×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دستیاران تخصصی پزشکی - حق الزحمه دستیاران تخصصی پزشکی افزایش می یابد + جزئیات -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، ابوالفضل باقری فرد، درباره اولین اصلاحات در ساختار دستیاری کشور، بیان کرد: در آغاز کار وزارت بهداشت در دولت جدید قول دادیم که بعد از سال‌ها به وضعیت دستیاران تخصصی رسیدگی کنیم که با دستور مقام عالی وزارت، بسیج معاونت‌های تابعه و انجام اقدامات کارشناسی، به عنوان اولین گام، حق الزحمه دستیاران تخصصی افزایش می‌یابد.

وی افزود: براین اساس، حق الزحمه دستیاران مجرد، ۶۰ میلیون ریال و دستیاران متاهل نیز ۸۰ میلیون ریال خواهد بود و اعتبار این افزایش نیز از محل درآمد اختصاصی بیمارستان‌های آموزشی کشور بوده که دستیاران محترم نقش مهمی در حصول آن ایفا می‌کنند.

باقری فرد در ادامه خاطرنشان کرد: بدیهی است طبق دستورالعمل پرداخت مبتنی بر عملکرد پزشکان، کارانه نیز به این عزیزان تعلق خواهد گرفت.

وی گفت: پر واضح است که این اقدام پایان راه نبوده و سایر تمهیدات و تسهیلات در جهت اصلاح ساختار و کیفیت آموزش دستیاری کشور در حال انجام است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: تاریخ آزمون دستیاری نیز به زودی اعلام می‌شود. با توجه به مشکلات قانونی گذشته و تعویق امتحانات قبلی به دلیل بیماری کرونا، به منظور تعیین و تثبیت تاریخ امتحان دستیاری، مراحل کارشناسی و هماهنگی با مراجع ذی ربط انجام شده و به زودی تاریخ برگزاری ازمون اعلام خواهد شد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.