پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بازگشایی مدارس گیلان از اول آذر با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا
    29 آبان 1400 - 11:24
    شناسه : 190541
    0

    مدارس مقاطع ابتدایی و دوره اول متوسطه گیلان با اجازه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا از اول آذر بازگشایی می‌شوند.

    پ
    پ

    کرونا 2 - بازگشایی مدارس گیلان از اول آذر با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا -

    به گزارش «بامردم» به نقل از صداوسیما؛ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت : مرجع اصلی تصمیم گیری در بازگشایی مدارس استان، ستاد ملی کرونا است و وزارت آموزش و پرورش هم باید این تصمیم را اجرا کند و هیچ گونه اقدامی خارج از این مصوبات پذیرفته نیست.

    محمد رحمتی با اشاره به واکسیناسیون صددرصدی دز نخست دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان، افزود: نوبت دوم واکسیناسیون دانش آموزان متوسطه در گیلان به ۷۳ درصد رسیده که امیدواریم هرچه زودتر این مرحله هم تکمیل شود.

    وی با اشاره به بازگشایی مدارس مقاطع ابتدایی و دوره اول متوسطه از اول آذر با تصویب ستاد ملی کرونا ، اضافه کرد: شورای سلامت مدرسه پس از اجرای دستوالعمل‌های بهداشتی ، درخواست بازگشایی را در سامانه LTMS ثبت کرده که پس از تأیید رعایت استاندارد‌ها در ادارات آموزش و پرورش، مجوز بازگشایی صادر خواهد شد.

    مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت : خوشبختانه با همت معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، تاکنون بیشتر معلمان مدارس دولتی و غیر دولتی ۲ دز واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.