌شنوید. در واقع، ممکن است بیت کوین را به عنوان «توکن رمزنگاری» یا چیزی شبیه به آن توصیف کنید، زیرا از نظر فنی همه دارایی‌های رمزنگاری شده را می‌توان به عنوان توکن نیز توصیف کرد. اما این کلمه به طور فزاینده‌ای دو معنای خاص به خود گرفته است که به اندازه کافی مشترک هستند و شانس خوبی برای مواجهه با آنها وجود دارد.

    • یک توکن به هر ارز دیجیتالی به جز بیت کوین و اتریوم، حتی اگر از نظر فنی توکن نیز هستنداشاره دارد. از آنجایی که بیت کوین و اتریوم تا حد زیادی دو ارز دیجیتال بزرگ هستند، داشتن کلمه‌ای برای توصیف جهان سکه‌های دیگر مفید است.
    • معنای رایج دیگر «توکن» مفهوم خاص‌تری هم دارد که عبارت است از توصیف دارایی‌های رمزنگاری ‌شده که در بالای زنجیره بلاک یک ارز دیجیتال دیگر اجرا می‌شوند.
    • توکن‌ها به برنامه‌های غیرمتمرکز کمک می‌کنند تا همه چیز از نرخ بهره خودکار گرفته تا فروش املاک مجازی را انجام دهند. اما می‌توان آنها را نیز مانند هر ارز دیجیتال دیگری نگهداری یا معامله کرد.

    چرا توکن‌ها مهم هستند؟

    احراز هویت مبتنی بر توکن پروتکل و فرآیندی است که به کاربران اجازه می‌دهد هویت خود را تأیید و در ازای آن یک رمز ویژه دریافت کنند. در طول عمر توکن، کاربران پس از آن به وب‌سایت یا برنامه‌ای که توکن برای آن صادر شده است، دسترسی پیدا می‌کنند. نه اینکه هر بار که به همان صفحه وب، برنامه، یا هر منبعی که با همان توکن محافظت می‌شود، مجبور شوند دوباره رمز عبور دریافت کنند.

    توکن‌های احراز هویت مانند یک بلیط معتبر کار می‌کنند. تا زمانی که رمز معتبر باقی بماند، کاربر دسترسی خود را حفظ می‌کند. احراز هویت مبتنی بر توکن با تکنیک‌های احراز هویت سنتی مبتنی بر رمز عبور یا مبتنی بر سرور متفاوت است. توکن ها لایه دوم امنیتی را ارائه می‌دهند و مدیران کنترل دقیقی بر هر عمل و تراکنش دارند.

    03 6 - بهترین دوره ارز دیجیتال را با مدرسان پیشتاز بگذرانید -

    توکن‌ها به خاطر کاهش هزینه‌ها، راحتی بالایی که ایجاد می‌کنند و پس از آن هم به خاطر امنیتی که دارند، مهم تلقی می‌شوند. شرکت‌ها به راحتی می‌توانند توکن‌ها را ایجاد کنند و به همین دلیل هم هزینه‌های کمتری برای ایجاد آن می‌پردازند. به هر حال برای ایجاد توکن نیاز است که به یک تیم برنامه‌نویسی دسترسی داشته باشید و یا اینکه خودتان مهارت کدنویسی را بدانید.

    کمی درباره تفاوت توکن و کوین بدانید

    مسلما افرادی که وارد حوزه ارزهای دیجیتال می‌شوند این سوال برای آن‌ها پیش خواهد آمد که تفاوت بین کوین و توکن چیست؟! در بهترین حالت رمز ارزهای دیجیتال را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد. بیت کوین و هزاران کوین دیگر که پس از آن به وجود آمده‌اند. در حالی که هنوز هم بیت کوین یکی از با ارزش‌ترین رمزارزها شناخته می‌شود، چندین کوین دیگر هم مورد استقبال سرمایه‌گذاران این حوزه پر نوسان قرار گرفته‌اند.

