جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معیار های انتخاب یک هدیه شب یلدایی
    04 آذر 1400 - 10:21
    شناسه : 190698
    1

    به واسطه وجود ویروس کرونا و سخت بودن دسترسی افراد جامعه به فروشگاه ها،تصمیم گرفتیم تا به خرید هدایای شما برای این شب به خصوص کمک کنیم تا با شرایط منحصر به فرد و عالی بتوانید خریدی ارزنده و راحت بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه ها داشته باشید.

    پ
    پ

    از گذشته تا به امروز ما ایرانی ها بر اساس فرهنگ و رسومی که از گذشتگان برای ما به جا گذاشته شده است اعیاد و مناسبت هایی را جشن می گیریم و برای ما بسیار حائز اهمیت و محترم است. یکی از این مناسبت ها طولانی ترین شب سال یعنی شب یلداست و به واسطه ی اینکه این مناسبت در سال فقط یکبار اتفاق می افتد همیشه برای این شب خاص تدارک های مفصلی ترتیب داده میشود.این تدارک هایی که دیده میشود شامل خرید آجیل،خرید شرینی،خرید میوه های متنوع و خرید هدیه هایی میباشد که افراد خانواده برای شاد کردن یکدیگر در این شب تهیه میکنند.

    یلدای خاص:

    شب یلدای امسال برای مردمی با فرهنگ غنی ایران به دلیل شرایط خاص حاکم بر جامعه که با آن دست و پنجه نرم میکنند کمی متفاوت است که این شرایط شاید مقداری آنها را دچار مشکل کنند.این شرایط خاص که شامل وجود ویروس و پاندمی کرونا و در کنار آن شرایط سخت اقتصادی که در کشور حاکم است شرایط را برای مردم عزیزمان سخت و سخت تر کرده است.ما به این مشکلات و شرایط سخت و دشوار عالم و آگاه هستیم و در این مطلب سعی داریم تا کمی شما را در مسیر و برگزاری این شب به خصوص همراهی و کمک کنیم.

    - معیار های انتخاب یک هدیه شب یلدایی -

    کمک به یلدای خاص:

    به واسطه وجود ویروس کرونا و سخت بودن دسترسی افراد جامعه به فروشگاه ها،تصمیم گرفتیم تا به خرید هدایای شما برای این شب به خصوص کمک کنیم تا با شرایط منحصر به فرد و عالی بتوانید خریدی ارزنده و راحت بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه ها داشته باشید.

    هدیه برای یلدا:

    برای تهیه هدیه مناسب باید تمامی جوانب خرید آن را مورد بررسی قرار دهیم و این را هم در نظر بگیریم خرید ما با سهولت کامل و با بالاترین کیفیت ممکن به همراه توجیه اقتصادی باشد که رضایت ما را جلب کند. برای خرید همچین هدیه ای که تمامی خصوصیات خرید خوب و به صرفه را به همراه داشته باشد باید مجموعه یا فروشگاهی را انتخاب کنیم که اعتبار و سابقه و محصول آن برای ما روشن باشد. در دنیای امروزی که خرید های حضوری از فروشگاه ها جای خود را به خرید های اینترنتی داده اند، بعضا دیده میشود کاربران و مشتریان فروشگاه های اینترنتی از خرید خود رضایتمندی کامل را دارند اما ما برای اینکه شما از خرید خود رضایت کامل داشته باشید سعی داریم تمام جوانب یک خرید خوب و به صرفه را برای شما مورد بررسی قرار دهیم تا شما را در مسیر تهیه یک هدیه مناسب همراهی کنیم.

    توصیه ی ما برای خرید شما انتخاب مجموعه و فروشگاهی است که جانب مشتری را در نظر بگیرد و بسته به نیاز مشتری بتواند تمامی نیازهایی که کاربر و مشتری خود دارد را مرتفع کند و خود را در مسیری قرار دهد که با ارائه محصول خوب و با کیفیت و خدماتی که مشتری قبل و بعد از خرید نیاز دارد، بتواند تمامی آنچه مشتری خود نیاز دارد را فراهم کند و در این امر بکوشد که مشتری خود را از خریدی که انجام داده است خشنود و رضایتمند کند.

    انتخاب هدیه مناسب:

    با توجه به نیاز روز جامعه و با در نظر گرفتن شرایط رشد و پیشرفت تکنولوژی ما میتوانیم با انتخاب هدیه ای که بتواند نیاز روزمره ما را برطرف کند، اطرافیان و عزیزانمان را در این شب بسیار زیبا خوشحال کنیم.

