×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

فارکس چیست ؟ نحوه معامله در فارکس

 بازار ارز خارجی (با عنوان فارکس یا FX) بازار مبادله ارزهای خارجی است. فارکس بزرگترین بازار جهان است و معاملات انجام شده در آن بر همه چیز ، تأثیر می گذارد. در ساده ترین حالت ، معاملات فارکس شبیه به مبادله ارزی است که ممکن است در سفرهای خارجی انجام دهید: یک معامله گر یک ارز را خریداری می کند و ارز دیگری را می فروشد و نرخ ارز بر اساس عرضه و تقاضا دائما در نوسان است. ارزها در بازار ارز مبادله می شوند ، یک بازار جهانی که از دوشنبه تا جمعه 24 ساعته باز است. بازار فارکس بر خلاف بازار بورس که تایم مشخصی باز است به صورت 24 ساعت در حال نوسان است و ارزش پول کشور ها را مشخص می کند همچنین اخبار اقتصادی می توانند باعث تغییر روند ارز ها در فارکس شوند .

mihan - با فیبودا و میهن اینوست دیگر نیازی به ترید در فارکس نیست -

سرمایه مورد نیاز برای شروع فارکس

شما با هر سرمایه ای می توانید وارد بازار فارکس شوید و محدودیتی وجود ندارد ولی از آنجایی که هرکس به دنبال سود کردن در بازار های مالی یا فارکس است هیچ کس به ضرر آن فکر نمی کند و تصمیم می گیرد بدون دانش کافی وارد بازار شود بسیار از معامله گران قدیمی بازار های مالی می گویند برای اینکه بخواهید وارد بازار فارکس شوید باید سیستم معاملاتی خود را داشته باشید و به آن پایبند باشید و همچنین حداقل 6 تا 12 ماه در حساب دمو تمرین کنید . ولی بسیاری از افراد زمانی کافی برای این کار را ندارند در همین راستا پلتفرم فیبودا می تواند به شما کمک کند که بدون نیاز به دانش وارد بازار فارکس شوید ولی چگونه؟

mihaninvest.com - با فیبودا و میهن اینوست دیگر نیازی به ترید در فارکس نیست -

آموزش کپی ترید فیبودا کاملا رایگان در میهن اینوست

به گزارش با مردم، بنابر گفته سایت میهن اینوست ، فیبودا یک پلتفرم است که بهترین معامله گران در آن وجود دارند و شما بدون نیاز به پرداخت هزینه ای می توانید معاملات سایر معامله گران را برای خود کپی کنید . البته به همین سادگی نیست چرا که هزاران معامله گر در فیبودا وجود دارد و شما باید بهترین آن ها را انتخاب کنید . ما در میهن اینوست یک دوره آموزشی جامع و کاملا رایگان برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید با فیبودا آشنا شوید و از قابلیت کپی ترید فیبودا استفاده کنید.

یکی از جذابیت های فیبودا امکان ساخت حساب دمو و تست معامله گران است ، چرا که شما می توانید بدون هیچ سرمایه ای فیبودا را تست کنید البته پیشنهاد می شود حساب دمو را با موجودی دلخواه خود که درآینده تصمیم دارید شارژ کنید ایجاد کنید که سودی که ایجاد می شود منطقی باشد .

چرا فیبودا رایگان است؟ آیا مطمئن است؟

شاید از خود بپرسید درآمد فیبودا از کجا است؟ و چرا رایگان خدمات ارائه می کند؟ در ادامه برسی می کنیم اول بهتر است بگوییم که فیبودا هیچ سرمایه ای از شما دریافت نمی کند و تمام سرمایه شما در بروکر شما قرار دارد و فیبودا به بروکر فارکس شما متصل می شود تا معامله ، معامله گران را برای شما کپی کند .

درآمد فیبودا از سود معاملات شما است و اگر معامله ای سود نشود هیچ هزینه ای از شما نمی گیرد پس برای اینکه معاملات با سود بسته شود و درآمد خود را افزایش دهد همیشه بر معامله گران نظارت دارد تا آن هایی که باعث ضرر سرمایه گذاران می شود را حذف کند .

اگر سوالی در این رابطه دارید می توانید با مراجعه به صفحه آموزش کپی ترید فیبودا در سایت میهن اینوست سوال خود را بپرسید و در کم ترین زمان به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

منبع : mihaninvest.com

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.