    زمانی که بیت کوین برای اولین بار عرضه شد، معیاری را برای معنای سکه بودن تعیین کرد. ویژگی‌های واضحی وجود دارد که سکه‌های کریپتو را از توکن‌ها متمایز می‌کند که شبیه به پول واقعی است. یک کوین با ویژگی‌های زیر تعریف می‌شود:

    • بر روی بلاک‌چین خود عمل می‌کند. یک بلاک‌چین تمام تراکنش‌هایی را که شامل سکه‌های رمزنگاری شده بومی آن می‌شود، پیگیری می‌کند. وقتی با اتریوم که یک کوین است به شخصی پول پرداخت می‌کنید، رسید پرداخت شما به بلاک‌چین اتریوم می‌رود. اگر همان شخص با بیت کوین به شما پول پرداخت کند، رسید آن به بلاک‌چین بیت کوین می‌رود و در همان‌جا ثبت می‌شود. هر تراکنش با رمزگذاری محافظت می‌شود و توسط هر عضو شبکه قابل دسترسی است.
    • کوین همانند پول عمل می‌کند و تنها با هدف جایگزین پول سنتی ایجاد شده است. جذابیت کوین‌ها به خاطر نا شناس ماندن پرداخت کننده باعث ایجاد کوین‌های معروف دیگر هم شده است. امروزه بسیاری از شرکت‌های بزرگ مانند آمازون و تسلا امکان پرداخت با کریپتو کارنسی‌ها را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند.
    • کوین‌ها قابل استخراج هستند. هر کاربری می‌تواند سکه‌های کرپیتو کارنسی با دو شیوه به دست آورد. روش اول به شیوه استخراج سنتی است و بیشتر استخراج کنندگان از این شیوه برای افزایش درآمد خود استفاده می‌کنند. این روش مشکلاتی را به همراه دارد. یعنی کریپتو کارنسی مثل بیت کوین مقداری زیادی برای استخراج باقی نمانده و ممکن است روند استخراج هر روز سخت‌تر شود. روش دوم استفاده از اثبات سهام است. این روش رویکرد مدرن‌تری برای به دست آوردن هر سکه دارد و انجام آن به نسبت آسان‌تر است. کاردانو یکی از بزرگ‌ترین سکه‌هایی است که به شیوه ثبت سهام ایجاد شده‌اند.

    برخلاف کوین‌ها، توکن‌ها زنجیره بلوکی خود را ندارند. آن‌ها بر روی بلاک‌چین‌های ارزهای دیجیتال دیگر مانند اتریوم کار می‌کنند. هنگامی که یک توکن خرج و یا معامله می‌شود، به صورت فیزیکی از یک مکان به مکان دیگر انتقال می‌یابد.

    اولین تفاوت توکن‌ها با کوین‌ها در همین مورد است. زیرا کیپتو کارنسی‌ها قابل حرکت و جابه‌جایی نیستند. یعنی فقط موجودی حساب تغییر می‌کند. همین اتفاق در بلاک‌چین هم می‌افتد، موجودی کیف پول شما تغییر و تراکنش به آن توجه می‌کند.

    یکی دیگر از تفاوت‌های اساسی کوین‌ها با توکن، چیزی است که آن‌ها نشان می‌دهند. در حالیکه کوین‌های رمز نگاری شده اساسا نسخه‌های دیجیتالی پول هستند، توکن‌ها می‌توانند دارایی یا اسناد باشند. جالب اینجاست که کاربر می‌تواند با توکن‌ها کوین خریداری کند، اما بعضی از توکن‌ها می‌توانند ارزش بیشتری به نسبت هر یک از آن‌ها داشته باشند. برای مثال خرید سهم یک شرکت. با این حال باز هم یک تفاوت اساسی دیگر بین توکن و کوین را می‌توان محدودیت برای محل خرج کردن توکن بیان کرد.

    به عبارت ساده، یک توکن نشان دهنده چیزی است که شما دارید، در حالی که یک سکه نشان دهنده چیزی است که شما قادر به داشتن آن هستید. در بیان گسترده‌تر، توکن‌ها مدت‌ها قبل از اینکه ارز دیجیتال یک چیز باشد، وجود داشتند. حتی امروز، اصلاً ارتباط کمی با رمزارزها دارد.