    مجموعه ی آرتین گیفت با علم بر این که مشتریان خود چه نیاز هایی را دنبال میکنند،برای این شب به خصوص محصولاتی را فراهم و آماده کرده است که بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد که میتوانیم این محصولات را یک به یک باهم بررسی کنیم.

    فلش مموری تبلیغاتی آرتین گیفت:

    همانطور که قبلا گفتیم با توجه به پیشرفت تکنولوژی و با دیجیتالی شدن زندگی افراد جامعه،نیاز های اجتماعی هم تبدیل به نیاز دیجیتالی شده است.یکی از وسایل دیجیتالی که در میان مردم بسیار جا باز کرده است و بسیاری از نیاز های افراد را برطرف میکند،فلش مموری ها هستند که افراد مختلف بسته به نیاز خود اطلاعات یا فایل های شخصی و مهم خود را در آن نگهداری میکنند.

    فلش مموری ها با توجه به ابعاد و اندازه و دسترسی بسیار آسان آنها میتوانند هدیه ی با صرفه و کاربردی برای عزیزانمان باشند و از این رو مجموعه ی آرتین گیفت فلش مموری هایی با طرح های خاص و متنوع برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته است که شما میتوانید با هر سلیقه ای از این محصولات بهره ببرید.

    2 2 - معیار های انتخاب یک هدیه شب یلدایی -

    پاور بانک های تبلیغاتی آرتین گیفت:

    امروزه به دلیل اینکه بسیاری از کسب و کار ها بصورت دیجیتال و آنلاین در حال انجام است و همچنین با در نظر گرفتن اینکه شبکه های اجتماعی بسیار رونق پیدا کرده اند و به نوعی تمام اقشار جامعه را درگیر و مخاطب خود قرار داده اند، بدیهی است که باتری های موبایل در طول روز کفاف نیاز مردم را نخواهد داد.

    از همین رو با توجه به این نیازی که در میان مردم حس میشد،شرکت ها و کمپانی ها پاور بانک ها را در میان مردم جا انداختند تا این نیاز مهم و اساسی بدون نیاز دسترسی به برق رفع شود.

    مجموعه ی آرتین گیفت هم با توجه به اینکه همیشه نیاز اقشار جامعه را در راس کار خود قرار میدهد و محصولات خود را با در نظر گرفتن این موضوع ارائه میدهد، برای شب یلدا پاور بانک های تبلیغاتی زیبا، متنوع و کارآمد را در معرض ارائه قرار داده است که شما بتوانید محصولی با کیفیت و زیبا را برای عزیزان خود تهیه کنید.

    اسپیکر های تبلیغاتی آرتین گیفت:

    با توجه به اینکه امروزه سیستم های صوتی نسبت به گذشته تغییرات بسیار چشمگیر و اساسی داشته اند که یکی از مهمترین این تغییرات، بلوتوثی شدن اسپیکرها می باشد که این ویژگی باعث قابل حمل بودن اسپیکرها و کارایی بیشتر انها میشود و این خصوصیت بسیار خوب موجب مسافرتی شدن اسپیکرها هم میشود که این کارایی یکی از مهمترین خصوصیت ویژه ی این محصول جذاب میباشد.

    مجموعه ی آرتین گیفت برای شب یلدا اسپیکرهای تبلیغاتی خاص، متنوع، تبلیغاتی و مناسب برای هدیه به دوستان و نزدیکان برای مشتریان خود در نظر گرفته است تا در این حوزه هم این مجموعه بهترین محصولات با بالاترین کیفیت و توجیه اقتصادی و ارزان را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

    هدیه های آرتین در قالب تبلیغاتی:

    تمامی شرکت های بزرگ و صاحب برند در مناسبت های خاص برای مشتریان و پرسنل خود هدیه هایی را در نظر میگیرند تا هم برای مشتریان خود ارزش بسزایی را قائل باشند و هم ضمن تبریک مناسبت هدیه ای را به رسم یاد بود برای آنها در نظر گرفته باشند.اما جنبه ی مهمی که این صاحبان برند در نظر میگیرند جنبه ی تبلیغاتی این هدایا میباشد که با در نظر گرفتن ظاهر این هدایا و توجیه اقتصادی،آنها را تهیه میکنند.

