شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی انواع گاز و فر داتیس و خرید راحت و ارزان از نمایندگی
    25 آبان 1400 - 18:33
    شناسه : 190418
    0

    برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را در مورد فر و گاز داشته باشید، باید نکاتی را در این مورد بدانید. ما در این مطلب به ویژگی‌های انواع گاز و فر داتیس اشاره می‌کنیم و همچنین مزایای آنها را نسبت به یک دیگر بررسی می‌کنیم. اگر مایل به انتخاب مناسب‌ترین اجاق گاز هستید، تا انتها با سازه کالا همراه شوید.

    پ
    پ

    استفاده از اجاق گازهای رومیزی یا توکار روز به روز افزایش می‌یابد و علت آن هم چیزی جز سهولت در استفاده، زیبایی و طراحی مدرن و اشغال فضای کم نیست. یک گاز رومیزی مناسب می‌تواند دکوراسیون آشپزخانه شما را بهبود بخشیده و کارایی مد نظر شما در این بخش را تامین کند. اما یک مزیت گاز مبله نسبت به اجاق گاز رومیزی، این است که گاز مبله از فر برخوردار است و گاز توکار نمی‌تواند این را جبران کند. اگر مایلید پیتزا، لازانیا، کیک خانگی و انواع کلوچه را خودتان در منزل بپزید، به یک فر نیز احتیاج دارید. گاز داتیس از بهترین انواع اجاق گاز است که می‌تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند.

    برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را در مورد فر و گاز داشته باشید، باید نکاتی را در این مورد بدانید. ما در این مطلب به ویژگی‌های انواع گاز و فر داتیس اشاره می‌کنیم و همچنین مزایای آنها را نسبت به یک دیگر بررسی می‌کنیم. اگر مایل به انتخاب مناسب‌ترین اجاق گاز هستید، تا انتها با سازه کالا همراه شوید.

    01 - معرفی انواع گاز و فر داتیس و خرید راحت و ارزان از نمایندگی -

    چرا وجود گاز و فر داتیس ضروری است؟

    شاید با خودتان فکر کنید که تنها با داشتن یک گاز رومیزی می‌توانید نیازهای خود را رفع کنید و نیازی به داشتن همزمان گاز و فر نیست. اما باید توجه داشته باشید که حرارت دهی این دو دستگاه با یک دیگر متفاوت است و برای پخت بعضی غذاها لازم است از فر استفاده کنید. اجاق گز شعله در کف قرار دارند و طبعا حرارت از پایین به غذا می‌رسد؛ بنابراین ممکن است باعث سوخته شدن غذای مورد نظر شود. از این رو برای پخت بافت‌های حساسی مثل کیک یا غذاهای خاص باید حرارت با استفاده از فر به صورت جامع پخش شود.

    البته می‌توان از فر گاز یا اجاق گاز مبله نیز استفاده کرد تا هر دو نیاز را رفع کرد. گاز داتیس قابلیت این را دارد که با ارائه امکانات منحصر به فرد خود هر نوع غذایی را برای شما پخت کند. علاوه بر این شما می‌توانید گاز و فر داتیس را به صورت جداگانه یا به صورت فرگاز تهیه کنید و مدل‌های متنوعی را برای انتخاب در اختیار دارید.

    انواع فر داتیس

    برای پخت غذا با فر داتیس، انتخاب‌های زیادی دارید. برای انتخاب مدل مناسب فر باید انواع فرها را بشناسیم و آنها را با فضای آشپزخانه مطابقت دهیم.

    اجاق گاز مبله

    اجاق گاز مبله یا همان ایستاده که اولین مدل اجاق گاز محسوب می‌شوند، هنوز نیز از محبوب‌ترین مدل‌های اجاق گاز هستند. این نوع اجاق گازها هم به عنوان گاز عمل می‌کنند و هم فر هستند. البته امکانات و کیفیت فر این اجاق‌ها معمولاً از فرهای توکار یا روکار که جدا هستند کمتر اما قابل قبول است. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید از فر این اجاق گازها استفاده کنید، باید یک گاز با کیفیت بخرید که ما گاز داتیس را پیشنهاد می‌کنیم.