    سایر نکات مهم درباره توکن‌ها

    یکی از نکات جالب توجهی که باید درباره توکن‌ها بدانید، نحوه ایجاد کردن آن‌هاست. برخی از شبکه‌ها مانند اتریوم قالب‌هایی را ارائه می‌کنند که می‌توانید توکن‌های خود را علامت‌گذاری و تجارت را شروع کنید. در مجموع تفاوت‌های چشمگیری بین توکن و کوین وجود ندارد. یکی از راه‌های سریع برای اینکه راحت تصمیم بگیرید که کدام یک از آن‌ها را انتخاب کنید، توجه به چیزی است که می‌خرید. اگر قرار است محصولی خریداری کنید، اغلب به کوین نیاز دارید. اگر هم قرار باشد یک سرویس و خدمات خاصی را دریافت کنید، توکن‌ها گزینه‌های مناسب‌تری هستند. معمولا توکن‌های ابزاری وجود دارند که نحوه استفاده از آن‌ها هم راحت‌تر است.

    تا اینجا با مجموعه‌ای از اصطلاحات که بارها در بازار ارز نام آن‌ها را می‌شنوید، آشنا شدید. اینها تنها بخشی از اطلاعات مورد نیاز برای ورود و سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال هستند. در دوره ارز دیجیتال با موارد بیشتری آشنا خواهید شد. مواردی که دانستن آن‌ها به کسب درآمد بیشتر شما کمک خواهند کرد.

    رمز ارزها چگونه معامله می‌شوند؟

    یکی از کارهایی که کاربران بعد از خریداری رمز ارزها انجام می‌دهند، خرید و فروش و معامله آن‌هاست. معاملات ارزهای رمز نگاری شده را می‌توان در صرافی انجام داد و یا اینکه از طریق کیف پولی که خریداری کرده‌اید، معامله را انجام دهید. بازار ارزهای دیجیتال بازار غیر متمرکزی هستند، یعنی به نهاد و سازمانی وابستگی ندارند. در مقابل آن‌ها در سراسر شبکه با رایانه محاسبه و منتشر می‌شوند. شما همچنین می‌توانید این رمز ارزها را از طریق صرافی بخرید و بفروشید. برخلاف ارزهای سنتی، ارزهای دیجیتال تنها به عنوان یک رکورد دیجیتالی مشترک از مالکیت، ذخیره شده در یک بلاک چین وجود دارند.

    زمانی که کاربری می‌خواهد واحدهای ارز دیجیتال را برای کاربر دیگری ارسال کند، آن را به کیف پول دیجیتال آن کاربر ارسال می‌کند. تراکنش تا زمانی که تایید نشده و از طریق فرآیندی به نام ماینینگ به بلاک چین اضافه شود، نهایی در نظر گرفته نمی‌شود.

    بلاک‌چین چیست؟

    تا اینجا بارها کلمه بلاک‌چین را به کار بردیم. حتما این سوال شما هم خواهد بود که دقیقا بلاک‌چین چیست و چه کارهایی انجام می‌دهد. بلاک‌چین یک فناوری دیجیتال است که داده‌ها را ثبت می‌کند. برای رمز ارزهای پایه این بلاک‌چین است که نشان می‌دهد چگونه مالکیت در طول زمان تغییر یافته است.

    بلاک‌چین با ثبت تراکنش‌ها در «بلاک‌ها» کار می‌کند و بلوک‌های جدیدی به زنجیره اضافه می‌شود. فناوری بلاک‌چین دارای ویژگی‌های امنیتی منحصر به فردی است که فایل‌های کامپیوتری معمولی فاقد آن هستند.

    یکی از قابلیت‌های بلاک‌چین، اجماع شبکه است. یعنی یک فایل بلاک‌چین همیشه بر روی چندین کامپیوتر در سراسر یک شبکه ذخیره می‌شود. نه در یک مکان واحد و معمولاً برای همه افراد داخل شبکه قابل خواندن است. این باعث می‌شود که هم شفاف باشد و هم تغییر آن بسیار دشوار است و به راحتی نمی‌تواند هک شود و در مقابل خطاهای انسانی آسیب‌پذیر نیست.

    قابلیت  دیگر بلاک‌چین، رمز نگاری است. بلوک‌ها توسط رمز نگاری که با علوم ریاضیات و علوم کامپیوتر به دست آمده، به یکدیگر مرتبط می‌شوند. این خاصیت رمز نگاری بلاک‌چین است که هرگونه تلاش برای تغییر پیونده داده‌ها بین بلوک‌ها را مختل می‌کند و به سرعت می‌تواند در رایانه‌های متصل به شبکه به عنوان یک رمز ارز جعلی شناخته شود.

