چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سارقان غیربومی طلا و جواهرات منازل لاهیجان در دام پلیس
    15 آذر 1400 - 9:45
    شناسه : 191073
    0

    سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارقان غیربومی و تحت تعقیب طلا و جواهرات از منازل این شهرستان خبر داد و گفت: این سارقان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

    پ
    پ

    photo 2021 12 05 14 58 37 1 - سارقان غیربومی طلا و جواهرات منازل لاهیجان در دام پلیس -

    فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارقان غیربومی و تحت تعقیب طلا و جواهرات از منازل این شهرستان خبر داد و گفت: این سارقان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

    سرهنگ حمید محمدی‌نسب اظهار داشت: ارتقاء ضریب امنیت اجتماعی، پیشگیری از وقوع سرقت و مقابله با سارقان همواره در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

    وی در ادامه به سریالی شدن سرقت‌های منزل در برخی از نقاط سطح شهرستان لاهیجان به شیوه و شگرد مشابه طی ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: بلافاصله رسیدگی به این پرونده‌ها و پیگیری موضوع با اخذ اظهارات شاکیان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی‌های علمی و تخصصی، جمع‌آوری آثار بجا مانده از سارقان در صحنه جرم و انجام اقدامات فنی، هویت ۲ متهمی که در این سرقت‌ها دست داشتند را شناسایی کردند.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه بلافاصله برنامه‌ریزی لازم برای دستگیر متهمان صورت گرفت، اضافه کرد: سارقان این پرونده‌ها که غیربومی و تحت تعقیب بودند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

    سرهنگ محمدی‌نسب از اعتراف سارقان به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت طلا و جواهرات از منازل شهرستان لاهیجان خبر داد و گفت: سارقان ۳۲ و ۳۶ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

    وی در پایان توجه به هشدارهای انتظامی و تشدید حفاظت فیزیکی منازل را مهمترین راه پیشگیری از این نوع سرقت‌ها عنوان کرد و با اشاره به اینکه‌عدم رعایت نکات ایمنی مهمترین عامل سوء استفاده سارقان است خاطرنشان کرد: همکاری مردم با پلیس برای تامین و ارتقاء امنیت و توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی قطعا می‌تواند در پیشگیری از بسیاری از سرقت‌ها مؤثر باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.