جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فعالیت حضوری مدارس تمام وقت نیست/ حضور نیافتن غیبت محسوب می شود
    30 آبان 1400 - 21:36
    شناسه : 190600
    0

    کمرئی گفت: حضور دانش آموزان در مدارس در روزهایی که برای آنها مکلف شده است، اجباری است.

    پ
    پ

    - فعالیت حضوری مدارس تمام وقت نیست/ حضور نیافتن غیبت محسوب می شود -

    به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کمرئی معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس گفت: فردا سومین مرحله از بازگشایی مدارس جهت فعالیت های حضوری است و تمام دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول با رعایت شدید شیوه نامه‌های بهداشتی راهی مدارس خواهند شد.

    معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: دانش آموزان برای حضور در کلاس های درسی گروه بندی می شوند تا فاصله گذاری اجتماعی به بهترین شکل ممکن رعایت شود، البته تمام مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه از فردا فعالیت حضوری خود را آغاز نمی‌کنند اما بازگشایی این مدارس از فردا آغاز خواهد شد و رفته رفته شاهد بازگشایی تمام مدارس طی روز های آینده خواهیم بود.

    او ادامه داد: تمام مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه را مکلف کرده ایم که چند روز پیش از بازگشایی حتما به خانواده ها زمان دقیق بازگشایی را اطلاع رسانی کنند.

    کمرئی افزود: فعالیت های حضوری مدارس تمام وقت نیست و دانش آموزان طبق برنامه ریزی مدرسه مربوطه به صورت محدود در کلاس درس حضور پیدا می‌کنند، این روند احتمالا به صورت یک روز در میان خواهد بود.

    او گفت: حضور دانش آموزان در مدارس در روزهایی که برای آنها مکلف شده است، اجباری است و عدم حضور در این روزها به منزله غیبت آنها محسوب می شود.

    معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت بوفه ها بیان کرد: تمام بوفه ها و آبخوری مدارس تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود و دانش آموزان از منزل برای خود تغذیه تهیه کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.