    استخراج ارز دیجیتال چیست؟

    متقاضیان با شرکت در سوپر دوره ارز دیجیتال با همه این اصطلاحات به تفکیک آشنا خواهند، اما برای آنکه بیشتر با این حوزه آشنا شوید، کمی درباره استخراج ارز دیجیتال صحبت می‌کنیم.

    فرآیند استخراج یا هما ماینینگ به فرآیندی گفته می‌شود که طی آن تراکنش‌های اخیر ارزهای دیجیتال بررسی می‌شوند و یکسری بلاک جدید به زنجیره بلاک‌چین اضافه می‌شود. فرآیند استخراج با یک دستگاهی به نام ماینر صورت می‌گیرد.

    رایانه‌های ماینینگ تراکنش‌های معلق را از یک استخر انتخاب و بررسی می‌کنند که فرستنده دارای وجوه کافی برای تراکنش باشد. این شامل بررسی جزئیات تراکنش در برابر تاریخچه تراکنش‌های ذخیره شده در بلاک‌چین است. بررسی دوم تأیید می‌کند که فرستنده اجازه انتقال وجه را با استفاده از کلید خصوصی خود داده است.

    کار رایانه‌های ماینینگ به همین جا ختم نمی‌شود. آن‌ها تراکنش‌های معتبر را در یک بلوک جدید جمع می‌کنند. آن‌ها با یافتن راه حل الگوریتم پیچیده‌ای را ایجاد و تلاش می‌کنند که پیوند رمز نگاری به بلوک قبلی هم ایجاد شود.

    چه چیزی بازار ارزهای دیجیتال را به گردش در می‌آورد؟

    بازار ارزهای دیجیتال بر اساس عرضه و تقاضا در حال حرکت هستند. با این حال، از آنجایی که آنها غیرمتمرکز هستند، تمایل دارند از بسیاری از نگرانی‌های اقتصادی و سیاسی که بر ارزهای سنتی تأثیر می‌گذارند، دور بمانند. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در مورد رمز ارزهای پایه وجود دارد، عوامل زیر می‌توانند تأثیر قابل توجهی بر قیمت آنها داشته باشند. عواملی مثل:

    • عرضه: تعداد کل کوین‌ها و نرخی که با آن آزاد می‌شوند، از بین می‌روند یا ناپدید می‌شوند.
    • سرمایه‌گذاری در بازار: ارزش تمام سکه‌های موجود و اینکه کاربران چگونه این را در حال توسعه می‌دانند.
    • مطبوعات: نحوه نمایش ارز دیجیتال در رسانه‌ها و میزان پوشش آن
    • یکپارچه‌سازی: میزانی که ارز دیجیتال به راحتی در زیرساخت های موجود مانند سیستم‌های پرداخت تجارت الکترونیک ادغام می‌شود.
    • رویدادهای کلیدی: رویدادهای مهم مانند به‌روزرسانی‌های نظارتی، نقض‌های امنیتی و شکست‌های اقتصادی

    شرکت در بهترین دوره ارز دیجیتال

    باز هم مصر هستید که از دنیای ارزهای دیجیتال اطلاعات بیشتری به دست آورید و کاملا آگاهانه وارد این بازار شوید؟! اجازه دهید اولین نفری باشیم که به شما تبریک می‌گوییم. ارزهای دیجیتالی جدای از آنکه یک بازار پر سود هستند، می‌توانند با ریسک بالایی هم همراه باشند. حقیقتی که درباره معاملات رمز ارزها وجود دارد این است که پر نوسان هستند. ممکن است در هر لحظه قیمت آن‌ها افزایش و یا کاهش یابد.

    در این مواقع دانش و آگاهی شما درباره ارزهای دیجیتال کمک‌کننده خواهد، نه حدس‌ها و گمان‌های بی پایه و اساس. به افرادی که دوست دارند به طور حرفه‌ای روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند و یا به عنوان مشاور مشغول به کار شوند، شرکت در بهترین دوره ارز دیجیتال که توسط آکادمی مدرسان پیشتاز تدوین و برگزار می‌شود را پیشنهاد می‌کنیم. در این دوره به دانش‌پذیران همه نکات کلیدی و مورد نیاز آموزش داده می‌شود.

