چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پشت هر کشاورز موفقی یک اره موتوری هست!!
    20 آذر 1400 - 13:25
    شناسه : 191230
    0

    با ما همراه باشید تا تمامی راز های یک کشاورز نمونه بودن را با استفاده از اره موتوری مناسب را کامل براتون بررسی کنیم.

    پ
    پ

    هر کشاورز موفقی یک راضی در کار خود دارد که باعث افزایش کیفیت محصولات می شود و این روند باعث تولید محصولات بهتر و موفق تر بودن آن کشاورز نسبت به سایر کشاورزان می شود. یکی از دلایل موفقیت یک کشاورز استفاده از یک اره موتوری مناسب و با کیفیت می باشد تا در کارهایش او را همراهی و کمک کند.

    اما شاید برایتان سوال پیش بیاید که یک اره موتوری چگونه می تواند به یک کشاورز کمک کند؟! یک کشاورز نمونه و موفق از چه نوع اره موتوری استفاده می کند؟!

    در ادامه با ما همراه باشید تا تمامی راز های یک کشاورز نمونه بودن را با استفاده از اره موتوری مناسب را کامل براتون بررسی کنیم.

    image 04d13bb121e9bde79f992abc3b77b301029ea00e - پشت هر کشاورز موفقی یک اره موتوری هست!! -

    1- اره موتوری، راز کشاورز موفق یا قاتل درختان؟!

    در واقع خیلی از افراد اره موتوری را قاتل در ختان می دانند اما باید گفت که کامل در اشتباه هستند و در عین حال یکی از وسایل لازم برای یک کشاورز می باشد و کار یک کشاورز بدون اره موتوری ناقص می ماند.

    درست است که از اره موتوری برای بریدن و قطع درختان نیز استفاده می شود اما استفاده اصلی آن برای کشاورزان هرس کردن درختان و قطع درختان کهن سال و از کار افتاده و بدون محصول باغ می باشد و نباید به دلیل استفاده افراد سودجو از آن برای قطع درختان از محصول به عنوان قاتل درختان یاد کرد چون در عین حال با استفاده درست یک کشاورز از این محصول می تواند یکی از ابزار ضروری و واجب برای نجات درختان و باغها باشد.

    پس توصیه می شود در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا کامل شما را با کاربردهای این دستگاه در کشاورزی آشنا کنیم و بتوانید به نحو احسنت در کشاورزی از این وسیله پر کابرد استفاده کنید و برای تولید محصولات هرچه بهتر از این دستگاه بهره ببرید.

    2-انواع اره موتوری و کاربردهای آن؟!

    لازم به ذکر است که این دستگاه انواع مختلفی دارد که هر یک از آنها دارای کاربردهای متفاوتی هستند و جدا از کشاورزی در مصارف دیگر نیز کاربد و استفاده دارند و حال به بررسی این موضوع و تمامی کاربردهای این دستگاه می پردازیم.

    یکی از مهم ترین کاربردهای اره موتوری که در این مطلب نیز هدف بررسی ما بود استفاده در کشاورزی است که برای هرس کردن درختان نیاز است چون بسیاری از درختان در طول زمان شاخته های اضافی پیدا می کند و قطع کردن این شاخه های اضافی که همان هرس کردن درختان نام دارد باعث رشد و بارور تر شدن درخت نیز می شود. کاربرد دیگری که این دستگاه در کشاورزی و صنایع چوبی دارد این است که می توانید درختان پیر باغ را که دیگر باروری ندارند و محصولی نمی دهند قطع کنید و درختان جوان را جایگزین کنید و از درخت قطع شده در صنایع چوبی و تولید وسایل چوبی استفاده کرد.

    همچنین از درختان پیر قطع شده می توانید با استفاده از این نوع دستگاه هیزم تولید کرد پس می توان با استفاده از این دستگاه از تمام فواید درختان برای کشاورزان نهایت استفاده را برد.

