×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

بستری کرونا 2 - ثبت ۲ روز بدون مرگ و میرهای کرونایی در استان گیلان -

به گزارش مهر، فردین مهرابیان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: در هفته‌ها و روزهای گذشته روند نزولی مبتلایان و بستری‌های کرونایی در گیلان ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه وضعیت مطلوب واکسیناسیون کرونا در کنار رعایت دستور العمل های بهداشتی این روند را تداوم بخشیده است، گفت: هم اکنون ۲۱۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه طی شبانه روز گذشته ۴۸ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری شدند، اضافه کرد: خوشبختانه طی دو روز گذشته گیلان روزهای بدون مرگ و میر کرونایی را به ثبت رسانده است.

مهرابیان با اشاره به بستری ۳۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان، ادامه داد: هفت بیمار جدید امروز به این بخش منتقل شده‌اند.

وی با تأکید بر ضرورت جدیت و دقت در رعایت دستور العمل های بهداشتی و پرهیز از هر گونه عادی انگاری نسبت به کرونا، گفت: کاهش آمارها نباید سبب شود تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان به ویژه اصناف کم رنگ شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه هنوز ۶.۹ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند، گفت: ۴۴۷ پایگاه واکسیناسیون در سطح استان گیلان فعال است و از شهروندان می‌خواهیم برای تزریق واکسن نوبت اول با توجه به شیوع سویه جدید سریع‌تر اقدام کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.