چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اجاره نیسان جوک در سامانه اجاره خودرو کیش استریت
    24 آذر 1400 - 13:09
    شناسه : 191400
    1

    نیسان جوک، خودرویی با طراحی متفاوت و قدرتمند که می تواند تجربه ای متفاوت از یک رانندگی پرهیجان را برای شما رقم بزند. اگر قصد سفر به جزیره کیش دارید و عاشق رانندگی در خیابان‌های زیبای کیش هستید، اجاره نیسان جوک در کیش را به شما پیشنهاد می کنیم.

    پ
    پ

    نیسان جوک، خودرویی با طراحی متفاوت و قدرتمند که می تواند تجربه ای متفاوت از یک رانندگی پرهیجان را برای شما رقم بزند. اگر قصد سفر به جزیره کیش دارید و عاشق رانندگی در خیابان‌های زیبای کیش هستید، اجاره نیسان جوک در کیش را به شما پیشنهاد می کنیم.

    جوک - اجاره نیسان جوک در سامانه اجاره خودرو کیش استریت -

    شرایط رزرو ماشین نیسان جوک در کیش

    برای رزرو آنلاین ماشین نیسان جوک در کیش، تنها کافی است شما دارای حداقل بیست سال سن و گواهینامه معتبر باشید. با دارا بودن این حداقل ها شما می توانید با ارائه یک فقره چک معادل مبلغ ماشین یا مبلغ 4 الی 8 میلیون به عنوان وجه ضمانت برای مدت مشخصی، اتومبیل مورد نظر خود را اجاره کنید. مبلغ ودیعه بعد از تحویل اتومبیل و اطمینان از سلامت آن در زمان تعیین شده به شما بازگردانده خواهد شد.

    توجه داشته باشید که در هنگام تحویل خودرو که می‌تواند در فرودگاه یا محل اقامت شما باشد، یک برگه قرارداد رسمی به شما ارائه می شود که در آن کلیه شرایط اجاره و قیمت رنت نیسان جوک در جزیره کیش، شرایط بیمه بدنه و شخص ثالث و… به صورت مکتوب ذکر شده است.
    هرچند خودرو رزرو شده توسط شما به صورت فول بنزین تحویل داده می شود، اما در طول مدت اجاره ماشین، هزینه بنزین به عهده شما می باشد. توجه داشته باشید که رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در طول اجاره ماشین الزامی می باشد و هرگونه جریمه بر عهده اجاره کننده می باشد.

    مشخصات فنی و عکس نیسان جوک در کیش

    نیسان جوک که در کلاس اتومبیل های شاسی بلند قرار دارد با بهرمندی از موتور جمع و جور و سیستم تقویت کننده توربو شارژ نه تنها نیروی قدرتمندی در اختیار شما قرار می دهد، از لحاظ مصرف سوخت نیز اقتصادی می باشد. با این خودرو اسپرت و پر قدرت در جاده‌ها مانند یک حرفه‌ای رانندگی کنید.

    یکی از جذابیت های این خودرو اسپرت، طراحی متفاوت آن می باشد. با نگاهی گذرا به ظاهر این اتومبیل متوجه خواهید شد که محل چراغ های اصلی این اتومبیل در مکانی می باشد که در سایر خودرو ها چراغ راهنما تعبیه شده است. با نگاهی به طراحی داخلی جذاب نیسان جوک، نشانه هایی از طراحی موتور سیکلت و استفاده از رنگ های سرزنده قرمز و خاکستری در قسمت های مختلف اتومبیل خودنمایی می کند. این طراحی هوشمندانه توانسته است جامعه هدف این خودرو یعنی نسل جوان را به خوبی به خود جذب کند.

    از جمله مشکلات متعدد برای سفر با خوروی شخصی به جزیره کیش می توان به دوری و سختی راه و نیاز به عبور از اسکله های متعدد اشاره کرد. شاید بنظر برسد تردد با تاکسی می تواند گزینه خوبی باشد اما حس رانندگی در این جزیره رویایی چیزی نیست که بتوان از آن به سادگی گذشت. به همین دلیل بسیاری از افراد که مایل به استفاده از خودروهای عمومی در طول سفر خود نمی باشند ترجیح به اجاره ماشین در کیش دارند. شما می توانید پیش از سفر به جزیره کیش خودرو مورد نظر خود را به تعداد روز معین رزرو کنید و تاریخ مورد نظر تحویل بگیرید. ما در کیش استریت https://kishstreet.ir با تکیه بر اعتماد مشتریان خود با بهرمندی از جدیدترین خودرهای لوکس دنیا، امکاناتی را فراهم نموده ایم تا شما عزیزان با شرایطی آسان امکان رنت خودرو در کیش را داشته باشید و خاطره ای خوش از سفر به این جزیره رویایی با کیش استریت برای شما رقم زده شود.

    رزرو خودرو در کیش 09347689970

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.