شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لغو ممنوعیت تردد شبانه از امشب
    30 آبان 1400 - 0:03
    شناسه : 190555
    0

    سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی از لغو ممنوعیت تردد شبانه از امشب (شنبه ۲۹ آبان ماه) خبر داد.

    پ
    پ

    شبانه - لغو ممنوعیت تردد شبانه از امشب - تردد شبانه

    به گزارش «بامردم» به نقل از تسنیم؛ سردا هادیانفر در یک گفت وگوی تلویزیونی با اعلام این خبر افزود: با توجه به دستور رئیس جمهوری از امشب (شنبه ۲۹ آبان) تردد شبانه آزاد است و تمام شهرهای کشور دیگر مشمول جریمه نمی‌شود.

    به گزارش ایرنا، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی امروز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از روحیه بسیجی دست اندرکاران مقابله با بیماری کرونا، اظهارداشت: کادر بهداشت و درمان و همه دست اندرکاران با روحیه جهادی و بسیجی در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا مشغول ایثار و فداکاری هستند و با حفظ و تقویت این روحیه می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

    رییس جمهوری افزود: دغدغه و اولویت اصلی دولت، صیانت از جان مردم است و این مسیر را تا رسیدن به شرایط مطلوب با قوت ادامه خواهیم داد.

    آیت‌الله رییسی جدیت در کنترل رفت و آمد از طریق مرزهای کشور را حائز اهمیت خواند و گفت: وزارت کشور و وزارت بهداشت و درمان وظیفه دارند با حساسیت و جدیت، تردد افراد از مرزها را کنترل کنند.

    رییس جمهوری با تأکید بر تداوم اعمال کنترل های هوشمند و تاثیر آن در کنترل بیماری کرونا، گفت: به هر میزان که ابعاد و حجم کنترل‌های هوشمند افزایش می‌یابد، می‌توان محدودیت‌های غیرهوشمند را کاهش داد.

    آیت الله رییسی تأکید کرد: با توجه به واکسیناسیون عمومی، ممنوعیت تردد شبانه در شهرها لغو شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.