×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

اگر قصد دارید برای ادامه تحصیل یا کار به کشور های آلمانی زبان مانند آلمان، اتریش، بلژیک، سوئیس مهاجرت کنید لازم است که مدارکتان را به زبان آلمانی ترجمه کنید در این شرایط به خدمات دارالترجمه آلمانی نیاز دارید.

دارالترجمه رسمی آلمانی در تهران

آلمان یکی از کشور هایی است که در سال های اخیر افراد زیادی را به دلایل مختلف از جمله تحصیل، راه اندازی کسب و کار و گردشگری به خود جذب میکند؛ بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور آلمان و سایر کشور های آلمانی زبان را دارید باید حتما مدارکتان به زبان آلمانی ترجمه شود چرا که در بسیاری از این کشور ها زبان آلمانی زبان اول یا دوم ملی است و ترجمه مدارک به زبان انگلیسی قابل قبول نیست.

معرفی انواع مدارک مورد نیاز برای ترجمه رسمی آلمانی

غالبا افراد برا تهیه مدارک مورد نیاز جهت اخذ انواع ویزا به دارالترجمه رسمی آلمانی مراجعه میکنند. نوع ویزای مورد نیاز شما و همچنین مدارکی که باید ترجمه رسمی آلمانی داشته باشند به هدف شما از مهاجرت به کشورهای آلمانی ‌زبان بستگی دارد. در ادامه مدارکی که برای تحصیل، کار و درمان در آلمان نیاز به ترجمه رسمی آلمانی دارد را معرفی میکینم.

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در آلمان

 اگر قصد تحصیل در کشور آلمان یا سایر کشور های آلمانی زبان را دارید لازم است مدارک تحصیلی خود را به دارالترجمه رسمی آلمانی در تهران تحویل دهید؛ بنابراین برای اخذ ویزای تحصیلی شما به ترجمه رسمی آلمانی مدارکی از جمله: ریزنمرات، مدرک دیپلم، مدرک کارشناسی، مدرک کارشناسی ارشد نیاز دارید.

image fa290798e97f5b132e35fc520362dbee5eec17b0 - ترجمه رسمی آلمانی -

مدارک مورد نیاز برای کار در آلمان

اگر قصد دریافت ویزای کاری دارید لازم است مدارکی مانند جواز کسب یا لیست پرداختی بیمه را به زبان آلمانی ترجمه کنید.

البته اسناد کاری برای مشاغل مختلف مانند کارمندان، کارفرمایان، تاجران، مهندسان، صاحبان مشاغل آزاد و بازنشستگان متفاوت است به همین منظور لازم است با مشاوران مربوطه در این زمینه مشورت کرده و لیست مدارک مورد نیاز تان را از سفارت آلمان بگیرید.

اگر قصد دارید در آلمان یا سایر کشورهای آلمانی زبان شرکتی را تاسیس کنید لازم است علاوه بر مدارک کاری خود مدارکی مانند مدارک هویتی (شناسنامه و کارت ملی) و یک برگه رسمی مانند قبض آب یا قبض برق که آدرس شما در آن آورده شده است برای ترجمه رسمی آلمانی به دارالترجمه آلمانی تهران تحویل دهید.

مدارک مورد نیاز جهت درمان در آلمان

آلمان از جمله کشورهایی است که در زمینه پزشکی پیشرفت های بسیار بزرگی داشته است و شما می توانید برای معالجه و درمان به این کشور سفر کنید. برای اخذ ویزای پزشکی باید شرح کاملی از بیماری و مراحلی که تاکنون گذرانده اید را به دارالترجمه رسمی آلمانی ارائه دهید تا آنها به صورت صحیح و شفاف مدارک شما را ترجمه کنند و به سفارت آلمان ارسال کنند تا بتوانید ویزای پزشکی برای سفر به این کشور را دریافت کنید.

دارالترجمه آلمانی شهر؛ موفق ترین دارالترجمه رسمی در تهران

دارالترجمه رسمی شهر یکی از معتبرترین دارالترجمه های رسمی در شهر تهران است که با کمک مترجمان رسمی و متخصص خدمات حرفه ای و با کیفیتی را به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه می دهد. اگر قصد مهاجرت به کشورهای آلمانی زبان را دارید و نیاز دارید که برخی از مدارکتان به زبان آلمانی ترجمه شود میتوانید به دارالترجمه رسمی شهر مراجعه کنید و مطمئن باشید که مدارک تان به صورت کاملا حرفه ای ترجمه شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

مزایای ترجمه مدارک در دارالترجمه آلمانی شهر

  • ترجمه آلمانی تمامی مدارک در دارالترجمه شهر توسط مترجمین رسمی و مورد تایید دادگستری، انجام می شود و خود مترجم صحت و کیفیت ترجمه را تأیید می کند.
  • بعد از ترجمه رسمی آلمانی مدارک و تایید آن، این مدارک جهت اخذ تایید نهایی به اداره فنی و وزارت امور خارجه ارسال می شود.
  • با استفاده از خدمات دارالترجمه شهر شما میتوانید بدون نیاز به مراجعه حضوری مدارک را توسط پیک معتبر دارالترجمه ارسال کنید و بعد از ترجمه نیز توسط همان پیک تحویل بگیرید.

image b4001315e0b61e32377ac2ca190a4a63749906ee - ترجمه رسمی آلمانی -

از جمله خدمات ارائه شده دارالترجمه رسمی آلمانی

  • تمامی اسناد و مدارک شما از فارسی به آلمانی و از آلمانی به فارسی در این دارالترجمه قابل ترجمه رسمی است.
  • در صورت نیاز، امکان اخذ تأیید دادگستری و وزارت امور خارجه ایران و همچنین تائید سفارت آلمان در تهران برای مدارک و متون ترجمه شده وجود دارد.
  • امکان ترجمه غیر رسمی آلمانی کلیه متون تخصصی، علمی، دانشگاهی، حقوقی، مدیریت، بازرگانی، فنی، قرارداد های تجاری. غیره وجود دارد.
  • برابر اصل نمودن مدارک و اسناد صادره از آلمان نزد سفارت این کشور در تهران
  • ترجمه آلمانی مکاتبات شخصی و تجاری
  • دارالترجمه رسمی آلمانی شهر برای همکاران و آژانس های مسافرتی تخفیف ویژه در نظر گرفته است.
  • امکان ترجمه اسناد و مدارک شما از زبان آلمانی به سایر زبان های دنیا مانند انگلیسی، فرانسوی، عربی، ترکی، روسی و چینی وجود دارد.

پیشنهاد میکنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر برای ترجمه رسمی آلمانی یا حتی دارالترجمه ترکی استانبولی مدارک مورد نیاز تان به سایت ترجمه رسمی شهر مراجعه کنید یا با شماره 09193254900 تماس بگیرید. شما همچنین می توانید از خدمات دارالترجمه فرانسوی، دارالترجمه آلمانی، دارالترجمه ترکی استانبولی نیز در دارالترجمه رسمی شهر بهره مند شوید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.