    نکانی که دانستن آن‌ها می‌تواند ریسک معاملات را کاهش دهد. در سوپر دوره ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز به مباحث زیر پرداخته می‌شود:

    • آشنایی با فناوری بلاک‌چین
    • روش‌های تحلیل تکنیکال مثل فاندامنتال و پرایس اکشن
    • آشنایی با بیت کوین و چگونه راه‌اندازی شد
    • آموزش روش‌های استخراج ارز دیجیتال
    • نکات کلیدی مربوط به بازار ارز و تاثیر اخبار روی آن‌ها
    • شناخت سایت‌های معتبر
    • آشنایی و آموزش انواع کیف پول

    ما در اینجا تنها به بخشی از سرفصل‌های این دوره اشاره کردیم، برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره ارز دیجیتال روی لینک کلیک کنید.

    کمی درباره کیف پول‌های رایج ارز دیجیتال بدانید

    با توجه به استقبال گسترده کاربران از سرمایه‌گذاری روی رمز ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین، این امکان مدت‌هاست که برای آن‌ها فراهم شده تا همه دارایی‌های خود را از صرافی خارج و در کیف پول خارجی خود ذخیره کنند. این کیف پولی که از آن صحبت می‌کنیم را همانند کیف پول فیزیکی که از آن برای ذخیره پول‌های خود استفاده می‌کنید، در نظر بگیرید. اما با این تفاوت که دارایی‌های شما در فضای ابری آن ذخیره می‌شوند.

    به‌عنوان یک مبتدی، احتمالاً به اطراف نگاه می‌کنید و به این فکر می‌کنید که چگونه می‌توانید پول آنلاین را به روشی قانونی و ایمن ذخیره کنید. اما تعجب خواهید کرد اگر بدانید که بسیاری از مردم در واقع کیف پول دیجیتالی  را برای افزایش سرمایه خود ترجیح می‌دهند.

    دلیل این امر در این واقعیت ساده نهفته است که کیف پول‌های رمزنگاری دارای حداکثر پروتکل امنیتی هستند و پول شما را در امن‌ترین دست ممکن قرار می‌دهند. این هم برای بزرگ و هم برای سرمایه‌گذاری‌های کوچک ایده‌آل است. زیرا می‌توانند از پولی که به سختی به دست آورده‌اند و هزینه خرید رمز ارز کرده‌اند را می‌توانند در امن‌ترین حالت نگه‌داری کنند.

    داشتن یک کیف پول مناسب برای رمز ارز به این معنی است که فقط شما می‌توانید به مجموعه رمز ارزهای دیجیتالی خود دسترسی داشته باشید. این دسترسی خصوصی به ارزهای دیجیتال و وجوهی که متعلق به شماست بدون دخالت سازمان خاصی نیز آن را به انتخابی جذاب برای معامله‌گران معمولی تبدیل می‌کند. ذخیره ارز دیجیتال در یک وب‌سایت شخص ثالث فقط آن را در برابر سرقت و هک آسیب‌پذیرتر می‌کند. بنابراین ذخیره و نگه‌داری رمزارزهای خریداری شده در یک کیف پول مخصوص امنیت بیشتری برای محافظت از دارایی‌های شما ایجاد می‌کند.

    در ادامه به معرفی برخی از بهترین کیف پول رمزارزها می‌پردازیم:

    1. Exodus

    Exodus یک کیف پول مخصوص موبایل و دسکتاپ است که قابلیت جابه‌جایی بیش از 100 رمز ارز را به طور همزمان دارد. استفاده از این کیف پول بیشتر برای مبتدیان توصیه می‌شود.

    1. لجر نانو ایکس

    یکی از مورد اعتمادترین کیف پول‌های دیجیتال لجر نانو ایکس سخت‌افزاری است. با توجه به امنیتی که تاکنون از خود نشان داده و فضای ذخیره‌سازی آفلاینی که دارد، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. به عنوان یک کیف پول، می‌توانید آن را با استفاده از USB یا بلوتوث به دستگاه خود متصل کنید. پس از اتصال، می‌توانید رمزنگاری خود را هر زمان که بخواهید و در هر کجا که هستید خریداری یا مدیریت کنید.