    مجموعه ی آرتین گیفت با محصولات متنوعی که برای این روز بخصوص در نظر گرفته است انتخاب بسیار خوبی برای صاحبان شرکت ها و برندها میتواند باشد تا هدیه های تبلیغاتی خود را با توجیه اقتصادی و ظاهر بسیار زیبا و متنوع بتوانند تهیه کنند و خاطره خوبی از خرید خود داشته باشند.

    یک هدیه زیبا و به صرفه می تواند یادگاری باشد که همیشه در ذهن مشتری و پرسنل نقش ببندد و هم میتواند پیام تبلیغاتی بسیار تاثیرگذاری برای ذهن مخاطب باشد که ما شما را در این مسیر همراهی و همیاری میکنیم.

    4 - معیار های انتخاب یک هدیه شب یلدایی -

    یلدای آرتین:

    شما برای خریدی با این شرایط خاص و منحصر به فرد به راحتی میتوانید به مجموعه تخصصی آرتین اعتماد کنید و با مورد بررسی قرار دادن این مجموعه با قدمت و اصیل که همیشه برای جانب مشتری های خود ارزش و اهمیت فراوانی قائل شده است و در ارائه خدمات درست و به موقع در هنگام خرید و پس از خرید شما، با خیالی آسوده هدیه مدنظر خود را تهیه کنید.

    این مجموعه با در نظر گرفتن محصولات متنوع و متناسب با شب یلدا،برای مشتریان خود شرایطی را فراهم کرده است که بتوانند با با هر طرز فکر و سلیقه ای خریدی با سهولت و امنیت کامل داشته باشند با این توجه که شرایطی که در جامعه وجود دارد این را ایجاد میکند که مشتریان عزیز امکان خرید حضوری را ندارند و به همین منظور خدماتی در نظر گرفته شده است برای مشتریان که بتوانند با رضایت کامل خرید خود را انجام دهند.

    ما در مجموعه ی آرتین با رعایت کامل پروتکل های اجتماعی و در نظر گرفتن دغدغه های امروزه مشتریان در تهیه و تولید محصولات، به شما این اطمینان را میدهیم در فرایند تولید محصولات،از مرحله تهیه مواد اولیه و ساخت و تولید محصولات تا رساندن هریک از محصولات به دست مشتریان عزیز تمامی موارد بهداشتی رعایت و با استفاده از نیروهای متخصص در این حوزه تمامی این محصولات مورد بررسی و کنترل کیفی و بهداشتی قرار گرفته شده است تا بتوانیم نظر و رضایت شما مشتریان عزیز را جلب کنیم و دغدغه های شما را مرتفع سازیم.

    ما در این مجموعه با علم به اینکه مناسبت های تاریخی برای مردم و مشتریان بسیار حائز اهمیت است،به همین منظور برای این مناسبت بسته بندی هایی بسیار جذاب و متناسب با شب یلدا را برای مشتریان خود در نظر گرفتیم تا هدیه های خود را که برای دوستان یا افراد خانواده خود تهیه میکنند با بسته بندی متناسب و مرتبط در عین زیبایی و جذابیت تقدیم حضورتان کنیم که در فرآیند تهیه هدیه که شما مجموعه ی ما را انتخاب کردید تمامی نیاز های شما در این حوزه مورد توجه قرار گرفته شده باشد.

    و در آخرین مرحله چون یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان تحویل گرفتن به موقع محصولات است،این امکان فراهم شده است که با تعیین روز و وقت، مشتریان گرامی بتوانند متناسب با وقت خود زمان تحویل گرفتن محصول خریداری شده را تعیین کنند و همچنین مجموعه ی آرتین برای مشتریان خود شرایطی را فراهم کرده است که با سهولت و امنیت کامل کالای مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت در حوزه تهیه و ارسال محصولات ارائه کند.

    درباره آرتین:

    مجموعه ی آرتین گیفت این افتخار را دارد که با در نظر گرفتن شرایط جامعه و توجه به اقشار مختلف در جامعه همیشه آماده خدمت رسانی به مشتریان بوده و همیشه سعی داشته با ارائه محصولاتی با کیفیت همراه با توجیه اقتصادی نیاز تمامی مشتریان خود را در نظر گرفته باشد و تا به امروز سعی و کوشش در مسیری بوده است که رضایت مشتریان جلب شود.

    ما شما را در خرید های خود تنها نخواهیم گذاشت

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.