شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید جدیدترین مدل کفش‌های اسپرت پسرانه 2021
    09 آذر 1400 - 18:32
    شناسه : 190884
    0

    برخی از کفش ها را از روی استانداردهای کفش های برند ساخته و به اسم مشابه اصل در بازار به فروش می رسانند که قیمت آنها نسبت به انواع برند به مراتب ارزان تر است؛ این کفش ها نیز در صورت تامین راحتی پا می توانند به عنوان کفش مناسب برای استفاده روزمره به کار .گرفته شوند

    پ
    پ

    کفش‌ها اگر درست انتخاب نشوند و فقط از روی زیبایی و ظاهر اقدام به خرید کنید، بعداز مدتی استفاده به پاهایتان آسیب میرسانند و طولی نمیکشد که مجبور میشوید به خاطر درد زیاد پا و کمر راهی بیمارستان شوید. انتخاب کفش اسپرت مناسب به شما کمک میکند تا سالم‌تر زندگی کنید و در هنگام استفاده ازآن نهایت لذت را ببرید. حتما این جمله‌ی معروف را که پا به عنوان قلب دوم انسان است شنیده اید و میدانید که مراقبت از آن بسیار با اهمیت میباشد پس با انتخاب غلط موجب کوفتگی و ایجاد فشار به پا نشوید.

    11 10 - خرید جدیدترین مدل کفش‌های اسپرت پسرانه 2021 -

    خرید کتانی پسرانه

    از آنجایی که پسران بیشتر طول روز را در سر کار می گذارنند استفاده آنها از کفش روزمره مناسب و استاندارد از اهمیت زیادی برخوردار است. کتانی پسرانه نامناسب می تواند در دراز مدت به مهره ها و کمر آسیب برساند. کفش های برند عموما کیفیت خوبی برای استفاده روزمره دارند اما قیمت آنها به سبب برندشان مسلما بالاتر است. برخی از کفش ها را از روی استانداردهای کفش های برند ساخته و به اسم مشابه اصل در بازار به فروش می رسانند که قیمت آنها نسبت به انواع برند به مراتب ارزان تر است؛ این کفش ها نیز در صورت تامین راحتی پا می توانند به عنوان کفش مناسب برای استفاده روزمره به کار .گرفته شوند

    بهترین مدل‌های کفش اسپرت پسرانه

    در طی سال‌های اخیر مشاهده شده که کفش‌ها مهم ترین نقش را در تیپ ظاهری آقایان ایفا کرده‌اند و با تنوع بالایی که در مدل‌های مختلف کفش‌ها ارائه شده، انتخاب یک کفش مناسب وبا کیفیت دغدغه‌ی خوش پوشان شده است. کفش‌های اسپرت و ورزشی هم در طی همین سال‌ها جایگاه ویژه‌ای را در دنیای مدو فشن به دست آورده‌اند. در ادامه به بررسی و معرفی برترین کفش‌های اسپرت و ورزشی پسرانه میپردازیم:

    اسنیکرزهای سفید

    در سال‌های اخیر کفش‌های ورزشی و اسپرت طرفداران خیلی زیادی پیدا کردند و تنوع محصولی زیاد باعث شد تا انتخاب ها با سلیقه‌های متفاوت همراه باشد. کفش تمام سفید ورزشی که به نام اسنیکرز معروف است به اندازه‌ی یک کفش رسمی شیک و زیبا میباشد. کفش‌های تمام سفید در قرن 20 بود که برای اولین بار با مدل کلاسیک چاک تیلور وارد دنیای مدو فشن شد که بعد از آن برندهای مختلف تولید کننده کفش به دنبال تقلید از این نوع سبک کار شدند و همین امر باعث شد که امروزه تنوع بالایی را در کفش‌های سفید ورزشی شاهد هستیم. اما سوالی که پیش میاید این است که این کفش‌ها با چجور شلواری ست میشوند؟ برای جواب به این سوال باید بگوییم که معمولا کفش‌های تمام سفید اسپرت و ورزشی با شلوارهای جین و کتان ست میشوند و یک تیپ اسپرت را به وجود میاورند پس این تیپ در محیط‌های کاری که اغلب رسمی هستند اصلا مناسب نیست و توصیه نمیشود. پوشیدن کفش‌ اسپرت و ورزشی با کت و شلوار هم اصلا مناسب نیست و اکیدا توصیه نمیشود.پ

    22 8 - خرید جدیدترین مدل کفش‌های اسپرت پسرانه 2021 -

    کفش‌های اسپرت و ورزشی فشن رانر

    این مدل کفش‌ها بسیار سبک هستند و پاها به راحتی میتوانند درون این کفش‌ها نفس بکشند. راحتی این نوع کفش‌ها با هیچ کفش دیگری قابل مقایسه نیست. اگرچه تمام هدف تولیدکننده این کفش افزایش راحتی و سهولت در عملکرد آن بوده ولی این به این معنا نیست که از زیبایی و جذابیت بی بهره هستند. مدل‌های جدید کفش رانینگ اغلب بسیار زیبا میباشند و برای ایجاد یک استایل عالی میتوان آن را با شلوارهای بلندو کوتاه و کت‌های اسپرت ست کرد. برندهای آدیداس و نایک هم جزء برندهایی میباشند که کفش‌های اورجینال متعددی را با توجه به مد هرسال برای هر سبک و سلیقه‌ای تولید میکنند.

    کفش‌های اسپرت تمام مشکی

    یکی از وجه تمایزهای کفش‌های اسپرت تمام مشکی با کفش اسپرت تمام سفید، راحتی نگه داری و راحتی تمیز شوندگی آن است. کفش‌های اسپرت تمام سفید معمولا خیلی زود کثیف میشوندو زیبایی خودرا سریع از دست میدهند. کفش‌های اسپرت تمام مشکی معمولا با هرچیزی ست میشوند و در محافل مختلف حتی محل کارهم میتوان از این کفش استفاده نمود. (ولی توصیه میشود برای محل کار از کفش‌هایی که دارای توری و پارچه‌ای مانند هستند خودداری کرد و از کفش‌های مشکی ساق کوتاه جنس چرم استفاده کرد).

    33 7 - خرید جدیدترین مدل کفش‌های اسپرت پسرانه 2021 -

    کفش‌های اسپرت پسرانه بدون بند

    بزرگترین ویژگی که برای خرید کفش اسپرت باید در نظر گرفت، راحتی پا در کفش میباشد و هیچ کفشی هم به اندازه‌ی کفش‌های بدون بند راحت نیستند. برای اولین بار برند ونس درسال 1966 این مدل کفش را وارد دنیای مد کرد و از آن روز تا حالا تولیدکنندگان زیادی از این مدل کفش باتوجه به مد هرسال در سبک‌ها و طرح‌های مختلف تولید کرده و روانه بازار کرده‌اند. این کفش‌ها را هم در فصل‌های گرم وهم درفصل‌های سرد سال استفاده میکنند. در تابستان سعی کنید این کفش‌ها رابا شلوار کوتاه و در زمستان با شلوار بلند و یک کت اسپرت و یا چرم ست کنید. برای ست کردن راحت این مدل کفش‌ها بهتر است رنگ‌های مشکی، سرمه ای، بژ و خاکستری را برای خرید کفش انتخاب کنید.

    برای خرید کفش اسپرت پسرانه جدید و مدسال در هر سبک و طرح و رنگی کافیست تا از سایت شیک استایل بازدید کرده و خریدی راحت و مطمئن را تجربه نمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.