چهارشنبه, ۲۲ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 10 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پارتیشن اداری و تاثیر آن بر راندمان کاری
    16 آذر 1400 - 16:59
    شناسه : 191111
    0

    سیستم های پارتیشن بندی اداری، از جمله پارتیشن اداری جامد یا پارتیشن های شیشه ای، روشی عالی و مقرون به صرفه برای افزایش تمرکز کارمندان است.

    پ
    پ

    پارتیشن اداری - پارتیشن اداری و تاثیر آن بر راندمان کاری -

    بهبود بهره وری کارکنان برای رشد یک کسب و کار موفق لازم است. شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید طراحی دفتر می تواند باعث پیشرفت یک کسب و کار و یا شکست آن شود! زیرا این کار نحوه تأثیر محیط بر کارایی را تغییر می دهد و بر کیفیت و حجم کاری که باعث درآمدزایی می شود تأثیر می گذارد! سیستم های پارتیشن بندی اداری، از جمله پارتیشن اداری جامد یا پارتیشن های شیشه ای، روشی عالی و مقرون به صرفه برای افزایش تمرکز کارمندان است.

    دلایل افزایش راندمان کارمندان با نصب پارتیشن

    اگر بخواهیم به مهمترین تاثیرات نصب پارتیشن اداری بر روی کارمندان یک شرکت یا اداره صحبت کنیم می نوانیم به ۳ مورد زیر اشاره کنیم:

    1. افزایش حریم خصوصی با پارتیشن اداری

    پارتیشن های اداری شیشه ای با سر و صدا مقابله می کنند و در عین حال احساس فضای باز را به کارمندان منتقل می کنند.

    بهبود دسترسی به نور طبیعی

    پارتیشن اداری، یک دفتر خصوصی ایجاد می کند بدون اینکه دسترسی به نور طبیعی را محدود کند. جلوه‌های شیشه‌ای می‌توانند حریم خصوصی را حتی با طرح‌ها و تنوع‌های مختلف از طریق فیلم افزایش دهند.

    افرایش جریان هوا

    دمای محیط اداری برای راحتی کارکنان شما ضروری است. اگر هوای اتاق کار بیش از حد سرد باشند، ممکن است کارمندان احساس هوشیاری بیشتری داشته باشند اما احساس ناراحتی کنند و اگر هوا بیش از حد گرم باشند، کلافه کننده می شود و در خروجی کار آن ها تاثیر خواهد گذاشت.

    دمای ایده آل بین ۲۱ تا ۲۳ درجه سانتیگراد است و برای حفظ این دمای مطلوب جریان هوا ضروری است. پارتیشن های اداری، به ویژه دیوارهای کشویی برای دفاتری که نیاز به افزایش جریان هوا دارند، عالی هستند. بهتر است درب ها را بسته نگه دارید تا گرما را در زمستان حفظ کنید و در تابستان درب ها را برای بهبود جریان هوا باز بگذارید.

    زیبایی

    استفاده از پارتیشن اداری زیبا و هماهنگ با نوع دکور دفتر کار شما سبب می شود تا تمام کارمندان انرژی مثبتی از محیط کار خود دریافت کنند و در نتیجه راندمان کار آن ها افزایش یابد.

    کدام پارتیشن تاثیر بیشتری دارد؟

    اینکه برای همه شرکت ها و ادارات بتوانیم یک نسخه واحد در نظر بگیریم و مثلا بگوییم پارتیشن شیشه ای دوجداره بیشترین تاثیر را بر راندمان کاری کارکنان دارد یک صحبت کاملا غلط و غیر علمی است. اگر به دنبال انتخاب مناسب ترین نوع پارتیشن اداری هستید بهتر است که با متخصصان و کارشناسان در این زمینه مشورت کنید تا با نصب اشتباه یک پارتیشن نتیجه معکوسی از این کار نگیرید.

    شرکت اداری نت با مشاوره رایگان به مشتریان، آن ها را به صورت تخصصی در این امر راهنمایی می کند و از صفر تا صد پروژه را در کنار آن ها است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.