    برای افزایش کیفیت و بالا بردن سرعت کار خود نیاز است به خرید اره موتوری پر قدرت و با کیفیت . که با خرید اره موتوری های پی فارم و فارم کالا و فروشگاه های کشاورزی که بهترین و پر قدرت ترین اره موتوری های برند را به فروش می رسانند استفاده بکنید و کیفیت کار خود را بالا ببرید پس سعی کنید برندهای معتبر و پرقدرت اره موتوری ها مثل برند اشتیل را بشناسید تا با هزینه ای که می پردازید بهترین کارکرد را دریافت کنید.

    انواع دیگر اره موتوری دیگر نیز در بازار موجود هستند که کاربردهای دیگری در صنایع چوبی دارند که این نوع اره موتوری ها در صنایع ساختمان سازی یعنی ساخت نمای داخلی و خارجی چوبی ساختمان ها، صنایع کابینت سازی و…کاربرد دارند.

    اره موتوری ها در اشکال و قدرت برندگی بسیار متنوعی وجود دارند که هر کدام برای برش سایز و نوعی از درختان مناسب است که با شناخت کاربرد و انواع اره موتوی برای ساخت هر چیزی می توانید روی آنها حساب باز کنید.

    موتوری - پشت هر کشاورز موفقی یک اره موتوری هست!! -

    3-تاثیر کیفیت و برند اره موتوری بر قدرت برندگی!

    حال شاید برایتان سوال باشد که قدرت برندگی همه اره ها مثل یکدیگر است؟! در جواب باید گفت که قدرت برندگی اره های متفاوت حتی در برندهای مختلف با هم متفاوت هستند. سوال بعدی که ممکن است ایجاد بشود این است که چگونه پر قدرت ترین دستگاه موجود را در بازار پیدا بکنیم؟!

    در واقع اولین نکته ای که برای خرید اره موتوری پرقدرت این است که بهترین برندهای این نوع دستگاه را بشناسید و از معتبر ترین برندها مثل اشتیل، بی استار و… خریداری بکنید تا از نهایت قدرت بهره ببرید.

    اره موتوری هایی که از برندهای معتبر و با کیفیت هستند از بهترین وسایل در ساخت آنها استفاده شده است و این نوع دستگاه ها تست و استفاده شده اند و امتحان خود را پس داده اند و اعتماد لازم را در میان مردم به دست آورده اند و با خیال راحت تر می توانید از تجربه اطرافیان استفاده کرده و از برندهای با کیفیت خرید بکنید.

    مورد بعدی که در قدرت برندگی این دستگاه ها تاثیر دارد جنس موتور و زنجیر اره است چون زنجیر دستگاه های بی کیفیت و برند های فیک بسیار ضعیف و شکننده است و پس از استفاده طولانی مدت ممکن است ضعیف تر شده و در نهایت پاره شده و یا از کار بیافتند.

    همچنین قدرت اصلی اره موتور به موتور آن بستگی دارد که موتور به کار رفته در تولید و ساخت این دستگاه استفاده شده یعنی به عبارت دیگر موتور این دستگاه توانایی چند بار چرخاندن زنجیر را در مدت زمان مشخصی را دارد.

    راه های خرید اره موتوری مناسب چیه؟!

    اکنون با شناخت کامل اره موتوری و این دستگاه جادویی در کشاورزی و صنایع چوبی لازم است بدانید که چگونه و از کجا بهترین و با کیفیت ترین اره ها را خریداری بکنید و با هزینه ای که می کنید بیشترین و نهایت استفاده را از دستگاه در کارهای خود بهره ببرید.

    مهم ترین راهی که برای خرید امن یک دستگاه اره موتوری این است که در مرحله اول برندهای معتبر را بشناسید و کامل در مورد برندهای با کیفیت تحقیق کنید و در نهایت لازم است که فروشگاه های شناخته شده مثل فروشگاه اینترنتی وسایل کشاورزی پی فارم را بشناسید که به راحتی و اعتماد کامل دستگاه خود را خریداری کرده و در کارهای خود از آن استفاده کنید و اولین قدم یک کشاورز موفق و نمونه بودن را بردارید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.