    می‌توان گفت که تنها نکته منفی این گازها نسبت به گاز رومیزی و فر توکار، جاگیر بودن آن است. همچنین ممکن است برخی ظاهر این گازها را تکراری و قدیمی‌تر از گاز توکار بدانند.

    02 - معرفی انواع گاز و فر داتیس و خرید راحت و ارزان از نمایندگی -

    فر توکار

    مدرن‌ترین نوع فر، فر توکار است که در اغلب آشپزخانه‌های سینمایی و ژورنالی دیده می‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید حرفه‌ای‌تر به نظر برسید بهتر است از این فرها استفاده کنید. مزیت این فرها نسبت به اجاق گاز مبله این است که با استفاده از آنها از امکانات بیشتری برخوردار خواهید بود و به دلیل توکار بودن فضای کمی اشغال می‌کنند. بنابراین اگر مایلید آشپزخانه‌ی مدرنی داشته باشید و اتصالات برق مناسب دارید، می‌توانید فر داتیس را مد نظر قرار دهید. شایسته ذکر است که در کنار این نوع فرها باید از گاز رومیزی جداگانه نیز استفاده کنید.

    فر داتیس امروزه از ویژگی‌ها و مزایای جدیدی مثل  انواع کباب پز، جوجه گردان، سیستم‌های پخت متنوع و … بهره می‌برند. علاوه بر این انواع فرهای برقی، گازی و ترکیبی وجود دارند که می‌توانند از انرژی مد نظر شما برای پخت غذا استفاده کنند.

    فر روکار

    فر روکار از نظر کارایی و کیفیت فرق چندانی با فر توکار ندارند. تنها تفاوت آنها نحوه نصب است که فر روکار روی کابینت قرار می‌گیرد و البته فضای بیشتری اشغال می‌کند. شاید بگویید که این فر با اجاق گاز مبله تفاوتی ندارد؛ اما باید گفت که این فرها مثل ماکرویو قابل حمل هستند  و کاربری آسان‌تری دارند. همچنین اجاق گاز مبله ای بسیار سنگین است و طرح‌های متنوعی ندارد که باعث می‌شود ارزش خرید کمتری داشته باشد.

    03 - معرفی انواع گاز و فر داتیس و خرید راحت و ارزان از نمایندگی -

    چرا باید گاز داتیس بخریم؟

    امروزه کسی نیست که از اهمیت اجاق گاز در آشپزخانه مطلع نباشد. گاز داتیس با به روز‌ترین امکانات و تکنولوژی‌های پیشرفته، یکی از بهترین برندها میان انواع اجاق گاز است. گاز داتیس در فاکتورهایی مثل تعداد شعله، تایمر، امنیت، ثبات رنگ، دوام و کیفیت بسیار ایده آل است و اگر آن را در کنار یک فر داتیس استفاده کنید قطعاً از نظر دکوراسیون و کارایی چند سطح از سایر آشپزخانه‌ها بالاتر خواهید بود. البته می‌توانید این دو ابزار را با هم و در قالب یک اجاق گاز مبله به کار بگیرید.

    اجاق گاز داتیس در انواع مبله، رومیزی، روکار و توکار ارائه می‌شود و هر کدام از این مدل‌ها در جنس‌های مختلف تولید می‌شوند تا شما عزیزان بتوانید خرید راحت‌تری داشته باشید.

    گاز و فر داتیس را از کجا خریداری کنیم؟

    امیدواریم تا اینجا با مطالعه نکات ذکر شده توانسته باشید تردید را در مورد خرید گاز و فر داتیس از بین ببرید. برای خرید آسان و مطمئن فر و گاز داتیس می‌توانید مدل مد نظرتان را به صورت آنلاین در سایت فروشگاه لوازم خانگی سازه کالا    sazehkala.com بررسی کنید و حتی سفارش دهید. سازه کالا نمایندگی رسمی محصولات داتیس و اخوان می‌باشد و باکیفیت‌ترین خدمات پس از فروش را ارائه می‌کند. همچنین می‌توانید از طریق شماره تماس سازه کالا (44032123021 یا 09374954675) مشاوره رایگان کسب کنید یا شخصاً به فروشگاه لوازم خانگی سازه کالا به آدرس (تهران، فلکه دوم صادقیه، آیت الله کاشانی، نرسیده به خیابان مهران، ساختمان مهر، پلاک 91 واحد 2) مراجعه نمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.