پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41354 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کلاهبردار ۱۲ هزار میلیارد تومانی در روسیه بازداشت شد
    11 آذر 1400 - 21:09
    شناسه : 190944
    0

    رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی از بازداشت کلاهبردار ۱۲ هزار میلیارد تومانی متواری شده خبر داد.

    پ
    پ

    سردار هادی شیرزاد - کلاهبردار ۱۲ هزار میلیارد تومانی در روسیه بازداشت شد -

    سردار هادی شیرزاد با اعلام خبر بازداشت کلاهبردار ۱۲ هزار میلیارد تومانی در کشور روسیه، در تشریح این خبر اظهار کرد: این متهم رئیس یک گروه ۱۵ تا ۱۶ نفره است که با تأسیس شرکت‌های جعلی داخلی و بین‌المللی از تجار، صرافان، واردکنندگان و صادرکنندگان کلاهبرداری می‌کردند.

    رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی افزود: بر اساس دستور مرجع قضائی مبنی بر صدور “اعلان قرمز” برای این متهمان، اقدامات پلیس بین‌الملل در این رابطه آغاز شد.

    وی تصریح کرد: شهریور ۹۹ ما درخواست صدور قرمز برای متهمان این پرونده را به “لیون” ارسال کردیم و بعد از سه ماه برای این متهمان اعلان قرمز صادر شد که اواخر سال ۹۹، دو، سه متهم این پرونده شناسایی و به کشور بازگردانده شدند.

    این مقام انتظامی ادامه داد: سردسته اصلی این باند در کشور روسیه شناسایی شد که از ما مدارک استرداد را درخواست کردند و با همکاری ویژه وزارت امور خارجه، مرجع قضائی کشورمان، سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو و مخصوصاً پلیس بین‌الملل مسکو، دادگاه روسیه سرانجام رأی به استرداد این متهم به کشور داد.

    به گفته شیرزاد، این پرونده شکات زیادی دارد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.