×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

image 086582736cc2fbaba2fa0c8f48582bea8f8119d4 - بهترین لپ تاپ های اچ پی برای نویسندگی - لپ تاپ

اگر شغل شما نویسندگی و یا بلاگری است پس نیاز دارید یک لپ تاپ باکیفیت برای تایپ کردن خریداری کنید. لازم نیست شما هزینه زیادی را برای تهیه لپ تاپ صرف کنید چرا که لپ تاپ های مناسب نویسندگی نسبت به دیگر لپ تاپ ها قیمت پایین تری دارند. چون شما نیاز ندارید که پردازش های سنگین را با لپ تاپ انجام دهید، لپ تاپ مورد استفاده شما نیازی ندارد که سخت افزار خیلی قدرتمندی داشته باشد. ولی باید برای خرید لپ تاپ نویسندگی به مواردی توجه داشته باشید و در هنگامک خرید سعی کنید به این نکات توجه کنید و بعد لپ تاپ مورد نظر خود را خریداری کنید.

لپ تاپی که میخواهید برای نویسنگی انتخاب کنید باید کیبورد، صفحه نمایش و عمر باتری خوبی داشته باشد تا شما را هنگام نوشتن اذیت نکند. در این مقاله قصد داریم بهترین لپ تاپ اچ پی ۲۰۲۱ مناسب برای نویسندگی را برای شما لیست کنیم. برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید قصد داریم چند محصول از بهترین لپ تاپ لنوو ۲۰۲۱  و ایسوس را نیز مورد بررسی قرار دهیم تا با لپ تاپ اچ پی مورد مقایسه قرار دهید و بهترین تصمیم را برای خرید بگیرید. همچنین شما میتوانید برای خرید لپ تاپ دلخواهتان به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و مقداد آی تی مراجعه کنید و از خرید محصول مورد علاقه خود لذت ببرید.

لپ تاپ HP 255 G5

این لپ تاپ یک لپ تاپ مطمئن و اقتصادی برای شما است.  لپ تاپ اچ پی ۲۵۵ جی ۵ با قیمت ارزان یکی از بهترین لپ تاپ ها در حوزه نویسندگی است چرا که نسبت به قیمتی که دارد سخت افزار خوبی را در اختیارتان قرار می دهد.  اچ پی برای این محصول از پردازشگر اینتل استفاده کرده است. لپ تاپ اچ پی ۲۵۵ G5 دارای یک ترابایت حافظه داخلی HDD است. این لپ تاپ دارای نمایشگر ۱۵.۶ اینچ  با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل است.

خرید این لپ تاپ برای نویسندگی یکی از پیشنهاد های ما برای شما است.

image 2256913d722b3604bdd00bcc868baede2985f9eb - بهترین لپ تاپ های اچ پی برای نویسندگی - لپ تاپ

لپ تاپ اچ پی RA008NIA – ۱۵

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های اچ پی برای نوشتن، لپ تاپ RA008NIA – ۱۵ است.  این لپ تاپ مجهز به یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچ است که به شما یک کیفیت خوبی را ارائه میدهد تا چشمتان هنگام کار با این لپ تاپ اذیت نشود و آسیب نبیند.  اچ پی برروی طراحی لپ تاپ هایش زمان زیادی را میگذارد، از این رو لپ تاپ ها دارای صفحه کلید استاندارد هستند و ما شما هنگام تایپ کردن اذیت نمیکند. این لپ تاپ دارای یک باتری ۳ سلولی است که برای یک لپ تاپ برای این حوزه خوب است.

   لپ تاپ ایسوس M509DJ R3-BQ046

لپ تاپ ایسوس M509DJ R3-BQ046 به دلیل اینکه دارای سخت افزر قدرتمندی است علاوه بر اینکه میتوانید برای نوشتن از آن استفاده کنید میتواند برای اجرای بازی های سنگین نیز از این لپ تاپ بهره ببرید. تنها ایرادی که میتوان از این لپ تاپ گرفت نداشتن باتری قدرتمند است. جدا از باتری این لپ تاپ همه مشخصه های یک لپ تاپ نویسندگی عالی را دارد. میتوان سخت افزار قدرتمند این لپ تاپ را به جبران باتری ضعیف این لپ تاپ دید و از این عیب چشم پوشی کرد.  این لپ تاپ یکی از بهترین لپ تاپ ایسوس ۲۰۲۱ محسوب میشود چرا که ایسوس در تلاش است سخت افزار قدرتمندی را برای محصولات خود به کار ببرد و همچنین در کنار این سخت افزار به طراحی لپ تاپ های خود نیز اهمیت بسیاری میدهد و شما میتوانید با خرید این لپ تاپ ایسوس علاوه بر تایپ برای تنوع، گیم های مختلفی را نیز امتحان کنید و در کنار کار خود لذت ببرید.

image 379d3a5ea9c06a45bd7b1f45565937d77d417321 - بهترین لپ تاپ های اچ پی برای نویسندگی - لپ تاپ

لنوو Ideapad 130 – CM

لپ تاپ لنوو Ideapad 130 – CM یکی دیگر از لپ تاپ های تایپ است که میتوانید از ان استفاده کنید. نمایشگر این مدل کیفیت بسیار خوبی دارد که چشمانتان را هنگام کار خسته نمیکند.  این لپ تاپ دارای صفحه کلید کاملا استاندارد است که دسترسی به تمام دکمه بسیار آسان است و برای تایپ ۱۰ انگشتی بسیار مناسب است . لنوو یکی از بهترین برندها در حوزه تولید لپ تاپ است که به طراحی و تولید لپ تاپ های خود حساس است و سعی دارد محصولاتی را تولید کند که رضایت کاربران خود را کسب کند. پس شما با خرید این لپ تاپ تجربه یک تایپ عالی را خواهید داشت و نگران هنگی و یا بد بودن کیبورد لپ تاپ نیستید.

جمع بندی

ما در این مقاله چندتا از بهترین لپ تاپ های تایپیست را برایتان مورد بررسی قرار دادیم. شما هرشغلی که داشته باشید و نیاز به نویسندگی باشد میتوانید از این لپ تاپ ها استفاده کنید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و ما توانسته باشیم در خرید لپ تاپ به شما کمکی کرده باشیم. اگر تجربه استفاده از این لپ تاپ ها را دارید در کامنت نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید و این مقاله را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.