    1. الکتروم

    یکی از کیف پول‌های اصلی بیت کوین الکتروم است. این کیف پول در سال 2011 راه‌اندازی و ایجاد شد. الکتروم یک منبع باز است و به کاربران خود اجازه می‌دهد تا کارمزد تراکنش های سفارشی را تعیین کنند.

    درباره کتاب ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز چه می‌دانید؟

    آکادمی مدرسان پیشتاز برای کمک به افرادی که زمان کافی برای شرکت در دوره ارز دیجیتال را ندارند، کتاب راهنمای ارزهای دیجیتال را تدوین کرده است. این کتاب کلید دسترسی شما به مجموعه‌ای بزرگ از اطلاعات مورد نیاز برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال است.

     این کتاب حاصل تجربیات یک استاد ماهر است که تجربه 10 ساله فعالیت خود را در قالب کتاب در اختیار افراد علاقه‌مند به حوزه ارزهای دیجیتال قرار می‌دهد. کتاب ارز دیجیتال مخصوص افرادیست که دوست دارند همه نکات را به صورت گام به گام و به تفصیل آموزش ببینند و آگاهانه وارد انی حوزه شوند. نحوه نوشتار کتاب ارز دیجیتال به گونه‌ایست که برای افراد مبتدی، مدرسان، دانشجویان، کارآفرینان و مدیران بازاریابی مناسب است.

    04 3 - بهترین دوره ارز دیجیتال را با مدرسان پیشتاز بگذرانید -

    در کتاب ارز دیجیتال به مباحث زیر پرداخته می‌شود:

    • بیت کوین چیست و چگونه می‌توان آن را استخراج کرد؟
    • آشنایی با پروتکل و فناوری بلاک‌چین
    • آشنایی با انواع کیف پول
    • آشنایی با روش‌های تحلیل تکنیکال
    • آشنایی با پلتفرم‌های ترید
    • شناخت سایر ارزهای دیجیتال
    • شناخت و چگونگی مدیریت ریسک

    جهت دریافت کتاب ارز دیجیتال روی لینک کلیک کنید.

    کمی درباره آموزش برنامه نویسی بدانید

    برنامه‌نویسی هم یکی دیگر از شاخه‌های مهم و البته فوق‌العاده کاربردی در دنیای فناوری اطلاعات است. برنامه‌نویس کسی است که می‌تواند تحول اساسی در کسب‌وکارهای سنتی ایجاد کند. همه ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که نشانه‌های اینترنت و آنلاین شدن در گوشه گوشه آن به چشم می‌خورد. به همین دلیل هم ورود به مشاغل وابسته به اینترنت و فناوری اطلاعات می‌تواند برای افراد علاقه‌مند حسابی درآمدزایی کند.

    برنامه‌نویسی یکی از مشاغل مهم، کاربردی و البته پر تقاضا است. این برنامه‌نویس است که می‌تواند با ایجاد و راه‌اندازی کسب‌وکارهای آنلاین موقعیت‌های شغلی زیادی را برای سایر افراد جامعه فراهم کند. اگر شما هم جز چنین افرادی هستید و دوست دارید که به عنوان یک برنامه‌نویس حرفه‌ای در شرکت‌های معتبر و شناخته شده مشغول به کار شوید، می‌توانید در بهترین دوره آموزش برنامه نویسی شرکت کنید.

    8 نکته که قبل از شروع برنامه نویسی باید بدانید

    همه کسانی که شروع به کدنویسی کردند تقریباً در همان جایگاهی بودند که اکنون شما به عنوان یک فرد مبتدی هستید. می‌تواند بسیار ناامید کننده باشد. بسیاری از مردم زمانی که شروع به آموزش کدنویسی می‌کنند، تسلیم می‌شوند. برنامه‌نویسی جز مشاغلی است که گاهی می‌تواند طاقت‌فرسا و گاهی هم قابل تحمل باشد. قبل از آنکه بخواهید در بهترین دوره آموزش برنامه نویسی شرکت کنید، قصد داریم شما را با 8 نکته مهم درباره این حرفه آشنا کنیم.

    باید همه موارد را به صورت عملی کد بنویسید

    برای آنکه یک برنامه‌نویس حرفه‌ای شوید باید مداوم کار کنید. حفظ کردن مباحث در برنامه‌نویسی مهم نیست. تنها راه برای بهتر شدن در برنامه نویسی، کدنویسی واقعی است. شما باید مداوم کد بنویسید تا اشتباهات خود را کشف کنید.

    تقلب از گوگل کاملا قابل قبول است

    درست است که باید کد منحصربه فرد خودتان را بنویسید، اما گاهی اوقات هم پیش می‌آید که شما برای رسیدن به نتیجه دلخواه از گوگل کمک بگیرید. بسیاری از برنامه‌نویسان حرفه‌ای در مواقعی که نتوانند مشکلی را برطرف کنند از گوگل استفاده می‌کنند. به این ترتیب، در زمان تلاش برای رفع مشکل خود به میزان قابل توجهی در زمان صرفه‌جویی خواهید کرد.

    اجازه ندهید که خطاها روی هم انباشته شوند

    یکی از بدترین استراتژی‌هایی که یک برنامه‌نویس می‌تواند به کار بگیرد این است که خطاهای کدنویسی مربوط به یک پروژه را نادیده بگیرد. حقیقت این است که مشکلات روی هم جمع می‌شوند و مقابله با آنها دشوار خواهد شد، زیرا نمی‌دانید مشکل کجاست. پس خطاها را تک به تک برطرف کنید تا بعدا مجبور نشوید ساعت‌ها برای رفع مشکلات کدنویسی زمان بگذارید.

    یادگیری به تنهایی بسیار سخت است

    تجربیات افراد متعدد نشان داده و ثابت کرده یادگیری برنامه‌نویسی به تنهایی فوق‌العاده سخت خواهد بود. این انتخاب چندان بد نیست، اما بسیار وقت‌گیر است. یعنی پروسه یادگیری کل فرآیند برنامه‌نویسی به طور معمول زمان‌بر است. دانش‌پذیران نیاز دارند تا به استاد ماهر و حرفه‌ای دسترسی داشته باشند تا بتوانند همه مراحل را با تمرین و تکرار آموزش ببینند. به همین دلیل هم شرکت در دوره پیشرفته آموزش برنامه نویسی به افراد علاقه‌مند کمک می‌کند تا فرآیند یادگیری را به راحتی طی کنند.

    احساسات خود رها کنید

    در مسیر کدنویسی ممکن است که بارها و بارها خطا کنید و با اشتباهات زیادی هم روبه‌رو شوید. وقتی اشتباه کردن بخشی از فرآیند است و ممکن است مباحث زیادی را هم در همین اشتباهات یاد بگیرید، پس اصلا جای ناراحتی و نگرانی وجود ندارد. زیرا در این صورت تنها زمان را از دست می‌دهید.

    شما به 5 مانیتور نیاز ندارید

    برای شروع کدنویسی همان یک رایانه‌ای که در دست دارید، کافی است. پیشنهاد می‌کنیم پول‌تان را برای چیزی که به آن نیاز ندارید، هدر ندهید. هرگز برای برنامه‌نویس شدن به یک مانیتور عجیب و غریب نیاز ندارید. کافیست که مهارت‌های خود را افزایش دهید.

    تلاش برای درک همه چیز یک دلیل نا شناخته است

    در ابتدا، شما پر از انرژی هستید. به همین دلیل هم هر مشکلی که با آن روبه‌رو می‌شوید را دنبال می‌کنید و در صدد درک آن هستید. فناوری اطلاعات دنیای پیچیده‌ای است و مباحث زیادی در این حوزه وجود دارد که باید یاد بگیرید. هرگز قرار نیست همه چیز را درباره برنامه‌نویسی بدانید.

    05 1 - بهترین دوره ارز دیجیتال را با مدرسان پیشتاز بگذرانید -

    تغییر کد بخش بزرگی از فرآیند است

    این کتاب نیست که وقتی کدی را نوشتید، پس از انتشار قابل تغییر نباشد. اگر پس از انتشار هم با مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید آن را تغییر دهید.

    این موارد تنها بخشی از حقایق برنامه‌نویسی است که ما به آن‌ها اشاره کردیم. اگر از علاقه‌مندان به این حرفه مهم و کاربردی هستید، جهت شرکت در دوره آموزش برنامه نویسی روی لینک کلیک کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.